cossun jarruista ja ovimonitorista

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

cossun jarruista ja ovimonitorista

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ma Maaliskuu 8. 17:50:06 2004

Elikkäs. Tarkoitus olis vaihtaa tohon sierra cossuun joka nurkkaan uudet levyt & palat. Onko suosituksia? Paljon mahtanee kustantaa, jos ei mukaan lasketa jotain erikoisia kisajarruja? Periaatteessa ihan vakio alkuper. käynee.. entä onko levyhalkaisija edessä ja takana sama?

Sitten tuo perhanan ovimonitori. Näyttää että kuskinpuolen etu- ja hantinpuolen takaovi auki. Kuinkas korjataan? Oon kuullu jostain mikrokytkimistä, jossain ovilukossa?
Eli missäs nämä TARKALLEEN ovat?

Ja kiitos etukäteen vastauksista vanhoille ja viisaille :wink:
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja pylvis » Ma Maaliskuu 8. 17:57:22 2004

JARRULEVYT FORD SIERRA
Cosworth-2WD 87--90 Eteen JÄÄHDYTETTY. . . . . . . . . . . 22-5440 39.80 ???
Cosworth-2WD 87--90 Taakse. . . . . . . . . . . . . . . . . 22-5441 24.00 ???
Cosworth-4WD 90--93 Eteen JÄÄHDYTETTY. . . . . . . . . . . 22-5442 41.04 ???
Cosworth-4WD 90--93 Taakse JÄÄHDYTETTY. . . . . . . . . . . 22-5443 38.00 ???


JARRUPALASARJA FORD SIERRA
Cosworth 85--89 Eteen (tapinreijillä). . . . . . . . . . . 22-1438 24.22 ???
Cosworth 90--93 Eteen jos 156x60mm/"korvat"/ei johtoa. . . 22-1551 27.58 ???
Cosworth 90--93 Eteen jos 156x59mm/"korvat"/johdolla. . . . 22-1533 34.72 ???
Cosworth 85--93 Taakse. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22-1084 20.01 ???


http://www.motonet.fi/
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ma Maaliskuu 8. 18:01:53 2004

No niinpä tietysti, ei taas tullu mieleen että motonetissä :oops: :lol:
eipä nuo kalliit... mitäs tuo "156x59mm/"korvat"/johdolla" tarkoittanee?
ja kumpikohan tuossa 4WD:ssä on? tuo 60 vai 59?
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ma Maaliskuu 8. 19:20:52 2004

nelikkocossu kirjoitti:No niinpä tietysti, ei taas tullu mieleen että motonetissä :oops: :lol:
eipä nuo kalliit... mitäs tuo "156x59mm/"korvat"/johdolla" tarkoittanee?
ja kumpikohan tuossa 4WD:ssä on? tuo 60 vai 59?
Johto on kulumisenvaroitinta varten ja noi "korvat" on palan malli, eli pala kiinnitetään satulaan palassa olevien kiinteiden korvakkeiden avulla, ei tapeilla tms. Ne on vielä varmistettu rautalangoilla. Varmuuden saa sitten mittaamalla...
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ma Maaliskuu 8. 19:22:29 2004

Jättäisin motonetin levyt hyllylle jos on kossuun ostamassa jarrukamoja, toki houkutus on suuri koska alkuperäiset osat ovat kalliita.

etujarrulevy 140,97 € /kpl
etupalat 137,25 € /sarja
takajarrulevy 92,95 € /kpl
takapalat 65,27 € /sarja

Tuossa on alkuperäisten osien hinnat foordilta kysyttynä noin 2kk sitten.

Mutta esin. EBC:n levyt sekä palat saa halvemmalla, joten kannattaa kysellä vaikka EBC levyjä ja paloja.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ma Maaliskuu 8. 19:34:32 2004

Skorppi kirjoitti:Jättäisin motonetin levyt hyllylle jos on kossuun ostamassa jarrukamoja, toki houkutus on suuri koska alkuperäiset osat ovat kalliita.
No niin no, "normaaliajossa" varmaan toimii oikein asennettuna ihan ok, Mutta kun Cossulla jarrutetaan 240->0 sekä ajetaan mutkarataa, niin siinä se ongelma tuleekin.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ma Maaliskuu 8. 19:53:14 2004

Hartza kirjoitti:
nelikkocossu kirjoitti:No niinpä tietysti, ei taas tullu mieleen että motonetissä :oops: :lol:
eipä nuo kalliit... mitäs tuo "156x59mm/"korvat"/johdolla" tarkoittanee?
ja kumpikohan tuossa 4WD:ssä on? tuo 60 vai 59?
Johto on kulumisenvaroitinta varten ja noi "korvat" on palan malli, eli pala kiinnitetään satulaan palassa olevien kiinteiden korvakkeiden avulla, ei tapeilla tms. Ne on vielä varmistettu rautalangoilla. Varmuuden saa sitten mittaamalla...
eli nuo ei johdolla saanee kelvata, koska tuossa cossussa ei ole sitä varotusvaloa noille jarrupaloille...
ja eipä kai noissa motonetin osissa mitään vikaa ole, kun tulee kuitenkin normaaliajoon mulle, eikä mihinkään ratahurjasteluihin/kilometriennätyksiin :wink:
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ma Maaliskuu 8. 20:23:13 2004

Oman kokemuksen mukaan motonetin levyt vetävät kieroksi kunnon jarrutuksissa herkästi, siksi omaan autoon laitan alkuperäiset levyt + EBC palat. Toki normaali liikenteessä kestää jonkin aikaa noi motonetin levyt, mutta yksi kunnon jarrutus 200:ta ja todennäköisesti saa taas hakea uudet levyt jos ei tykkää ravistuksesta. :D
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Ma Maaliskuu 8. 20:35:01 2004

Mulla oli motonetit vuoden ja keväällä ajoin 20km rauhallisen ajon jälkeen vesilätäkköön ja ne oli kierot samantien. Ratin käsiväristys alkoi siitä ,en suosittele.

Nyt on paikalla taroxin uritetut levyt 292 €/pari ryöstöracingissä -clubialennus 10-15% ,ovat motorcraft osien hinnoissa ja olen ollut tyytyväinen.

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ma Maaliskuu 8. 20:59:39 2004

Skorppi kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan motonetin levyt vetävät kieroksi kunnon jarrutuksissa herkästi
Oikea sanamuoto olisi "Motonetista ostetut xxx-merkkiset levyt..." ;) Ainoat ravistavat levyt löytyvät Sierroista ja Mondeoista, näissä on myös otettava huomioon tarkka asennus kyseisiin autoihin. Levyn ja navan väli on oltava ehdottaman puhdas ja asennuksessa on käytettävä asiaankuuluvaa tahnaa estämään korroosion pääsy levyn ja navan väliin. Myös renkaat tulisi kiristää momenttiin ja ristiin. Pitää ottaa myös huomioon välykset etutuennassa, joka aiheuttaa vastaavanlaista värinää...

En tiedä mitä ihmemateriaalia Fordin orkkis levyt on ja missä salaisessa tehtaassa ne tehdään, mutta suunnitteluvirhe se on, sanon minä.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ma Maaliskuu 8. 21:02:54 2004

325i pemarin "motonet" levyt veti kanssa kieroiksi laakista kunnon jarrutuksessa, kahdet levyt käytiin motonetista hakemassa kunnes kolmannella kerralla oli pakko mennä metro-autoon...
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Ma Maaliskuu 8. 21:05:25 2004

Myös tuttavan opelin astra 2.0 gt tai jotain motonetista ostetut levyt olivat edessä kierot todella nopeasti. Haukkui ne maanrakoon. Niin ja Toisen tuttavan XR3:n motonetit oli kierot yhden kesän jälkeen.
Viimeksi muokannut KtK, Ma Maaliskuu 8. 21:19:54 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Maaliskuu 8. 21:14:28 2004

nelikkocossu kirjoitti:ja eipä kai noissa motonetin osissa mitään vikaa ole, kun tulee kuitenkin normaaliajoon mulle, eikä mihinkään ratahurjasteluihin/kilometriennätyksiin :wink:
Jos haluat tehdä pienellä riskillä budjettiratkaisun, kokeile seuraavaa: Osta laadukkaat tarvikelevyt (Bradi, Zimmermann), eivät ole paljoakaan Motonettejä kalliimpia ja alkuperäiset jarrupalat.
Kokeilin joskus Zimmermanneja ja tarvikepaloja siivessä, tulos: yksi jarrutus 240-300kmh :wink: nopeudesta niin hidastuvuus loppui jossain 120kmh kohdilla ja levyt kieroina, laakista. -> Uudet Zimmermannit ja orkkispalat niin kesti koko kesän. Noita Z:ja muuten ei ilmeisesti enää saa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ma Maaliskuu 8. 21:39:33 2004

Motonetin Cossu levyt on jotain Br.. alkuisia, saattaa tietenkin olla joku väännös tosta Bradista jos ne on asialliseksi tunnettu.

