RST escon seokset?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
RST escon seokset?
Nyt sain vihdoin ton rst escon tekniikan toimimaan, Mut ilmeni tollasta kun illalla testailin sitä niin pari kolme kunnon lähtöä (0-140km/h) ahdot 0.7bar ja sit menin parkkiin niin pakosarja hehku punasena onks se sen merkki et auto käy laihalla?
Turbo ei hehkunut punasena vain pakosarja.
Turbo ei hehkunut punasena vain pakosarja.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
samiharju kirjoitti:laihalla yleensä juu. nykiikö se vedätyksessä? silloin ainaki käy laihalla.. laitappa b-paineensäätimelle kokeeksi letki jos ei ole jo - voi auttaa.
Ei nyi! Vetää tosi mahtavasti. bmw e36 325 jäi jälkeen

Hain lautamäeltä seosmittarin pitää asentaa se kiinni niin näkee tarkemmin!
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
RST:ssähän on vakiona eri nokkapyörä (KA?) kuin vaparissa, jotta nokkaa nimenomaan olisi voitu myöhäistää ja siten nostaa ahdot nopeammin. Jos haluaa kokeilla käänteistä vaikutusta, niin 1.6 vaparin nokkapyörällä (LA?) voi kokeilla.PasiZ kirjoitti:Nokka vähän myöhäsellä ainakin saa turbon ja matkan downpipeä punoittamaan helakasti...
Escort mk3 + 2x Focus mk1