Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » Ke Lokakuu 27. 20:18:38 2004
Eli tohon omaan räpsään(2wd) olis nyt sitten kytkin hakusessa.
Jotain 300hv:n tehoja tulossa,vakio ilmeisesti hieman laimea?
Pistäkääpä omia variaatioitanne.
Ja mites ku toi vauhtipyörä oli vähän heikossa jamassa kans? Pitteekö ostaa uusi...
#446
-
andeRS
- Viestit: 1413
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 5. 9:23:38 2002
Viesti
Kirjoittaja andeRS » Ke Lokakuu 27. 20:25:46 2004
vakio kestää tuon tehon/väännön ihan hyvin ja on mukava käyttää jokapäiväisessä ajossakin.
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » Ke Lokakuu 27. 20:28:14 2004
andeRS kirjoitti:vakio kestää tuon tehon/väännön ihan hyvin ja on mukava käyttää jokapäiväisessä ajossakin.
Hyvä jos on näin...selviää ainakin halvalla...
#446
-
Mankka
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
Viesti
Kirjoittaja Mankka » To Lokakuu 28. 10:45:13 2004
Omassa cossussani on alconin 6-lapainen kytkin cossun orkkis asetelmalla ja kyllähän kytkin on vittumainen käyttää ruuhkassa.
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Viesti
Kirjoittaja SHR » To Lokakuu 28. 12:32:56 2004
Mankka kirjoitti:Omassa cossussani on alconin 6-lapainen kytkin cossun orkkis asetelmalla ja kyllähän kytkin on vittumainen käyttää ruuhkassa.
Mulla on Alconin 6 lapainen jousitettu vakioasetelmalla ja on huomattavasti mukavempi kuin jousittamaton...
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » To Lokakuu 28. 12:35:24 2004
Missähän se vakio kykän kestoraja mahtaa mennä. Mun kytkin tuntuu ihan vakiolta, kevyt käyttää yms. Silti pitää vielä hyvin vaikka vääntöä jotain +450nm.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
Hena
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Viesti
Kirjoittaja Hena » To Lokakuu 28. 16:55:24 2004
Itelle laitoin tossa koneremontin yhteydessä S.A.F.F.A:n 6-lapasen jousitetun sintterin ja jäykemmän asetelman. Poljintuntumassa ei oikeen ees eroa huomaa vakioon. Ihan ekat liikkeelle lähdöt toi toimi ihan niinkun normaali kytkin mutta nyt on ruvennu ravistamaan aika paljon liikkeelle lähdössä. Itellä kun ei oo sen kummempaa kokemusta ollu noista sintterilevyistä niin kuulukos tollanen ravistus asiaan?
Toyota Supra TT
-
Hannez
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 17. 17:29:34 2002
- Paikkakunta: Stadi
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hannez » Pe Lokakuu 29. 13:42:09 2004
AP-racingin n-ryhmän massalevy ja vakioasetelma. Sorvauta se vauhtipyörä.
Ford Focus RS
VW Golf Gti Endurance saloon
Laulan petroskoilaisessa eunukkikuorossa ja elämäni täyttyy rakkaudesta...