escort mk1 kysymyksiä!

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Huhtikuu 29. 20:57:19 2004

m_pajula kirjoitti:mitenkäs noi rs:n lasikuituisten levikkeiden alareunojen mallaaminen paikalleen onnistuu, kun levike jää vähän lyhyeksi? kellään kuvia?
alkuperäistä peltiä ei leikata alas asti pois, vaan se muodostaa jatkumon levikkeelle. lipare taivutellaan muotoon..

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » To Huhtikuu 29. 21:26:04 2004

Nämä suomikuitulevikkeet on karmeita, puuttuu alareunoista 5cm. Orkkispeltisissä oli puolestaan 5-10cm ylimääräistä. Samoin ärsyttää kun nämä suomessa tehdyt ovat kopioitu jostain vanhan rallilintan pateista; takalevikkeistä uupuu reunakantti ja ovat pahasti notkolla sisäänpäin. Ei ihme että on "koulukunta" joka inhoaa pattilevikkeitä...
jk. mk1
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » To Huhtikuu 29. 21:44:34 2004

mistä kaarista/levikkeistä sais hyvän näköiset takakaaret vanhakoppaan sportin etukaarien kaveriksi? tarvis saada taakse hieman lisää tilaa..

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Huhtikuu 29. 21:54:31 2004

adh kirjoitti:mistä kaarista/levikkeistä sais hyvän näköiset takakaaret vanhakoppaan sportin etukaarien kaveriksi? tarvis saada taakse hieman lisää tilaa..
näin jossain classic fordissa paikallisen hill-climb escon, johon oli väsätty taaksekin sportin etukaaret. eikä se edes näyttänyt pahalta :? muistan jopa ajatelleeni, miksei ne ole noin alunperinkin....(nyt jjs viimeistään haukkuu minut Tuunaajaksi :roll: )

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » To Huhtikuu 29. 22:00:29 2004

joo katselin kans niitä etukaaria ja mielessäni sovittelin niitä taakse. ei välttämättä näyttäis pahalta,ei vaan taida oikein löytää mistään sportin kaaria ja toisaalta se takapää kaipaisi jotain pyöreämpää.

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Pe Huhtikuu 30. 8:52:28 2004

adh kirjoitti:joo katselin kans niitä etukaaria ja mielessäni sovittelin niitä taakse. ei välttämättä näyttäis pahalta,ei vaan taida oikein löytää mistään sportin kaaria ja toisaalta se takapää kaipaisi jotain pyöreämpää.
Joskus oli puhetta että jostain wolksvagenista passais hyvin kaaret..?
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Pe Huhtikuu 30. 9:32:22 2004

Eiks vw Golfissa ole melkeen samanlaiset kaaret kuin sportissakin

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Pe Huhtikuu 30. 10:05:27 2004

golfin kaarilla tulee mielestäni tosi ruma

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » Pe Huhtikuu 30. 11:42:14 2004

pari kuvaa sukulaisen sportista, jossa on vw:n levikkeet löytyy tästä.
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Pe Huhtikuu 30. 12:12:50 2004

Taakse ei mun mielestä muut levikkeet sovi kun sammakot, eteen voi kyl laittaa sportitkin, ne on hienot

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Pe Huhtikuu 30. 15:53:39 2004

olen melkein samaa mieltä Brendan kanssa,et golfin kaaret ei oikein sovi..

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Toukokuu 2. 0:17:51 2004

[PeXi] kirjoitti:pari kuvaa sukulaisen sportista, jossa on vw:n levikkeet löytyy tästä.
No mun mielestä ei pahat...ja samat kaaret on jetta/golf joten varmasti löytyy tuollaisia...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Toukokuu 2. 11:57:46 2004

Brenda kirjoitti:golfin kaarilla tulee mielestäni tosi ruma
Tällä kommentilla pelastit edellisen...

Golfin kaaret oli yleisin kikka mk1:een 80-luvulla, valitettavasti. Ja sitten alle Mangelsit. Painajaiset ahdistelee välillä vieläkin. No, kukin tyylillään :lol:
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Su Toukokuu 2. 13:42:20 2004

Kadulle en ehkä levikkeitä laittaisi mutta kisassa mk1 isoilla siististi laitetuilla levikkeillä on mukavan agressiivisen näköinen laitos, tietenkin 15" Revo tai Compo tyyppisillä vanteilla. En muista/tiedä minkä valmistajan levikkeet aikoinaan oli mutta istuivat kohtuu hyvin ja laitettu nauhan kanssa sekä kumi takalevikkeen etureunaan kiveniskujen takia. On myös kuultu että jotkut levikkeet ei sovi millään vaikka mallailis kuinka.

