2wd cossun kampuran pultin irroitus?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ti Tammikuu 14. 18:46:51 2003
- Paikkakunta: Ylöjärvi
2wd cossun kampuran pultin irroitus?
Kuinka olette aukaisseet kampiakselin siivapyörän pultin? Tilanne on mulla sellanen että kone on autossa paikallaan ja kansi on irti. Pulttipyssyllä tai käsin jatkovarrella ei lähde. Kaveri ehdotti jos pultin lukitsis jatkovarrella ja kokeilis startilla pyöräyttää.
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
..
lyömällä. vaikka vääntää kuinka lujaa tasaista vääntöä niin pienikin isku on sata kertaa tehokkaampi. eli riittävän pitkä jatkovarsi ja löysät pois, sitten terävä isku. varo ettei lipsahda. alakautta riittää lyhyempikin varsi, ja ehdottomasti löysät pois..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
ei ehkä kannata lyödä siihen pultin päähän....se pulttihan on kampurassa kiinniHectori kirjoitti:kokeile lyödä siihen pultin kantaan, kumminki niin ettei se pultin kanta murjoonnu. sitten vain avain paikalleen ja lyödä edellä mainitulla tavalla se irti. kuumailmapuhaltimella et saa riittävästi lämpöä siihen pulttiin.

If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
-
- Viestit: 226
- Liittynyt: Ti Joulukuu 16. 21:01:50 2003
- Viesti:
-
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ti Tammikuu 14. 18:46:51 2003
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Itse asiassa kookeiltiin kahdella eri pyssyllä. Omalla pienellä ja tehtaalta lainattiin isompaa 3/4 tuumasta. 8 bar kompura käytössä, letku kompuralta pyssylle oli aika ohut ja pitkä, että en tiedä kuinka paljon painetta oli pyssyllä asti. Täytyy kokeilla niin että kun auto on montun päällä, menee kaverin kans monttuun, toinen vääntää löysät pois ja toinen napauttaa lekalla terävästi perään
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
ei siellä mitään rikki mene. ei sitä millään lekalla murjomaan tartte ruveta, vaan vasaralla lyöt muutaman napakan iskun.RS.Kosonen kirjoitti:ei ehkä kannata lyödä siihen pultin päähän....se pulttihan on kampurassa kiinniei saata kampura oikeen tykätä lyömisestä.......
tolla pulttipyssyllä kannattaa kokeilla ampua niin että välillä kiinnipäin ja välillä aukipäin, niin kyllä se ajanmyötä pitäisi irrota.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Ja tuohon voin kanssa yhtyä että startilla lähtee, kaveri kerran taisteli vanhan transitin kys. pultin kanssa parin metrin jatkoilla ja ei mihinkään. Hiukan starttia niin ei tuskaakaan.
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ti Tammikuu 14. 18:46:51 2003
- Paikkakunta: Ylöjärvi