cossun vika vai ominaisuus?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viesti:
cossun vika vai ominaisuus?
kun kaasuläppää alkaa raottamaan niin kone alkaa kakomaan eli käymään epätasaisesti ja tärisemään. rauhallisessa ajossa tämä on ikävää kun kone suorastaan nyykähtää kun painaa kaasua sen oltua kokonaan ylhäällä, esim moottorijarrutus. kun kaasua painaa vain hieman enemmän niin toimii normaalisti. tuo on ollut tuossa ominaisuutena koko sen ajan kun olen auton omistanut. yritin smt ohjelmalla katsoa mikä muuttuu kun tuo vika alkaa mutta en oikein mitään päätelmiä niistä käyristä osannut tehdä. ehdotuksia?
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa
Pari muutakin autoa
-
vaikka nyt ei mikään cossu olekaan niin mulla ollu kans sama onkelma siitä lähtien kun ton rieskan turbotin ja hestekin laitoin mutta oon vaan sopeutunut siihen...
lambda menee nollaan silloin eli kakku katoaa johonkin mystisesti...
Tosi ärsyttävää kun yrität normaalisti painaa kaasua niin auto kyykähtää mut hitaasti tai nopeesti painettassa ei oo onkelmaa...
Kiihdytysrikastus probleemaa oon meinannu et siitä johtuis mutta ei muutu mikskään vaikka säätäis sitä mihinpäin vaan...
...kerpele.
lambda menee nollaan silloin eli kakku katoaa johonkin mystisesti...
Tosi ärsyttävää kun yrität normaalisti painaa kaasua niin auto kyykähtää mut hitaasti tai nopeesti painettassa ei oo onkelmaa...
Kiihdytysrikastus probleemaa oon meinannu et siitä johtuis mutta ei muutu mikskään vaikka säätäis sitä mihinpäin vaan...
...kerpele.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
-
- Viesti:
mitäs se harinen on sanonut aiheeseen. hesteckkiin kuuluu myös tukipalvelut.AkiS kirjoitti:vaikka nyt ei mikään cossu olekaan niin mulla ollu kans sama onkelma siitä lähtien kun ton rieskan turbotin ja hestekin laitoin mutta oon vaan sopeutunut siihen...
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viesti: