kun lehdistä selailee ja katsoo viritys "paketteja" niin niissä lukee että motorgraft C59C eli miten tämä tulppa eroaa vakio tulpasta tai NGK BCR8ES:stä?
että onko se "pakollinen ostos" kun virittää vähä enemmän? vai ihan puhdas mainos kikka?

Valvoja: CRSC Hallitus
ei ne vakio tulpat kestä, eikä kipinä toimi kunnolla kun vakio tulpan kärki on niin ulkona siitä vaipasta (kierre osasta). Piilokärki tulpat on hyvät kun ollaancozz_ kirjoitti:mitä tulppia olette käyttäneet kun olette virittäneet cosaa?
kun lehdistä selailee ja katsoo viritys "paketteja" niin niissä lukee että motorgraft C59C eli miten tämä tulppa eroaa vakio tulpasta tai NGK BCR8ES:stä?
että onko se "pakollinen ostos" kun virittää vähä enemmän? vai ihan puhdas mainos kikka?
Eli ovat kylmätcozz_ kirjoitti:ite ostin BCR8ES tulpat ja niissä se ydin on tavallaan "piilossa" joten luulen että ne EHKÄ voisi kestää...
Samanlaista tarinaa tuli myös Englannista Burtonilta kysyttäessä tulpista. Josta muistui taas mieleen että vois kokeilla noita tulppia.....jjs kirjoitti:Johan se tulppa tuolla kerrottiin: Motorcraft agpr 902P, nykyään tuntee koodin 092, kärkiväli 0,7mm ja matkaan.
Noilla pärjää, jos ei, autosi on joko viritystasoltaan (karkeasti) yli 350hv tai todennäköisemmin siinä on vikaa.
Turhaa hommaa kikkailla muilla....
Samat tulpat toimi itsellä hyvin ja 2 sarjaa niitä tuli ajettua.Karmann kirjoitti:Taas tullaan samaan väittelyyn kuin öljyjen kanssa. itellä ollu viimiset 5 tkm. qc59c: tulpat ja toiminut moitteetta, joillain ngk:t ja jollain sitä/ tätä, nämäkin tuntuu olevan auto kohtasia juttuja, ja lisäten k-väli poikkeuksetta pienennetty.
Mulla on ollut joskus kiinni.Cossu_anssi kirjoitti:Mulle lyötiin käteen Nippon Denso PK20PR-P11. Toimiiko nämä vakio nelikko cossu Sierrassa ja mikäköhän on näiden kärkiväli? Hinta ainakin melko suolanen 11.50 Veijo Motonetissä. Kellään kokemusta näistä?
Mulla on samat tulpat ja olisko ollu 1mm kärkiväli ja ~1.5bar ahtoja ja toimii...tosin mulla on EDIS ja hukkakipinäpuola. Tosin nyt taitaa olla vaihteeksi jotku platina tulpat 1mm kärkivälillä.Skorppi kirjoitti:Mulla on Denson Q20PRU tulpat ja kuuluvat motonetin luettelon mukaan DOHC sierraanmaksaa 2,5e/kpl ja hyvin on toimineet. Teho siinä 400 nurkilla.
Kyllä ne pilalle meneeff kirjoitti:Meneekö tulpat paskaks jos on päässy uimaan bensassa vai toimiiko normaalisti kuivattelun jälkeen?
Passaa, nelarissa on vakiona platinat 2wd:ssä ei.fomoco3 kirjoitti:passaako 2wd ja 4wd tulpat ristiin...?
microcat ja varaosapuljut antaa erit kumpaankin
87-90 oman eli 2wd
90-> eli 4wd