kuvia kossun peltisarjoista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
..
älä laita peltisarjaa..
ei ne oikein tahdo kestää, murtuu ja tulee halkeamia aika helposti.
2wd sarjan alkuosa ja se välipala uusiksi tukevasta raudasta siten että saa haluamansa ahtimen kiinni.. itse aion (ehkä) vaihtaa peltisarjan 2wd sarjaan.. tehoissa tuskin valtavia häviää.. mutta on varmasti kestäviäkin peltisarjoja, ei ole vain vielä vastaan tullut..
ohessa linkki, sarja on streetturbon tekemä.. ollut ihan ok, kunhan ajoittain paikkailee.. ja halpa..
http://airfoto.fujikuvat.fi/album/showa ... search=all
p.s hyvät väännöt ainakin tuolla sarjalla tuli..

2wd sarjan alkuosa ja se välipala uusiksi tukevasta raudasta siten että saa haluamansa ahtimen kiinni.. itse aion (ehkä) vaihtaa peltisarjan 2wd sarjaan.. tehoissa tuskin valtavia häviää.. mutta on varmasti kestäviäkin peltisarjoja, ei ole vain vielä vastaan tullut..


ohessa linkki, sarja on streetturbon tekemä.. ollut ihan ok, kunhan ajoittain paikkailee.. ja halpa..
http://airfoto.fujikuvat.fi/album/showa ... search=all
p.s hyvät väännöt ainakin tuolla sarjalla tuli..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 1509
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001
Supersprintin peltisarja, hintaa 1568€ 

#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
cleanin näkönen mutta toi hinta..Turbo_IS kirjoitti:Supersprintin peltisarja, hintaa 1568€


Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: ..
Tätä samaa natkutin jo aikoinaan kun keskustelua tuli; ei kestä ja tehoa/ vääntöä voi tulla tippa lisää vs. 2wd-sarja (enemmän hyötyä jos vert. 4wd:hen), mutta paljonko ilahduttaa kun säksätys ja resonoiti pellin alla toistuu 1000km välein....Timo kirjoitti:älä laita peltisarjaa..ei ne oikein tahdo kestää, murtuu ja tulee halkeamia aika helposti.

JK. selatkaapa esim viritä -juttuja kun ckolli kolvasi joka välissä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2060
- Liittynyt: Ti Tammikuu 27. 17:16:48 2004
- Paikkakunta: Orimattila/Mallusjoki
Re: ..
Ja taas sais kolvata samaa satsia. Ei ne tosiaan taida kestää, yks putki kokonaan poikki.jjs kirjoitti:Tätä samaa natkutin jo aikoinaan kun keskustelua tuli; ei kestä ja tehoa/ vääntöä voi tulla tippa lisää vs. 2wd-sarja (enemmän hyötyä jos vert. 4wd:hen), mutta paljonko ilahduttaa kun säksätys ja resonoiti pellin alla toistuu 1000km välein....Timo kirjoitti:älä laita peltisarjaa..ei ne oikein tahdo kestää, murtuu ja tulee halkeamia aika helposti.
![]()
JK. selatkaapa esim viritä -juttuja kun ckolli kolvasi joka välissä.

Jäsen 623
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
kysy streetturbolta (löytyy nettisivutkin) päivän hinta, suuruusluokka lienee ~3-400 egeä..
mä voin myydä sulle tuon omani kunhan saan vaihdettua sen, hyvä sarja, paristi vasta paikkailtu..
ja tehty pari lisätukea sekä hukkaportin väliseinämä laitettu 2mm toleranssiin, ei pulssit sekoile..
maksaa 50egeä alle streetturbon päivän hinnan..
eihän nämä virittelyt mitään salaisuuksia ole, ainakaan ne mitkä näkyy päällepäin,
ahdin on holsetin hx40:stä vastaava h1e 60/65, uudempi versio ja 14 pulssipakopesällä.. pesä tosin saattaa vaihtua talven aikana 16:ksi.... jaa miksikö... 
mä voin myydä sulle tuon omani kunhan saan vaihdettua sen, hyvä sarja, paristi vasta paikkailtu..

maksaa 50egeä alle streetturbon päivän hinnan..
eihän nämä virittelyt mitään salaisuuksia ole, ainakaan ne mitkä näkyy päällepäin,



