Viesti
Kirjoittaja cos1 » Ma Maaliskuu 8. 21:04:46 2004
Jepjep,kiitti vaan tiedoista! Arvelinkin et ei siin pitäs sen kummempaa ollakaan,kyselinpä varmistukseksi. Niin,pitäs saada vaa ny käyttöpeli ja ei viitsi sijoittaa uuteen ahtimeen... Rakentaa sit myöhemmin kun on aikaa ja rahaa!!
Toi on siis stokkatbo alunperin,tosin eri ahtimella ja pakosrjlla. Puristuksista ei havaintoo...saa kertoa jos jollai tietoa.
Noi sytkät ja muut pitää kyl säädättää,nyt ei tahdo pyöriä hyvin. Tosin pakosarjan ja tbon välinen laippa on seula,eli vuotaa ihan huolella. Siitä varmaan johtuukin aivastelu ja outo käynti-kaasua ei oikein voi antaa kun tukehtuu ja aivastaa...?! Turbo on joku pikkugarretti ja pakosrj on tarkotettu isommalle garrettille jossa 4pult kiinnitys,toi mun ahdin on vaan kolmella-hyvin erikoinen ahdin,tietääkseni jonkun dsl-astran simpukka...
Niin,tos on ylimääräinen b-pumppu auton keulassa ja sinne menee ilmaletku joka yhtyy T-liittimellä tbon ja kaasarin väliseen ahtoputkeen+yksi menee painekelloon. Jos siis poistan ahtimen,tukinko tuon b-pumpulle menevän letkun vai mitenkä??