Xr2i keulan osista

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

laikka
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Lokakuu 8. 21:18:07 2002
Paikkakunta: Lohja/Helsinki

Xr2i keulan osista

Viesti Kirjoittaja laikka » Ti Heinäkuu 26. 8:14:16 2005

Potilas on siis keulastaan kolhaistu vuosimallin -91 Fiesta xr2i.

Kelpaako karvalakkimallin konepelti Xr2i fiestaan? Ulospäin näyttää melko samalta, mutta onko kaikissa paikat vaimennuspahville?

Onko konepelti mahdollisesti sama kaikissa 88-95 fiestoissa?

Onko lukkopelti, umpion paikat ynnä muut samanlaiset kaikissa vuosimalleissa ja varustelu/moottorivaihtoehdoissa?

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Re: Xr2i keulan osista

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ti Heinäkuu 26. 8:49:48 2005

laikka kirjoitti:Potilas on siis keulastaan kolhaistu vuosimallin -91 Fiesta xr2i.

Kelpaako karvalakkimallin konepelti Xr2i fiestaan? Ulospäin näyttää melko samalta, mutta onko kaikissa paikat vaimennuspahville?

Onko konepelti mahdollisesti sama kaikissa 88-95 fiestoissa?

Onko lukkopelti, umpion paikat ynnä muut samanlaiset kaikissa vuosimalleissa ja varustelu/moottorivaihtoehdoissa?
Muistaaksei ei mitään eroa..
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ti Heinäkuu 26. 11:16:57 2005

Kaikki ovat samanlaisia, kavalakkimallin konepellistä voi puuttua vaimennusmaton kiinnikkeet, kun siinä ei sellaista ole. Lokasuojissa ei perusmalleissa ole reikiä kaarilevikkeille ja ne on ikävä tehdä jälkeenpäin, jos niitä joutuu vaihtamaan. Mutta jos kyseessä on Nettiautossa myynnissä ollut yksilö, niin ei tarvitse lokasuojia vaihtaa :)
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

laikka
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Lokakuu 8. 21:18:07 2002
Paikkakunta: Lohja/Helsinki

Viesti Kirjoittaja laikka » Ti Heinäkuu 26. 12:00:26 2005

Ok, eli kokonaisen vaimennusmaton saa siirrettyä kiinnikkeineen perusmallin peltiin?

Jep, kyseessä on Nettiautossa ollut yksilö. Löytyy kaverin tallista keula jo purettuna.

Konepeltiä ja etupuskuria saa tarjota

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Ti Heinäkuu 26. 16:09:48 2005

kaikissa 89-92 kaaroissa osat ovat samoja pl. Hartzan mainitsemat vaimennusmaton kiinnikkeet ja levikkeiden reijät. Turbossa tietty on erilainen konepeitto ja joissakin nokkapelleissä on ford lätkän alla reikä, toisissa ei.

92->94 ollaan jo vähän harmaammalla osa-alueella ja 94->96 vuosimallin osia en suosittele paitti konepeltiä, joka taitaa olla edelleen sama.

-Tate-
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
Paikkakunta: Klövskog
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Tate- » Ti Heinäkuu 26. 17:29:08 2005

Itsellä oli sama homma edessä pari vuotta sitten ku ajoin oman xr2i:n tolppaan. Konepelti muista fiestoista käy kuten mainittiinkin jo aikaisemminkin. Puskuria ei sillon ainakaan saanut motonetistä vaikka listoilla onkin?? Tyydyttiin ostamaan mcrallyingin escort cosworth lasikuitukopio. Naamapellin ostin foorumilta sopivaan hintaan.

Mulla olis tollanne "keskelta" kahtia olevan alkp. puskuri jos haluat siitä ruveta taiteilemaan? Saat sen 5eurolla. http://www.kolumbus.fi/motukka/fiesta/rikki.JPG

Itellä kävi näin http://www.kolumbus.fi/motukka/fiesta/rikki2.JPG
BMW E21 "323i"

laikka
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Lokakuu 8. 21:18:07 2002
Paikkakunta: Lohja/Helsinki

Viesti Kirjoittaja laikka » Ti Heinäkuu 26. 18:13:08 2005

On ehkä hiukan liikaa hommaa tuossa Taten puskurin elvytyksessä, kiitos tarjouksesta kuitenkin.

Mutta jäädään siis odottelemaan/haalimaan osia, voi olla aika harvassa ainakin nuo puskurit.

Tossa vielä kuva raadosta purettuna: *pim*

-Tate-
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
Paikkakunta: Klövskog
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Tate- » Ti Heinäkuu 26. 18:59:48 2005

jeh. Sulla on paljo paremmassa kunnossa, tai ainakin näyttää siltä? Mulla meni runkopalkkikin solmuun. Laitettiin sitten auto peräpäästä paksuun puuhun kiinni ja etupäästä toinen pää tuohon keulaan ja toinen nokivasara mersun koukkuun kiinni ja siitä pari kunnon rykäsyä... Ja näin olemme saaneet runkopalkin millilleen takaisin oikealle kohdalle :D
BMW E21 "323i"

Vastaa Viestiin