Viimeksi muokannut Timo, Su Joulukuu 19. 22:28:15 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Re: ..
Varsinkin jos ei ole tukia yllä ja alla niin on aivan varma, että pään kokoinen turbo ja hukkikset painaa putket poikki.rspete kirjoitti:Ja taas sais kolvata samaa satsia. Ei ne tosiaan taida kestää, yks putki kokonaan poikki.jjs kirjoitti:Tätä samaa natkutin jo aikoinaan kun keskustelua tuli; ei kestä ja tehoa/ vääntöä voi tulla tippa lisää vs. 2wd-sarja (enemmän hyötyä jos vert. 4wd:hen), mutta paljonko ilahduttaa kun säksätys ja resonoiti pellin alla toistuu 1000km välein....Timo kirjoitti:älä laita peltisarjaa..ei ne oikein tahdo kestää, murtuu ja tulee halkeamia aika helposti.
![]()
JK. selatkaapa esim viritä -juttuja kun ckolli kolvasi joka välissä.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Mutta jos meinaa peltisarjan tehä niin haponkestävää putkea ja tigillä kun tuikkii kasaan niin pitäs kestää... Ja turbolle tuet tietysti.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Ratsastetaanpa aihella, eli hieman OT:
Olen väsäilemässä 2wd pakosarjan alkupätkän jatkeeksi palikkaa, mihin käy Garrettin GT37 ja AMW:n hukkis. Meinaa vaan tulla aikas ahdasta, hukkiksen ja korin väliin ei jää kuin ~1cm. Riittääkö???
Olen väsäilemässä 2wd pakosarjan alkupätkän jatkeeksi palikkaa, mihin käy Garrettin GT37 ja AMW:n hukkis. Meinaa vaan tulla aikas ahdasta, hukkiksen ja korin väliin ei jää kuin ~1cm. Riittääkö???
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Mulla ottaa hukkis kiinni iskaritolppaan niin kyllä sentti varmasti riittää
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Ok!siipicossu kirjoitti:Mulla ottaa hukkis kiinni iskaritolppaan niin kyllä sentti varmasti riittää
Thanks!!
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Mihin asti pitäisi riittää??sierra4x4tbo kirjoitti:Ratsastetaanpa aihella, eli hieman OT:
Olen väsäilemässä 2wd pakosarjan alkupätkän jatkeeksi palikkaa, mihin käy Garrettin GT37 ja AMW:n hukkis. Meinaa vaan tulla aikas ahdasta, hukkiksen ja korin väliin ei jää kuin ~1cm. Riittääkö???
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Vaikka nyt ajamiseen alkajaisiksPasiZ kirjoitti: Mihin asti pitäisi riittää??

BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
tossa kuva valtosen tekemästä 2wd pakosarjasta.
http://photobucket.com/albums/v509/ruot ... 110006.jpg
holsetin h1e 60/65, uudempi versio ja 16 pulssipakopesällä.....
http://photobucket.com/albums/v509/ruot ... H1E004.jpg
http://photobucket.com/albums/v509/ruot ... 110006.jpg
holsetin h1e 60/65, uudempi versio ja 16 pulssipakopesällä.....
http://photobucket.com/albums/v509/ruot ... H1E004.jpg
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
..
näinhän se on, ja repeily on aivan tapauskohtaista; kuinka moottori resonoi, miten "tuet" on onnistuneet rosonointiin nähden, mihin painopiste osuu sarjassa, putkien seinämävahvuus, hitsausjännitykset, laippojen suoruus, asento, tekijä, käyttäjä, ...
mutta pääasia että vetää silloin kun toimii..
p.s niin ja nissunit käy nätimmin kuin vanhat voortit...

mutta pääasia että vetää silloin kun toimii..

p.s niin ja nissunit käy nätimmin kuin vanhat voortit...


Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Ylläpitäjä
Re: ..
Pakoputken kannakointi on myös tärkeetä, samoin moottorin kannakkeet...Timo kirjoitti:näinhän se on, ja repeily on aivan tapauskohtaista; kuinka moottori resonoi, miten "tuet" on onnistuneet rosonointiin nähden, mihin painopiste osuu sarjassa, putkien seinämävahvuus, hitsausjännitykset, laippojen suoruus, asento, tekijä, käyttäjä, ...
mutta pääasia että vetää silloin kun toimii..![]()
p.s niin ja nissunit käy nätimmin kuin vanhat voortit...![]()
P.S. ei tonkaan vehkeen käyntiä voi järin nätiks sanoo, sellasta rumpetirumpeti käyntiä, äreet nokat nääs...Tehua 465HV/1.3BAR....