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ma Toukokuu 3. 8:17:34 2004

Brenda kirjoitti:
m_pajula kirjoitti:mitenkäs noi rs:n lasikuituisten levikkeiden alareunojen mallaaminen paikalleen onnistuu, kun levike jää vähän lyhyeksi? kellään kuvia?
alkuperäistä peltiä ei leikata alas asti pois, vaan se muodostaa jatkumon levikkeelle. lipare taivutellaan muotoon..
kiva...joo.. en sit leikkaa alkuperästä peltiä pois,mut ei sitä peltiä kyl enää ookkaan(luonnollinen poistuma). ois kiva jos jollai ois jossai projekti kuvia joista vois kattoo vähä mallia..

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » To Joulukuu 16. 13:05:35 2004

mihis kohtaan ootte pistäny konepellin sokat? ite aattelin tähän mutta mitenhän toi konepelti asettuu ku ne "tassut" joutuu ottaa noiden kohalta pois :?:

rustang
Viestit: 75
Liittynyt: Su Kesäkuu 15. 21:54:43 2003
Paikkakunta: Tallinna #888
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rustang » To Joulukuu 16. 13:39:08 2004

Mun pari rojektikuvaa on alla.Sokat on mulla juuri niiden "tassujen" kohdalla ja pienet kumiletkun pätkät toimii jousena konepellin alla.

Pari projektikuvaa:
Tässä on etulokari ennen levikkeen moldausta.
http://www.trio.ee/ot/fender.jpg

Yleiskuva autosta levikeet liimattuna. Levikkeiden alapuolelta on laitettu vahvistukseksi lasikuitua pari kerrosta.
http://www.trio.ee/ot/beforepaint.jpg

Tässä maalattu auto kasaamisvaiheessa ennen konetta
http://www.trio.ee/ot/beforeengine.jpg

Edit: Mulla on varmaan ne samat "kirotut" suomalaiset lasikuitulevikkeet. Pidensin niitä alaosasta n. 5 cm alumiinipellin pätkillä ja lasikuidulla.
Ex-Escort Mk1 1973 rata-lelu
Ex-Mustang 5.0 1987
Ex-Capri 3.0 1979
Ex-Escort XR3 1982
Nyt: 996-2000

FOMOCO
Viestit: 1276
Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
Paikkakunta: Ylikiiminki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FOMOCO » To Joulukuu 16. 13:45:55 2004

rustang kirjoitti: Tässä maalattu auto kasaamisvaiheessa ennen konetta
http://www.trio.ee/ot/beforeengine.jpg
Hyvältä näyttää! 8)
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » Su Joulukuu 19. 12:29:07 2004

http://oldskoolford.co.uk/gallery/displ ... m=52&pos=1

Piti sitten tämäkin nähdä. Eikö mitään muuta ole keksitty koneeksi vanhakoppaan ?

andyman
Viestit: 1344
Liittynyt: To Joulukuu 13. 13:40:16 2001
Paikkakunta: VRK

Viesti Kirjoittaja andyman » Su Joulukuu 19. 15:19:41 2004

Eikös tuollainen rs turbon tekniikka olisi ihan mielenkiintoinen heittää mk1/mk2 koriseen?

Eikös sen pitäisi mennä luville ihan tyylikkäästi?

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Su Joulukuu 19. 15:21:41 2004

Kuka nyt sellaista konetta haluaisi?
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Su Joulukuu 19. 15:57:21 2004

Jallu kirjoitti:Kuka nyt sellaista konetta haluaisi?
nimenomaan..

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Su Joulukuu 19. 18:22:59 2004

Kai tuo CVH kunnossa olevana siinä menee kuin kentin raksuttajakin :roll:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Su Joulukuu 19. 20:28:31 2004

Jos joku alkaa tosissaan laittaa cvh tai veekuus tyyppistä konetta kaikkien rakastaman takavetoescortin pyhään konehuoneeseen, voi soveltaa samaa tuomiota kuin törkeästä raiskauksesta.....

