Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Ke Syyskuu 22. 21:08:29 2004
elikkäs auto on esco rs tulbo...käyntiin lähtee ihan normaalisti,käy hetken ja sammuu eikä lähe käyntiin,vasta kun ottaa ilmanputsarin irti ja pitää sitä läppää hiukan syvempänä kuin kuuluu olla...niin auto lähtee taas käyntiin!lämpimänä lähtee kyllä käyntiin,mutta kun esim.seisoo yön yli niin ei taas?!?
onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa?!?tai osaako joku sanoa mikä on häikkänä?!

-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Ke Syyskuu 22. 21:18:18 2004
Imuvuoto kenties?
Käy läpi määräjakajalta lähtevä putki ahtimelle, ettei o rikki tai irti mistään, ahtoputket, ettei vuoda, dumppi?
Tässä nyt ainakin jotain, jotka vois olla mahdollisia.
Jäsen #606
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Ke Syyskuu 22. 21:21:40 2004
joo pitänee huamenissa kattoo noi putket..!ite oon kans aatellu vähä tota dumppii jotta johtuusko se siitä..?!
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » Ke Syyskuu 22. 21:32:14 2004
Millane dumppi? noissahan ei kalvodumppi toimi...
#446
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Ke Syyskuu 22. 21:33:06 2004
autoracing...kalvodumppi..
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » Ke Syyskuu 22. 21:59:54 2004
RST:ssähän pitää olla sellanen kaksoismäntädumppi,joten kokeile ilman sitä dumppia.Ainakin baileyssit on toimivia.
#446
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » Ke Syyskuu 22. 22:53:54 2004
JRZ kirjoitti:RST:ssähän pitää olla sellanen kaksoismäntädumppi,joten kokeile ilman sitä dumppia.Ainakin baileyssit on toimivia.
Kerro lisää, miksi pitää olla kaksimäntäinen?? Näin tyhmänä haluaisin vaan tietää, mitä eroa on kaksi ja yksimäntäisellä toiminnan kannalta??
Enkä kaipaa selostusta kaksimäntädumpin toiminnasta, vaan nimenomaan miksi rst:ssä moista pitäisi käyttää...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » Ke Syyskuu 22. 23:27:05 2004
PasiZ kirjoitti:JRZ kirjoitti:RST:ssähän pitää olla sellanen kaksoismäntädumppi,joten kokeile ilman sitä dumppia.Ainakin baileyssit on toimivia.
Kerro lisää, miksi pitää olla kaksimäntäinen?? Näin tyhmänä haluaisin vaan tietää, mitä eroa on kaksi ja yksimäntäisellä toiminnan kannalta??
Enkä kaipaa selostusta kaksimäntädumpin toiminnasta, vaan nimenomaan miksi rst:ssä moista pitäisi käyttää...
No ei oo sen enempää tietoa,miten toi yksimäntäinen eroaa kaksimäntäisestä toiminnallaan,mutta itellä ei ainakaan aikanaan kalvodumppi toiminut,eikä toiminut kaverinkaan rst:ssä.Sama on 200sx nissaneissa (1.8t).Vain mäntädumppi toimii.Ja oireet oon juur tollaset kalvodumpilla.Tota baileyssin kaksmäntädumppia me sillon käytettiin ja sitä näytetään ainakin englannin suunnalla käytettävän aika paljon.
#446
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Syyskuu 23. 0:05:53 2004
Jos ruisku perustuu ilmamäärämittariin, niin kalvodumppi ei aina toimi, koska tyhjäkäynnillä se on usein auki ja siten imee ilmaa mittarin ohi. MAP-pohjaisissa ruiskuissa on sitten ihan sama onko se dumppi auki hieman tyhjäkäynnillä vai ei. Pölyä voi vetää koneeseen marginaalisesti tai sitten nostaa tyhjäkäyntikierroksia. Itellä RST:n koneessa kalvodumppi, mutta KE-jetronic onkin siitä heivattu nurkkaan.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » To Syyskuu 23. 0:10:11 2004
Toi ilmamäärämittari tossa sx:ssäkin tökki vastaan.
#446
-
jive
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja jive » To Syyskuu 23. 10:29:45 2004
mitenhän mahtaa toimia escocossussa jossa on molemmat( siis MAP ja MAF )

-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Syyskuu 23. 10:35:46 2004
yleensä hybridibokseissa pienillä kuomilla mennään MAFin mukaan ja suuremmilla MAPin mukaan ---> ei toimi.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Pe Syyskuu 24. 22:40:11 2004
ei ollut vaikutusta dumpin pois otolla...ja letkut on tarkistettu kiinni on!
ongelma on melkeen niinkuin pahentunut..mikähän pr..mahtaa olla vikana????!!

-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Su Syyskuu 26. 19:16:02 2004
eikö kellään ois tiatoo asiast??!!

-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Su Syyskuu 26. 19:22:07 2004
Toimiiko koko sähköinen seosksensäätö?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Ma Syyskuu 27. 17:22:11 2004
luulisin jotta auto käy sen takia vain hetken aikaa kun saa rikastin suuttimen kautta bensaa..eikä sen takia käy kauaa kun saa niin vähän ..mut minkäköhän takia ei saa benua sitten normaalisti??!(otettu suaraan toimivasta autosta)
-
escortx2
- Viestit: 126
- Liittynyt: La Syyskuu 6. 18:57:55 2003
Viesti
Kirjoittaja escortx2 » Ma Syyskuu 27. 18:13:04 2004
heh! mulla olisi ylimääräinen määränjakaja
