rs turbon painelaakerista

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

rs turbon painelaakerista

Viesti Kirjoittaja simanski » Ke Kesäkuu 1. 10:18:07 2005

autossa on ap racingin kytkinpaketti, painelaakeri on vaan ehtoolla. voiko laittaa ihan norm. tarvkelaakerin vai pitääkö aapeen kans olla joku speciaali? kiitos etukäteen :D

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » To Toukokuu 25. 20:14:53 2006

Tietääkös joku tähän vastausta... sama juttu kiinnostaisi.
Olikos tuossa RST:ssä erilainen painelaakeri kun normieskos?

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » To Toukokuu 25. 21:35:47 2006

ite laitoin sillo normin, hyvin pelaa. aika hyvin kun vuoden pääst tullu eka vastaus tohon minun kysymykseen :D
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » To Toukokuu 25. 21:47:52 2006

Muistelen että samanlainen on mitoiltaan on kuin sdt laakeri http://www.apracing.com/car/clutch/bearing.htm tuolta selviää varmaan jotakin?

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Pe Toukokuu 26. 17:28:32 2006

Tuo stanu saa sitten kelvata, kiitos.
Tarkoitetaanko nyt sitten RST:n stanua vai onko sillä edes mitään eroa normieskon vastaavaan?

Kysytään nyt vielä tuosta kytkinpoljin modauksesta mitä AP suosittelee, kokemuksia laittamisesta tai laittamatta jättämisestä?
Varmaan tuonkin sinne pistän kyllä niin luulisi sitten toimivan kerralla...

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Pe Toukokuu 26. 20:35:51 2006

En ole laittanut, ei mitään ongelmaa. S1:sessä on tosin lyhyempi se kytkimen käyttövipu siinä laatikon päällä, joten samalla vaijerin liikkeellä painelaakeri liikkuu enemmän.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

hepsukka
Viestit: 46
Liittynyt: Su Lokakuu 30. 13:17:51 2005
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja hepsukka » Ma Kesäkuu 5. 14:18:21 2006

http://www.techniclutch.com/acatalog/Fo ... ies_2.html

Siinä näyttäis ainakin olevan kaikkia kytkinpaketteja muttei ainakaan irrallisena painelaakeria, ja näyttäis olevan kestävempiä kuin AP Racinging ja halvempia :roll:

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ma Kesäkuu 5. 17:27:52 2006

Passionfoortilla ei tuota techniclutchia ole lähiaikoina oikein ainakaan kehuttu, kannattaa lukaista sieltäkin kokemuksia sen kaiken paskan seasta.

Vastaa Viestiin