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Joulukuu 19. 22:21:26 2004

SHR kirjoitti:Jos joku alkaa tosissaan laittaa cvh tai veekuus tyyppistä konetta kaikkien rakastaman takavetoescortin pyhään konehuoneeseen, voi soveltaa samaa tuomiota kuin törkeästä raiskauksesta.....
Amen.

mutta: tehdas on laittanut 2,3l V6 -koneen mk1:een...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » Su Joulukuu 19. 23:03:44 2004

northwest kirjoitti:Kai tuo CVH kunnossa olevana siinä menee kuin kentin raksuttajakin :roll:
Miksei se menisi, mutta ei taida olla ihan "bolt-on" -asennus kentin tilalle ;) Ja samalla vaivalla sinne kai saa laitettua jotain muutakin :roll:

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ma Joulukuu 20. 8:55:11 2004

SHR kirjoitti:Jos joku alkaa tosissaan laittaa cvh tai veekuus tyyppistä konetta kaikkien rakastaman takavetoescortin pyhään konehuoneeseen, voi soveltaa samaa tuomiota kuin törkeästä raiskauksesta.....
:lol: Täähän on kuin jotain "rockpoliisitoimintaa" :lol:
-Eipä tuo cossun kansikaan mikään 60-70 luvun tuote ole,saati sitten setekki tai doggy :wink:
Mun mielestä ei haittaa niin kauan kun vaan merkki on oikea alkuperäinen ovaali 8) ,sitten kyllä vääntää mahasta kun on nähnyt mm ruåtsalaisen saippuarasian 2.8L nelosmoottorin siellä runkoaisojen välissä :evil:,ooppelin moottorista on kyllä annettava kovennettua kuritushuonetta :P
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ma Joulukuu 20. 11:16:58 2004

jjs kirjoitti:
SHR kirjoitti:Jos joku alkaa tosissaan laittaa cvh tai veekuus tyyppistä konetta kaikkien rakastaman takavetoescortin pyhään konehuoneeseen, voi soveltaa samaa tuomiota kuin törkeästä raiskauksesta.....
Amen.

mutta: tehdas on laittanut 2,3l V6 -koneen mk1:een...
No voidaan noin pitkään liukuhihnatuotantoa tehneelle valmistajalle antaa anteeksi yksi nyrjähdys päässä :wink:

andyman
Viestit: 1344
Liittynyt: To Joulukuu 13. 13:40:16 2001
Paikkakunta: VRK

Viesti Kirjoittaja andyman » Ma Joulukuu 20. 14:03:21 2004

SHR kirjoitti:Jos joku alkaa tosissaan laittaa cvh tai veekuus tyyppistä konetta kaikkien rakastaman takavetoescortin pyhään konehuoneeseen, voi soveltaa samaa tuomiota kuin törkeästä raiskauksesta.....
hui!
Täytyy olla tarkkana mitä sitä päästää suustaan,ettei tule lynkatuksi :shock:

Ajattelin notta sehän olis hyvä kone,käsittääkseni suhteellisen kevyt ja se menisi luville kun ei oo kuin 130hp.Saishan siitä rikitettyä sellaisen 180 käyttö hevosta suhteellisen helposti.

Mutta jos siitä hyvästä joutuu ratapäivillä tervaan,höyheniin,ja narun jatkoksi niin ei taida olla sen arvoista :D :oops:

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ma Tammikuu 24. 11:33:38 2005

jälleen kerran tyhmia kysymyksiä.. :oops:
eli sierran pikku boxillinen kärjetön jakaja meneekö siitä se kokovihreä piuha puolan- ja sit puolan+ tulee startin perseestä?punamusta ei mene minnekkään?!?meneekö tuosta ylemmästä releestä laturille piuha oikeesti->kuva?

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ma Tammikuu 24. 19:56:25 2005

siis eikö kukaan tiedä? :roll:

JP
Viestit: 479
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JP » Ma Tammikuu 24. 20:46:56 2005

vihreä puolan- musta puolan+ ruskea maadoitus-
jakajaan vihreä/keltainen ja musta/ruskea
noin kytkettiin meidän escoon ja hyvin toimii

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ti Tammikuu 25. 20:31:16 2005

ok tolleen mä ne kerkesin jo asentamaankin..

