Xr2i keulan osista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ti Lokakuu 8. 21:18:07 2002
- Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Xr2i keulan osista
Potilas on siis keulastaan kolhaistu vuosimallin -91 Fiesta xr2i.
Kelpaako karvalakkimallin konepelti Xr2i fiestaan? Ulospäin näyttää melko samalta, mutta onko kaikissa paikat vaimennuspahville?
Onko konepelti mahdollisesti sama kaikissa 88-95 fiestoissa?
Onko lukkopelti, umpion paikat ynnä muut samanlaiset kaikissa vuosimalleissa ja varustelu/moottorivaihtoehdoissa?
Kelpaako karvalakkimallin konepelti Xr2i fiestaan? Ulospäin näyttää melko samalta, mutta onko kaikissa paikat vaimennuspahville?
Onko konepelti mahdollisesti sama kaikissa 88-95 fiestoissa?
Onko lukkopelti, umpion paikat ynnä muut samanlaiset kaikissa vuosimalleissa ja varustelu/moottorivaihtoehdoissa?
-
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Re: Xr2i keulan osista
Muistaaksei ei mitään eroa..laikka kirjoitti:Potilas on siis keulastaan kolhaistu vuosimallin -91 Fiesta xr2i.
Kelpaako karvalakkimallin konepelti Xr2i fiestaan? Ulospäin näyttää melko samalta, mutta onko kaikissa paikat vaimennuspahville?
Onko konepelti mahdollisesti sama kaikissa 88-95 fiestoissa?
Onko lukkopelti, umpion paikat ynnä muut samanlaiset kaikissa vuosimalleissa ja varustelu/moottorivaihtoehdoissa?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
Kaikki ovat samanlaisia, kavalakkimallin konepellistä voi puuttua vaimennusmaton kiinnikkeet, kun siinä ei sellaista ole. Lokasuojissa ei perusmalleissa ole reikiä kaarilevikkeille ja ne on ikävä tehdä jälkeenpäin, jos niitä joutuu vaihtamaan. Mutta jos kyseessä on Nettiautossa myynnissä ollut yksilö, niin ei tarvitse lokasuojia vaihtaa 

- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ti Lokakuu 8. 21:18:07 2002
- Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Ok, eli kokonaisen vaimennusmaton saa siirrettyä kiinnikkeineen perusmallin peltiin?
Jep, kyseessä on Nettiautossa ollut yksilö. Löytyy kaverin tallista keula jo purettuna.
Konepeltiä ja etupuskuria saa tarjota
Jep, kyseessä on Nettiautossa ollut yksilö. Löytyy kaverin tallista keula jo purettuna.
Konepeltiä ja etupuskuria saa tarjota
-
- Ylläpitäjä
kaikissa 89-92 kaaroissa osat ovat samoja pl. Hartzan mainitsemat vaimennusmaton kiinnikkeet ja levikkeiden reijät. Turbossa tietty on erilainen konepeitto ja joissakin nokkapelleissä on ford lätkän alla reikä, toisissa ei.
92->94 ollaan jo vähän harmaammalla osa-alueella ja 94->96 vuosimallin osia en suosittele paitti konepeltiä, joka taitaa olla edelleen sama.
92->94 ollaan jo vähän harmaammalla osa-alueella ja 94->96 vuosimallin osia en suosittele paitti konepeltiä, joka taitaa olla edelleen sama.
-
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
- Paikkakunta: Klövskog
- Viesti:
Itsellä oli sama homma edessä pari vuotta sitten ku ajoin oman xr2i:n tolppaan. Konepelti muista fiestoista käy kuten mainittiinkin jo aikaisemminkin. Puskuria ei sillon ainakaan saanut motonetistä vaikka listoilla onkin?? Tyydyttiin ostamaan mcrallyingin escort cosworth lasikuitukopio. Naamapellin ostin foorumilta sopivaan hintaan.
Mulla olis tollanne "keskelta" kahtia olevan alkp. puskuri jos haluat siitä ruveta taiteilemaan? Saat sen 5eurolla. http://www.kolumbus.fi/motukka/fiesta/rikki.JPG
Itellä kävi näin http://www.kolumbus.fi/motukka/fiesta/rikki2.JPG
Mulla olis tollanne "keskelta" kahtia olevan alkp. puskuri jos haluat siitä ruveta taiteilemaan? Saat sen 5eurolla. http://www.kolumbus.fi/motukka/fiesta/rikki.JPG
Itellä kävi näin http://www.kolumbus.fi/motukka/fiesta/rikki2.JPG
BMW E21 "323i"
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ti Lokakuu 8. 21:18:07 2002
- Paikkakunta: Lohja/Helsinki
On ehkä hiukan liikaa hommaa tuossa Taten puskurin elvytyksessä, kiitos tarjouksesta kuitenkin.
Mutta jäädään siis odottelemaan/haalimaan osia, voi olla aika harvassa ainakin nuo puskurit.
Tossa vielä kuva raadosta purettuna: *pim*
Mutta jäädään siis odottelemaan/haalimaan osia, voi olla aika harvassa ainakin nuo puskurit.
Tossa vielä kuva raadosta purettuna: *pim*
-
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
- Paikkakunta: Klövskog
- Viesti:
jeh. Sulla on paljo paremmassa kunnossa, tai ainakin näyttää siltä? Mulla meni runkopalkkikin solmuun. Laitettiin sitten auto peräpäästä paksuun puuhun kiinni ja etupäästä toinen pää tuohon keulaan ja toinen nokivasara mersun koukkuun kiinni ja siitä pari kunnon rykäsyä... Ja näin olemme saaneet runkopalkin millilleen takaisin oikealle kohdalle 

BMW E21 "323i"