RST escon seokset?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

RST escon seokset?

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ke Syyskuu 15. 7:17:18 2004

Nyt sain vihdoin ton rst escon tekniikan toimimaan, Mut ilmeni tollasta kun illalla testailin sitä niin pari kolme kunnon lähtöä (0-140km/h) ahdot 0.7bar ja sit menin parkkiin niin pakosarja hehku punasena onks se sen merkki et auto käy laihalla?
Turbo ei hehkunut punasena vain pakosarja.

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ke Syyskuu 15. 7:42:01 2004

laihalla yleensä juu. nykiikö se vedätyksessä? silloin ainaki käy laihalla.. laitappa b-paineensäätimelle kokeeksi letki jos ei ole jo - voi auttaa.

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ke Syyskuu 15. 7:54:54 2004

http://212.182.218.44/foorumi/viewtopic.php?t=84514

Tosta paineensäädinkikasta en kommentoi mitään.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ke Syyskuu 15. 9:06:40 2004

samiharju kirjoitti:laihalla yleensä juu. nykiikö se vedätyksessä? silloin ainaki käy laihalla.. laitappa b-paineensäätimelle kokeeksi letki jos ei ole jo - voi auttaa.

Ei nyi! Vetää tosi mahtavasti. bmw e36 325 jäi jälkeen 8) Ei ole letkua säätimellä pitää kokeilla laittaa!
Hain lautamäeltä seosmittarin pitää asentaa se kiinni niin näkee tarkemmin!

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » Ke Syyskuu 15. 14:58:08 2004

onko sytkä liian myöhäsellä,mulla teki saman joskus ku laitettiin sytkää reilusti myöhäselle ettei nakuttaisi niin rupes kans pakopesä ja pakosarja punottaan.laitettiin sytkää takas ja ongelma häipyi.

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Syyskuu 15. 15:20:17 2004

Nokka vähän myöhäsellä ainakin saa turbon ja matkan downpipeä punoittamaan helakasti...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Syyskuu 16. 7:35:16 2004

PasiZ kirjoitti:Nokka vähän myöhäsellä ainakin saa turbon ja matkan downpipeä punoittamaan helakasti...
RST:ssähän on vakiona eri nokkapyörä (KA?) kuin vaparissa, jotta nokkaa nimenomaan olisi voitu myöhäistää ja siten nostaa ahdot nopeammin. Jos haluaa kokeilla käänteistä vaikutusta, niin 1.6 vaparin nokkapyörällä (LA?) voi kokeilla.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » To Syyskuu 16. 7:51:56 2004

Pitää käydä vähän säädättämäs syttyä ynnä muuta(sytyn asennosta ei tietoa kunhan käyntiin saatiin)
Vähän jyrkempi nokka autosta löytyy mut on myös säädettävä nokka pyörä et kyl nokan pitäs olla kohalla!

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » To Syyskuu 16. 7:52:20 2004

Pitää käydä vähän säädättämäs syttyä ynnä muuta(sytyn asennosta ei tietoa kunhan käyntiin saatiin)
Vähän jyrkempi nokka autosta löytyy mut on myös säädettävä nokka pyörä et kyl nokan pitäs olla kohalla!

Vastaa Viestiin