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ke Maaliskuu 23. 16:37:41 2005

kellään mitää kytkentä ohjeita miten saa is:n ruiskun pelittää helpoiten escossa... ei oo noi auto sähköt mun vahvin puoli :lol: :lol:

JP
Viestit: 479
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JP » Ke Maaliskuu 23. 17:08:13 2005


timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja timotång » Ke Maaliskuu 23. 19:45:24 2005

Tiedä sitten miten sopii tämän aiheen alle, mutta minkälainen putkistoratkaisu pitäisi ykköskoppaan laittaa, kävin eilen hakemmassa 2.0 fiilaillun myllyn tehdyllä kannella, ihan ohc siis, tottakai. Eli mikä pakosarja ja miten siitä eteenpäin?
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ke Maaliskuu 23. 19:54:53 2005

timotång kirjoitti:Tiedä sitten miten sopii tämän aiheen alle, mutta minkälainen putkistoratkaisu pitäisi ykköskoppaan laittaa, kävin eilen hakemmassa 2.0 fiilaillun myllyn tehdyllä kannella, ihan ohc siis, tottakai. Eli mikä pakosarja ja miten siitä eteenpäin?
mulla on peltisatsi 2.5" lähdöllä ite tehdyllä joustoliitoksella ja 2xsimonssin 2.5" vaimentajia ja putki on vedetty ihan "kaupan" mutkilla originaalille paikalle eli vasemmalle ja on orkkis kiinnitys kohdista.. eipähän kaikki tajua että pellin alla on jotain muuta ku kent :twisted:
ja äänet siistit ei kuulosta miltään amis rollalta...
putken kokonais kustannukset
pakosarja 60€
änkät+mutkat+perän ylitys ja tarvikkeet n.160€

timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja timotång » Ke Maaliskuu 23. 19:59:02 2005

Hyvä, meinasinkin josko tyyliin motonet mutkilla saisi vasemmalle vedettyä. Ja mikä tahansa ohc virimpi pellisarja varmaan käy? Hillittyä murinaa olis hakusessa myös, ei mitään hirmuista pörinää. 2,5" putki ja rosteri-takavaimennin voisi olla hillityn tyylikäs-
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » To Maaliskuu 24. 14:36:55 2005

mitenköhän noi välikopan iskarit toimii ykkös koppasessa jossa on ollu lenkki/lenkki iskarit, on pistetty läpi sen yläpään kiinnitys raudan kiinnitys reijistä? vaarallinen?

Jaska1
Viestit: 235
Liittynyt: La Marraskuu 8. 19:31:33 2003
Paikkakunta: Oulunsalo,Varjakka city =)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaska1 » To Maaliskuu 24. 15:33:52 2005

m_pajula kirjoitti:mitenköhän noi välikopan iskarit toimii ykkös koppasessa jossa on ollu lenkki/lenkki iskarit, on pistetty läpi sen yläpään kiinnitys raudan kiinnitys reijistä? vaarallinen?
Mulla ainakin pysynyt korkkaamatta jo pari vuotta :D

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » To Maaliskuu 24. 15:35:32 2005

Jaska1 kirjoitti:
m_pajula kirjoitti:mitenköhän noi välikopan iskarit toimii ykkös koppasessa jossa on ollu lenkki/lenkki iskarit, on pistetty läpi sen yläpään kiinnitys raudan kiinnitys reijistä? vaarallinen?
Mulla ainakin pysynyt korkkaamatta jo pari vuotta :D
onkos sulla jotain lisävahvistuksia siellä yläpäässä?

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Pe Maaliskuu 25. 17:10:02 2005

Kysytääs taas kun ei haku auta..
Eli olikos se nyt niin et isossa tolpassa jousi n.13cm halkaisija ja runkoputki 51mm?
Olen kahdet (mk1jamk2 escon) tolpat mittaillut ja jouset molemmissa 135mm halkaisijalla ja runkoputki se 51mm,irroitettavat kääntövarret.
Caprin tolppia ilmeisesti kun navan kiinnitys runkoputkeen tuuman alempana kuin rs..
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Pe Maaliskuu 25. 17:31:30 2005

Edellisistä kysymyksistä poiketen mites on, löytyykö mk1 escosta alunperin vakiovarusteena sisätilan matot? Eli siis en tarkoita kokolattian mattoa :wink:
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Jaska1
Viestit: 235
Liittynyt: La Marraskuu 8. 19:31:33 2003
Paikkakunta: Oulunsalo,Varjakka city =)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaska1 » Pe Maaliskuu 25. 18:17:55 2005

m_pajula kirjoitti:
Jaska1 kirjoitti:
m_pajula kirjoitti:mitenköhän noi välikopan iskarit toimii ykkös koppasessa jossa on ollu lenkki/lenkki iskarit, on pistetty läpi sen yläpään kiinnitys raudan kiinnitys reijistä? vaarallinen?
Mulla ainakin pysynyt korkkaamatta jo pari vuotta :D
onkos sulla jotain lisävahvistuksia siellä yläpäässä?
Ei oo mitään, on kestänyt ihan hyvin normaali ajossa, enkä oo säästelly ajotavassa mitenkään, eli hidasteet hidastamatta yli :D

