Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja Brenda » La Marraskuu 8. 3:17:16 2003

Aloitin uuden topicin, kun tämä alunperin sekottui tuonne zetec juttuun....

eli tämä 3-sivuinen .pdf-muodossa oleva todistus:
Escort Mk I&II tehokkaimmat moottorit on selvää pässinlihaa, eikä siitä enempää.

sitten seuraava jutska...
BDG ehdotti, että tekisin "Tärkeimmät rakenteelliset erot, Escort 1975- " paperiin RS1800 lisäyksen.

no olen naputellut uutta paperia ja nyt vois porukalla tarkistella tietoja, kun siinä alkuperäisessäkin näytti olevan virheitä.
ja jos jollekin tulee mieleen mitä siihen pitäisi lisätä tai mitä ehkä jättää pois, niin voi ehdottaa.
BDG hakee sitten valmiiseen lappuun maahantuojan hyväksynnän.
Escort Mk II rakenteelliset erot
eli tuossa on 2 sivua, ylempi alkuperäinen...

pidetään tämä topic ihan puhtaasti näiden todistusten anomista varten, eikä aloiteta mitään prosentti-keskusteluja.

Mk1 escosta pitäää kans tehdä lappu jossa näkyy RS2000 ja RS1600. mutta yx kerrallaan.
Tärkeimmät rakenteelliset erot, Escort 67-74 alkuperäinen paperi.

Ja samalla kaavalla voidaan tehdä jatkossa kaikki classicot....

Onko kellään RS escorttien varaosakirjoja?

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja BDG » La Marraskuu 8. 9:13:11 2003

Vannekoko 7" oli myös optiona
RapajuoppoPutkiMies*469*

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » La Marraskuu 8. 13:10:28 2003

Kiitos palijon näistä!!!<br>Helpottaa heti tuota muutoskatsastusta kun on ihan kunnon laput missä lukee mustaa valkosella...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

RS2600
Viestit: 99
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
Viesti:

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja RS2600 » La Marraskuu 8. 21:40:40 2003

Tällänen on ihan asia hommaa.<br>Mulla olisi parin fordin korin mitat (fordin papereita) vois yrittää saada ne scannattua jossain ja laittaa kans tännepäin.<br>Löytyy 2d ja 4d mk1 escortit,välikoppa cortina,taunus/cortina mk3 <br>

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Marraskuu 9. 13:42:17 2003

Käy kirjastossa pistämässä, yleensä kirjastossa on skanneri ja tietokone joita saa käyttää vapaasti...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja dudek » Ma Marraskuu 10. 14:31:35 2003

Ja tässä on paperi, jota itse käytin mk1:sen muutoskatsastuksessa:<br>http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 655.gif<br>

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

roadrunner
Ylläpitäjä

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja roadrunner » Ma Marraskuu 10. 20:11:31 2003

Mikäs siinä mahtaa sitten olla että raumalla ei kuulemma saa leimattua mk1 ekkeriä 2.0 koneella? :-[<br><br>on kuultu parilta eri taholta.

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja tanari » Ti Marraskuu 11. 10:53:00 2003

nyt pitäis sitten varmaan saada seuraavaksi 2.0 Zetec koneen tiedot, eli tehot ja painot..
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja dudek » To Marraskuu 13. 9:48:59 2003

Laitetaan tämä nyt vielä tännekin, kun tänne näitä papereita on keräilty, eli siis 2.0 muutoskatsastuksesta, Suomen Fordin virallinen kanta:<br><br>http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... peg<br><br>

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja TAp » Su Marraskuu 16. 19:27:38 2003

"Onko kellään RS escorttien varaosakirjoja?"<br><br>On Mk1, mutta huono kopio.<br>

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Marraskuu 16. 20:07:16 2003

[quote author=TAp link=board=8;threadid=16489;start=0#125958 date=1069003658]<br>"Onko kellään RS escorttien varaosakirjoja?"<br><br>On Mk1, mutta huono kopio.<br><br>[/quote]<br>viitsitkö katsoa mexicon, rs1600 ja rs2000:sen etuvakaajan ja etupalkin varaosanumerot. teen lappua mk1 rakenne-eroista ja perusmallien ja twincamin numerot mulla on omasta kirjasta

Noviisi
Ylläpitäjä

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja Noviisi » Ke Marraskuu 19. 20:46:35 2003

Sai just maahantuojalta Anglia 105E:n eroista hyväksytyn lapun 1000cc ja 1200cc välille. Kaivoin tiedot itse ja hyväksytin sen Fordilla Eli jos joku tarvii niin kopioita saa kyllä.<br>

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 19. 20:58:34 2003

ja tuo uusi mk2 escort rakenne-erot lappu on kans hyväksytty, laitetaan lähiaikoina tulostettava versio tänne...mk1 lappu on vielä työn alla....

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 19. 22:33:33 2003

[quote author=dudek link=board=8;threadid=16489;start=0#125143 date=1068709739]<br>Laitetaan tämä nyt vielä tännekin, kun tänne näitä papereita on keräilty, eli siis 2.0 muutoskatsastuksesta, Suomen Fordin virallinen kanta:<br><br>http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... br><br><br>[/quote] dudek! onko tämä mk1 vai mk2 paperi?<br><br>mk1 RS2000 oli 8" takajarruilla. mk2 9" tuumaisilla.<br><br>lisäksi tuossa lapussa on paha moka, jonka mukaan 1.6 mallit ovat 8" jarruilla. Kaikki 1.6 escortit ovat 9" jarruilla.<br>

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re:Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Marraskuu 19. 22:55:46 2003

Tässä se taas nähdään, Suomen Ford ei tiedä kovinkaan paljoa itse myymistään autoista. Tulee väkisinkin mieleen kun kysyin maahantuojalta n.v. 83 mitä pitää muuttaa kun 1,3 mk1:n laittaa 2,0:n. Vastaus: Ongelmana on se ETTEI ford ole valmistanut Mk1 Escoa 2 litran koneella....<br>Eli näitä haista pee -lappuja tulee vastaan jatkuvasti. Tämä on hyvä projekti kerätä FAKTAA ja tehdä katsastus-asiat helpommiksi. Hieno homma!<br>Pitäisi vielä saada joltain Euroopantehtaan vanhalta parralta selvitys näistä suomeen tuoduista autoista korin (mk1 ja 2) osalta; täällähän 1,1-2,0 12.67- 8.80 on samassa Heavy-Duty -korissa (myös Export, RS, type 49 -nimikkeillä) päinvastoin kuin muualla euroopassa. Olisi kiva että sekin tieto olisi tallessa katsastusmies A. Hitlerin varalta kun väittää että kori ei ole isokoneisessa sama....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » La Joulukuu 6. 15:03:23 2003

tässä ois se uusi mk2 paperi hyväksyttynä.

tarkeimmat_rakenteelliset_erot_escort_mk2.pdf

joku vois taas jälleen tarkistaa, miltä näyttää tulostettuna...kun ei se tulostin näytä siirtyvän kottin sieltä kaupan hyllyltä :oops:

mk1 lappu ei ole vieläkään valmis :oops: täytyy joku päivä asennoitua :roll: naputella valmiiksi, tarkastella porukalla ja hakea hyväksyntä.......

HarriS
Viestit: 2917
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:13:19 2001
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HarriS » La Joulukuu 6. 18:22:50 2003

Laittakaas niitä hyväksyttyjä lappuja tuonne kotisivut@cosworthrsclub.com , niin adminit voi laittaa ne kotisivujen Ford-arkistoon.
Viimeksi muokannut HarriS, Ma Helmikuu 23. 7:43:21 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Yamppa
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marraskuu 20. 11:28:49 2002
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Yamppa » Ti Joulukuu 16. 11:40:41 2003

Ei kellään olisi tietoa ja intoa tehdä p7 malleista samanlaista päivitettyä paperia. Tuo fordin oma paperi on itellänikin mutta siinähän on tunnetusti aika paljon puutteita. Ainakin yksi mielenkiintoinen kohta on se että eikös vuonna 69 ollu pienillä etujarruilla rs:ää 2.3 shc koneella joka oli 150 heppanen..... Ja eikös 2.6 konettakin ole ollut noissa vaikka fordin paperi ei sitä tunnekkaan....?

pertrac36
Viestit: 150
Liittynyt: Ke Helmikuu 13. 0:20:09 2002

Viesti Kirjoittaja pertrac36 » Su Joulukuu 21. 21:24:44 2003

HarriS kirjoitti:Laittakaas niitä hyväksyttyjä lappuja tuonne kotisivut@cosworthrsclub.com , niin adminit voi laittaa ne kotisivujen Ford-arkistoon.
hep,

tälle ajatukselle kannatusta. sinne voisivat kaikki muutoskatsastaneet lähetellä papereitaan. tämä olis kerhotoimintaa parhaimmillaan.

-timppa

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Helmikuu 22. 20:45:27 2004

kilpurin papereiden seasta löytyi tällainen borehamissa kirjoitettu todistus escortin korien yhtäläisyydestä mallien välillä.
jollekullehan oli vasta katsastusmies väittänyt rs-korien olevan paksumpaa peltiä tai jotain sinnepäin....
http://kotinetti.suomi.net/tepi/files/k ... mentti.pdf

Pappacosworth
Viestit: 414
Liittynyt: To Tammikuu 8. 21:01:37 2004
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » La Maaliskuu 6. 10:29:07 2004

Brenda kirjoitti:kilpurin papereiden seasta löytyi tällainen borehamissa kirjoitettu todistus escortin korien yhtäläisyydestä mallien välillä.
jollekullehan oli vasta katsastusmies väittänyt rs-korien olevan paksumpaa peltiä tai jotain sinnepäin....
http://kotinetti.suomi.net/tepi/files/k ... mentti.pdf
Tästä oli juuri eilen puhetta konttorilla niin inssi sanoi että rs2000 mallin (siis MK1) tulipelti on vahvempaa, siksi Haimakainen on hyväksyttänyt muutostyön kolmiopalojen kanssa koska sillä vastaava vahvistus saadaan aikaan. Minulla on skannattuna ohje paloista ja kuva asennettuna.( S-postilla halukkaille.)

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » La Maaliskuu 6. 11:24:12 2004

Pappacosworth kirjoitti: Tästä oli juuri eilen puhetta konttorilla niin inssi sanoi että rs2000 mallin (siis MK1) tulipelti on vahvempaa, siksi Haimakainen on hyväksyttänyt muutostyön kolmiopalojen kanssa koska sillä vastaava vahvistus saadaan aikaan. Minulla on skannattuna ohje paloista ja kuva asennettuna.( S-postilla halukkaille.)
tulipelti vahvempaa?
Kyllä minulla on aina ollut se käsitys että kaikki suomeen tuodut ekkerin kopat on samanlaisia riippumatta mikä kone autossa on 1.1 tai 2.0..
Eipä ainakaan itelläni ole koskaan ollu ongelmia muutoskatsastuksen kanssa (ei ole vahvikepaloja tarvittu). Vai onko käytäntö muuttunut viimesen kolmen vuoden aikana?


Muttä näinhän se näköjään on että jossakin paikoissa toi escortin muutoskatsastus on melkoista taidetta :wink:

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » La Maaliskuu 6. 18:10:49 2004

Brenda kirjoitti:kilpurin papereiden seasta löytyi tällainen borehamissa kirjoitettu todistus escortin korien yhtäläisyydestä mallien välillä.
jollekullehan oli vasta katsastusmies väittänyt rs-korien olevan paksumpaa peltiä tai jotain sinnepäin....
http://kotinetti.suomi.net/tepi/files/k ... mentti.pdf
Virheen mahdollinen/todennäköinen alku:
Suomeen tuodut mk1/2 Escot on aina ns. type49/HD/Export -korilla. Eli vahvikkeet samat kuin RS-malleissa. Joku lienee kysynyt eroja esim saksan tai englannin hopalta ja sieltä kesäkeijo Gynther/Brian on todennut, sinällään aivan oikein, että RS-malleissa on lujempi hylsy; harva tuota suomen HD/export -korista näin pitkän ajan jälkeen tietää/muistaa.
Ja huomatkaa: mallisarjalapussa todetaan 1,1-1,6GT (mk1, ja ainut 1,6 mk1 on 1600gt Mexico*) olevan sama kori ja kuuluvan samaan mallisarjaan; kiistaton(!) fakta on että TC, Mexico*, RS1600 ja RS2000 on tehty AVOn linjalla samaan type49 koriin. Haiseeko jonkun muunkin nokkaan?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

EK
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja EK » Su Kesäkuu 13. 22:07:18 2004

Tässä olisi nyt sitten mk2 Cortinan "Tärkeimmät rakenteelliset erot"-paperi hyväksyttynä. Kiitos Brendalle avusta :wink:.

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Su Kesäkuu 13. 22:58:33 2004

Pappacosworth kirjoitti:
Brenda kirjoitti:kilpurin papereiden seasta löytyi tällainen borehamissa kirjoitettu todistus escortin korien yhtäläisyydestä mallien välillä.
jollekullehan oli vasta katsastusmies väittänyt rs-korien olevan paksumpaa peltiä tai jotain sinnepäin....
http://kotinetti.suomi.net/tepi/files/k ... mentti.pdf
Tästä oli juuri eilen puhetta konttorilla niin inssi sanoi että rs2000 mallin (siis MK1) tulipelti on vahvempaa, siksi Haimakainen on hyväksyttänyt muutostyön kolmiopalojen kanssa koska sillä vastaava vahvistus saadaan aikaan. Minulla on skannattuna ohje paloista ja kuva asennettuna.( S-postilla halukkaille.)
Voisitko mulle laittaa ton: volvo69@jippii.fi Kiitos

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Viesti Kirjoittaja Vehje » Ma Kesäkuu 14. 8:42:28 2004

EK kirjoitti:Tässä olisi nyt sitten mk2 Cortinan "Tärkeimmät rakenteelliset erot"-paperi hyväksyttynä. Kiitos Brendalle avusta :wink:.
Loistavaa!

Suurkiitos tekijöille, itse en koskaan saanut aikaan..

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ke Elokuu 25. 14:28:35 2004

brenda->Mk1 escosta pitäää kans tehdä lappu jossa näkyy RS2000 ja RS1600. mutta yx kerrallaan.
Tärkeimmät rakenteelliset erot, Escort 67-74 alkuperäinen paperi

onko valmis? noi jippiin sivut ei toimi et onko noita lappuja esillä muualla?

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Elokuu 25. 14:40:46 2004

lappu on valmis, en ole vielä käyttänyt maahantuojalla hyväksyttävänä.
mun www napissa pitäis olla muut laput

Tinde
Viestit: 710
Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinde » Ma Lokakuu 18. 21:38:28 2004

Cortina mk1 rakenteelliset erot virallinen lappu löytyy tuosta.

Tharkad
Viestit: 1816
Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tharkad » Ma Lokakuu 18. 23:14:08 2004

Tinde kirjoitti:Cortina mk1 rakenteelliset erot virallinen lappu löytyy tuosta.
KIITOS <3 :)

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ke Lokakuu 20. 0:06:19 2004

EK kirjoitti:Tässä olisi nyt sitten mk2 Cortinan "Tärkeimmät rakenteelliset erot"-paperi hyväksyttynä. Kiitos Brendalle avusta :wink:.
löytyykö muualta ku tuolta ku ei toi jippii toimi?

Tinde
Viestit: 710
Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinde » Ke Lokakuu 20. 6:20:37 2004

m_pajula kirjoitti:
EK kirjoitti:Tässä olisi nyt sitten mk2 Cortinan "Tärkeimmät rakenteelliset erot"-paperi hyväksyttynä. Kiitos Brendalle avusta :wink:.
löytyykö muualta ku tuolta ku ei toi jippii toimi?
Mulla on jemmassa, voin laittaa saataville kun olen ehtoolla kotikoneella.

EK
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja EK » Ke Lokakuu 20. 7:54:19 2004

m_pajula kirjoitti:
EK kirjoitti:Tässä olisi nyt sitten mk2 Cortinan "Tärkeimmät rakenteelliset erot"-paperi hyväksyttynä. Kiitos Brendalle avusta :wink:.
löytyykö muualta ku tuolta ku ei toi jippii toimi?
Ei löydy. Jos Tinde laittaa näkyville, niin ok :wink:

Tinde
Viestit: 710
Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinde » Ke Lokakuu 20. 15:30:28 2004


m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ke Lokakuu 20. 15:58:15 2004

kiitos, jos näitä muitakin eroavaisuus lappuja löytys ni oisin kiitollinen..

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Lokakuu 20. 17:25:43 2004

escortin lappuja on mun www napissa.
päivittämäni mk1 lappu on vielä maahantuojalla tarkastettavana...

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Lokakuu 20. 22:04:47 2004

Brenda kirjoitti:escortin lappuja on mun www napissa.
päivittämäni mk1 lappu on vielä maahantuojalla tarkastettavana...
"Tarkistettavana".... Sieltä tuskin löytyy yhtään ukkoa joka siihen pystyy. Toivottavasti sietävät rajallisuutensa ja lyövät ruksin hyväksytty kohtaan.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Lokakuu 20. 23:15:33 2004

:D

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » To Lokakuu 21. 17:34:17 2004

Brenda kirjoitti:escortin lappuja on mun www napissa.
päivittämäni mk1 lappu on vielä maahantuojalla tarkastettavana...
ne kyllä sieltä oon onkinu jo,aattelin vaa et jos sais noita lappuja enemmän kasaan ni vois vaikka tehä sellasen classic ford tietopankin ku tuli tän netin mukana tota kotisivutilaa..mut sullahan brenda tommonen onkin jo...

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Marraskuu 28. 22:45:21 2004

onkos tuosta mk1 escortin lapusta mitään uutta kerrottavaa.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Marraskuu 28. 23:10:45 2004

ei oo kuulunut mitään. olipa hyvä kun otit puheeksi, unohdin jo itsekin.
olen yhden kerran aikaisemmin udellut maahantuojalta, ja sanoivat sen olevan työn alla. täytyypä udella uudelleen :?

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Tammikuu 10. 18:48:02 2005

Hectori kirjoitti:onkos tuosta mk1 escortin lapusta mitään uutta kerrottavaa.
oli tänään postilaatikossa.
käsittelyyn meni 3 kuukautta.
homma balanssisa 8)

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ma Tammikuu 10. 18:56:44 2005

Brenda kirjoitti:
Hectori kirjoitti:onkos tuosta mk1 escortin lapusta mitään uutta kerrottavaa.
oli tänään postilaatikossa.
käsittelyyn meni 3 kuukautta.
homma balanssisa 8)
Kerro lisää. :P

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Tammikuu 10. 20:16:31 2005

Bootsi kirjoitti: Kerro lisää. :P
enkä kerro, katso itse

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ma Tammikuu 10. 20:26:22 2005

Jeees!!
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. :D :D

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Tammikuu 10. 21:01:28 2005

Hyvä! :D
Pakolliset "jutinat":
-etupalkin vahvikkeet löytyvät myös Mexico 1600GT:stä ja erittäin todennäköisesti myös RS1600:sta.
-jossain mullakin pitäisi olla tallessa RS-palkin -oma varaosanro-; sama kuin mk2 vastaavassa.

Mutta parempi näin, ei tule -oikeasti täysin turhia kuluja- jäljittäessä aitoa etupalkkia :wink:

Hyvä juttu!!!
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Tammikuu 10. 21:17:28 2005

laitoin nuo palkin numerot siksi noin koska RS-varaosakirja antaa 1/70-3/73 saman part ja finis numberin kuin perusmallitkin.
ja 3/73 alkaen finis numero muuttuu, toden näköisesti OHC moottorin mukaantulon vuoksi.
eli mexicoita on vakio ja rs palkilla

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Tammikuu 10. 21:48:44 2005

Kelpaa... :wink:
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ma Tammikuu 10. 21:59:57 2005

Nythän on klubissa yksi aito RS1600,siitähän näkisi varmaan alkuperäisen etupalkin ja kaikki nuo erilaiset vahvistukset :wink:
Ei kai vääränkätisessä ole eroa?
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Tammikuu 10. 22:02:44 2005

eipä siinä erilaisia vahvistuksia ole, vaihdekepin reikä ja takatankojen korvakot pääerot

Vastaa Viestiin