2wd cossuun vahvempi perä??
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
2wd cossuun vahvempi perä??
olisko kellään tietoa et millanen perä olis vahvempi kuin cosan vakio?millanen on rs500:sen perä,ja voiko niitä saada mistään....entä hinta?onko kukaan laitellu muden autojen periä cossuun?
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Oman kokemuksen mukaan perästä pettää yleensä tasauspyörästön pikkurattaat. Laittamalla sinne quaifen lukon pääsee eroon näistä pikkurattaista ja kuvittelisi että quaifen rojut ois kestävämmät.
Kaverilla olis tommonen quaifen lukko pöydällä, tulisi vielä se auto ajoon joskus niin voisi kertoa enempi kokemuksia.
Kaverilla olis tommonen quaifen lukko pöydällä, tulisi vielä se auto ajoon joskus niin voisi kertoa enempi kokemuksia.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
huh huh ompas perällä hintaa....tuota olen kuullu et m5 bmw periä olis cossuun laiteltu?onko m5 bemuja kuinka monta erilaista?en oikeen noista bemareista tiedä....bpasi kirjoitti:9"(rs500) perä kestää en ole kuullu että ois menny rikki ??
maksaa n. 3000 puntaa englannissa
jostain bmw850? perästäkin on kuulemma laitettu ruottissa?
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
-
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
9" perää on kaksi eri perusversiota:
- motorsportin visco- ja kitkalukolliset
- D. Johnsonin aussiversio johon sopii jenkki 9" -sisäkalut. 1-2 suomessa.
9" ei ole oikeastaan RS500 -perä vaan Merkuriin/siipicossuun kehitetty A-ryhmän komponentti, useimmin sen toki löytää RS500:sta. Omassa A-ryhmän rallisiivessä oli viimeinen evoluutioversio viskosta.
- motorsportin visco- ja kitkalukolliset
- D. Johnsonin aussiversio johon sopii jenkki 9" -sisäkalut. 1-2 suomessa.
9" ei ole oikeastaan RS500 -perä vaan Merkuriin/siipicossuun kehitetty A-ryhmän komponentti, useimmin sen toki löytää RS500:sta. Omassa A-ryhmän rallisiivessä oli viimeinen evoluutioversio viskosta.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Englannissa ovat tainneet laitella Jaggen periä Tehokkaisiin Cossuihin, siinä taitaa olla 10.5" lautaspyörä ja onhan noita Jaggen taka-akseleita laitettu jos minkälaisten viritettyjen kasien perään vuosikymmeniä.
7.5" RS500 perän kansi jossa paikat öljynkierrolle.
7.5" RS500 perän kansi jossa paikat öljynkierrolle.
Viimeksi muokannut SLEI, Ma Kesäkuu 20. 1:59:05 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Kaikissa RS500 sierroista ei 9" perää kuitenkaan löydy. Esim. K. Sarlinin rata RS500 cossussa ei ole ollut sitä vaan ainoastaan 7,5" perä ZF levylukolla.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
ai pikku rattaa poistuu kitkalukko perällä?????Skorppi kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan perästä pettää yleensä tasauspyörästön pikkurattaat. Laittamalla sinne quaifen lukon pääsee eroon näistä pikkurattaista ja kuvittelisi että quaifen rojut ois kestävämmät.
Kaverilla olis tommonen quaifen lukko pöydällä, tulisi vielä se auto ajoon joskus niin voisi kertoa enempi kokemuksia.
ihanko totta
olisko halkileikkaus kuvaa kyseisestä tuotteesta?
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Kuka on puhunut mistään kitkalukosta ?sierra friikki kirjoitti:ai pikku rattaa poistuu kitkalukko perällä?????Skorppi kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan perästä pettää yleensä tasauspyörästön pikkurattaat. Laittamalla sinne quaifen lukon pääsee eroon näistä pikkurattaista ja kuvittelisi että quaifen rojut ois kestävämmät.
Kaverilla olis tommonen quaifen lukko pöydällä, tulisi vielä se auto ajoon joskus niin voisi kertoa enempi kokemuksia.
ihanko totta
olisko halkileikkaus kuvaa kyseisestä tuotteesta?
Tästä voi opiskella quaifen lukosta lisää:
http://www.quaife.co.uk/products/atbdifferentials.htm
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
niin pikku rattaat on sielläkin mut perän tekijän omat(muoto kestävämpi kun perinteinen)Skorppi kirjoitti:Kuka on puhunut mistään kitkalukosta ?sierra friikki kirjoitti:ai pikku rattaa poistuu kitkalukko perällä?????Skorppi kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan perästä pettää yleensä tasauspyörästön pikkurattaat. Laittamalla sinne quaifen lukon pääsee eroon näistä pikkurattaista ja kuvittelisi että quaifen rojut ois kestävämmät.
Kaverilla olis tommonen quaifen lukko pöydällä, tulisi vielä se auto ajoon joskus niin voisi kertoa enempi kokemuksia.
ihanko totta
olisko halkileikkaus kuvaa kyseisestä tuotteesta?
Tästä voi opiskella quaifen lukosta lisää:
http://www.quaife.co.uk/products/atbdifferentials.htm
ja kitka lukko toi näyttää siltikin olevan
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
-
- Viestit: 1366
- Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
- Paikkakunta: #803
niin, liekös tuossakin toiminta perustuu samaan kuin torsen-lukossa, eli ruuvilla voi pyörittää mutteria, muttei toisin päin?
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii

-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
olet oikeassa, ainoastaan että kyllä tuollakin kuvien mukaan lukkolevyt onSkorppi kirjoitti:Heh, tuo ei ole kitkalukko. Toki siellä on rattaita, siihen sen toiminta perustuu. Kyse oli siitä, että tällä lukolla pääse eroo niistä alkuperäisistä "pikkurattaista" jotka menee paskaksi helpolla.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Ai, mun browserissa vissiin jotain vikaa, kun en nää muuta kuin torsen tyyppisiä differentiaaleja, en palalukkoja ollenkaan??sierra friikki kirjoitti:olet oikeassa, ainoastaan että kyllä tuollakin kuvien mukaan lukkolevyt onSkorppi kirjoitti:Heh, tuo ei ole kitkalukko. Toki siellä on rattaita, siihen sen toiminta perustuu. Kyse oli siitä, että tällä lukolla pääse eroo niistä alkuperäisistä "pikkurattaista" jotka menee paskaksi helpolla.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
No en tiedä mitä toi kuva esittää mutta ei ainakaan mitään torsen tyyppisen lukon kitkalevyjä koska jos vaivautuu tekstiäkin lukemaan niin:
The QUAIFE is extremely strong and durable and since the Quaife is gear operated, it has no plates or clutches that can wear out and need costly replacement.
The QUAIFE is extremely strong and durable and since the Quaife is gear operated, it has no plates or clutches that can wear out and need costly replacement.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja
-
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku