Cossun hihnapyörän irrotus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Cossun hihnapyörän irrotus
Cossun kampiakselin hihnapyörä pitäisi saada irti, mutta sen pultti on kohtuullisen tiukassa. Onhan myös 2wd cossussa aukeamissuunta normaali "vastapäivään"? Lämmitys mahdollisuutta ei ainakaan toistaiseksi ole. Crc:ssä on liotettu, lekalla isketty pultinpäähän, väännetty metrisellä varrella ja jätetty taas likoamaan.
Mitä kokeillaan seuraavaksi? Irtihän se lähtee, mutta millä seurauksin??
Mitä kokeillaan seuraavaksi? Irtihän se lähtee, mutta millä seurauksin??
#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Aukeaa normaali suuntaan.
Mulla oli kans kunnolla kiinni , pulttikoneella lähti kun jonkin aikaa yritti.
Mulla oli kans kunnolla kiinni , pulttikoneella lähti kun jonkin aikaa yritti.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Kiitos hyvistä ideoista.
Tilanne on hyvä kun kone on moottoripukilla, joten edessä ei ole särkyvää. Kiinni pitämisen paikka on aika hankala ja todennäköisesti osasyynä on juuri tuo pieni jousto iskettäessä. Yleensä ei ole ollut ongelmia hihnapyörän ulosvetämisessä kun sattui löytymään vanhan wikström:n ulosveräjä, jonka saa asennettua kolmella pultilla hihnapyörässä oleviin jengoihin.
Tilanne on hyvä kun kone on moottoripukilla, joten edessä ei ole särkyvää. Kiinni pitämisen paikka on aika hankala ja todennäköisesti osasyynä on juuri tuo pieni jousto iskettäessä. Yleensä ei ole ollut ongelmia hihnapyörän ulosvetämisessä kun sattui löytymään vanhan wikström:n ulosveräjä, jonka saa asennettua kolmella pultilla hihnapyörässä oleviin jengoihin.
#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Uusimmissa hihnapyörissä on pultin paikat(3) ulostyöntäjälle, levy jossa iso mutteri kiinni hihnapyörään ja sitten isolla pultilla "kiristetään" pyörä pois.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi