Cossun kytkin

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Cossun kytkin

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ke Lokakuu 27. 20:18:38 2004

Eli tohon omaan räpsään(2wd) olis nyt sitten kytkin hakusessa.

Jotain 300hv:n tehoja tulossa,vakio ilmeisesti hieman laimea?

Pistäkääpä omia variaatioitanne.

Ja mites ku toi vauhtipyörä oli vähän heikossa jamassa kans? Pitteekö ostaa uusi...
#446

andeRS
Viestit: 1413
Liittynyt: Ti Maaliskuu 5. 9:23:38 2002

Viesti Kirjoittaja andeRS » Ke Lokakuu 27. 20:25:46 2004

vakio kestää tuon tehon/väännön ihan hyvin ja on mukava käyttää jokapäiväisessä ajossakin.

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ke Lokakuu 27. 20:28:14 2004

andeRS kirjoitti:vakio kestää tuon tehon/väännön ihan hyvin ja on mukava käyttää jokapäiväisessä ajossakin.
Hyvä jos on näin...selviää ainakin halvalla...
#446

Mankka
Viestit: 1118
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002

Viesti Kirjoittaja Mankka » To Lokakuu 28. 10:45:13 2004

Omassa cossussani on alconin 6-lapainen kytkin cossun orkkis asetelmalla ja kyllähän kytkin on vittumainen käyttää ruuhkassa.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » To Lokakuu 28. 12:32:56 2004

Mankka kirjoitti:Omassa cossussani on alconin 6-lapainen kytkin cossun orkkis asetelmalla ja kyllähän kytkin on vittumainen käyttää ruuhkassa.
Mulla on Alconin 6 lapainen jousitettu vakioasetelmalla ja on huomattavasti mukavempi kuin jousittamaton...

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » To Lokakuu 28. 12:35:24 2004

Missähän se vakio kykän kestoraja mahtaa mennä. Mun kytkin tuntuu ihan vakiolta, kevyt käyttää yms. Silti pitää vielä hyvin vaikka vääntöä jotain +450nm.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » To Lokakuu 28. 16:55:24 2004

Itelle laitoin tossa koneremontin yhteydessä S.A.F.F.A:n 6-lapasen jousitetun sintterin ja jäykemmän asetelman. Poljintuntumassa ei oikeen ees eroa huomaa vakioon. Ihan ekat liikkeelle lähdöt toi toimi ihan niinkun normaali kytkin mutta nyt on ruvennu ravistamaan aika paljon liikkeelle lähdössä. Itellä kun ei oo sen kummempaa kokemusta ollu noista sintterilevyistä niin kuulukos tollanen ravistus asiaan?
Toyota Supra TT

Hannez
Viestit: 1172
Liittynyt: Ke Heinäkuu 17. 17:29:34 2002
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannez » Pe Lokakuu 29. 13:42:09 2004

AP-racingin n-ryhmän massalevy ja vakioasetelma. Sorvauta se vauhtipyörä.
Ford Focus RS
VW Golf Gti Endurance saloon
Laulan petroskoilaisessa eunukkikuorossa ja elämäni täyttyy rakkaudesta...

Vastaa Viestiin