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Pe Maaliskuu 25. 19:48:10 2005

a) Olettaisin vakio Mk2 iskarin tulevan kontin puhjasta läpi hypytettäessä, koska on pidempi ?
b) edelleen paras tapa erottaa oikea iso tolppa on mitata akseli pikkulaakerin kohdalta, 19.05 mm.
c) tarkoitatko irtomattoja vai ?

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Pe Maaliskuu 25. 20:05:36 2005

TAp kirjoitti: c) tarkoitatko irtomattoja vai ?
Jep.
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » La Maaliskuu 26. 7:58:22 2005

fomoco3 kirjoitti:Kysytääs taas kun ei haku auta..
Eli olikos se nyt niin et isossa tolpassa jousi n.13cm halkaisija ja runkoputki 51mm?
Olen kahdet (mk1jamk2 escon) tolpat mittaillut ja jouset molemmissa 135mm halkaisijalla ja runkoputki se 51mm,irroitettavat kääntövarret.
Caprin tolppia ilmeisesti kun navan kiinnitys runkoputkeen tuuman alempana kuin rs..
Just näin..

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » La Maaliskuu 26. 22:04:58 2005

Jaska1 kirjoitti:
m_pajula kirjoitti:
Jaska1 kirjoitti: Mulla ainakin pysynyt korkkaamatta jo pari vuotta :D
onkos sulla jotain lisävahvistuksia siellä yläpäässä?
Ei oo mitään, on kestänyt ihan hyvin normaali ajossa, enkä oo säästelly ajotavassa mitenkään, eli hidasteet hidastamatta yli :D
mites ne pitkittäiset tukivarret, mulla jää 5-7mm väliä iskariin mulkatuilla varsilla.
onko sulla se alkuperänen poikkirauta siellä yläpäässä paikallaan?

Jaska1
Viestit: 235
Liittynyt: La Marraskuu 8. 19:31:33 2003
Paikkakunta: Oulunsalo,Varjakka city =)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaska1 » Su Maaliskuu 27. 11:59:25 2005

m_pajula kirjoitti:
Jaska1 kirjoitti:
m_pajula kirjoitti: onkos sulla jotain lisävahvistuksia siellä yläpäässä?
Ei oo mitään, on kestänyt ihan hyvin normaali ajossa, enkä oo säästelly ajotavassa mitenkään, eli hidasteet hidastamatta yli :D
mites ne pitkittäiset tukivarret, mulla jää 5-7mm väliä iskariin mulkatuilla varsilla.
onko sulla se alkuperänen poikkirauta siellä yläpäässä paikallaan?
Ei oo, otin pois kun muistaakseni ei ois muuten saanut yläpäätä kiinni. Pitkittäis tukivarret ovat tosiaan tosi lähellä, saa nähä miten mulla käy kun vaihdan ne puslat niihin varsiin.

Jaska1
Viestit: 235
Liittynyt: La Marraskuu 8. 19:31:33 2003
Paikkakunta: Oulunsalo,Varjakka city =)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaska1 » Su Maaliskuu 27. 12:05:30 2005

m_pajula kirjoitti:
Jaska1 kirjoitti:
m_pajula kirjoitti: onkos sulla jotain lisävahvistuksia siellä yläpäässä?
Ei oo mitään, on kestänyt ihan hyvin normaali ajossa, enkä oo säästelly ajotavassa mitenkään, eli hidasteet hidastamatta yli :D
mites ne pitkittäiset tukivarret, mulla jää 5-7mm väliä iskariin mulkatuilla varsilla.
onko sulla se alkuperänen poikkirauta siellä yläpäässä paikallaan?
Ei oo, otin pois kun muistaakseni ei ois muuten saanut yläpäätä kiinni. Pitkittäis tukivarret ovat tosiaan tosi lähellä, saa nähä miten mulla käy kun vaihdan ne puslat niihin varsiin.

Vastaa Viestiin