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ma Maaliskuu 8. 21:44:00 2004

yks keino joka taitaa olla laiton.
jarrulevyyn porataan reikiä jotka estävät levyjen vääntymisen
oon kokeiltu sierran levyissa
ne kesti jopa yhden koko
rallikisan muuten kesti vaan eka mutkan ettei tärissy
mut minkä kokiset reijät ja mihin kuvioon on sit ihan eri asia
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Turbo_IS
Viestit: 1509
Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001

Viesti Kirjoittaja Turbo_IS » Ma Maaliskuu 8. 21:45:38 2004

Jos en ihan väärin muista, Motonetissa oli myös jotain uritettuja levyjä Cossuun. Tuli puheeksi kun hain jarruosat emännän Puntoon.
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Maaliskuu 8. 23:51:05 2004

sierra friikki kirjoitti:yks keino joka taitaa olla laiton.
jarrulevyyn porataan reikiä jotka estävät levyjen vääntymisen
oon kokeiltu sierran levyissa
ne kesti jopa yhden koko
rallikisan muuten kesti vaan eka mutkan ettei tärissy
mut minkä kokiset reijät ja mihin kuvioon on sit ihan eri asia
Reiät muuten ok, mutta vakiolevyihin porattuina aiheuttavat herkästi halkeamia, ja myös kilpalevyt ratkeavat usein vaikka reikien reunat olisi huolellisesti "seevattu". Ja sitten vasta täriseekin :?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Maaliskuu 9. 1:42:26 2004

Jos haluaa reikiä levyihin kairata niin kannattaa hakea netistä kuvia Porschen levyistä niistä näkyy miten ne pitäisi sinne kairata niin ettei kaikki pinta häviä.
Cossun levyt on vähän ohkaset halkaisijaan nähden siksi ne vääntyilee, esim. 928 about 83-85 malleissa on 280mm levyt, mutta 32mm paksut.

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ti Maaliskuu 9. 8:23:20 2004

okei, tuli ehkä selväks että ei sitten motonetistä :D
täytyypi kattoa jotain muuta vaihtoehtoa... en viittis hirveen kalliita kuitenkaan kun auto on myynnissä ja menee ties koska(??).
Semmonen 300-400 euroa olis vielä kohtuu budjetti..
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ti Maaliskuu 9. 10:56:17 2004

niin, ja kukas tietää tosta ovimonitorista mitään?
jarruista saikin jo luettavaa :wink:
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Juutana
Viestit: 694
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:19:48 2001

Viesti Kirjoittaja Juutana » Ti Maaliskuu 9. 18:41:47 2004

jarrulevyistä vielä:

Omien kokemuksieni mukaan orkkiksilla ja motonetin plätyillä ei oo minkäänlaista eroa kestävyydessä. Kumpikin kesti mun käytössä noin vuoden päivät ennen kuin alkoivat ravistamaan ja hytkymään jarrutuksessa. Suosittelen vahvistettuja "tuuninki" levyjä jotka on jo valmiiksi reijitetty. ei muuta kuin tilaus saarivaltakuntaan ja kunnon levyt alle.
Vanha keravalainen sananlasku: Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys.

Hippi
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Hippi » Ti Maaliskuu 9. 20:55:02 2004

hakee alkuperäiset foortilta ja laittaa ferodon 2500:set palat niin TOIMII ikinä ei oo kieroksi mennyt vaikka kilpurissa koville joutuvatkin...(4*4 Cossu)
ja kyllähän kerran vuoteen voortissa kuuluukin vaihtaa jarruosat :P

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Maaliskuu 10. 23:40:57 2004

Nelikko ei ole niin arka vääntämään levyjä kuin 2wd, ja kun katsoo niitä rinnakkain ymmärtää kyllä miksi
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

musicman
Viestit: 99
Liittynyt: To Tammikuu 29. 22:47:55 2004
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musicman » To Maaliskuu 11. 20:12:49 2004

Voi herran kristus tätä juttua taas... :roll: Mistä ihmeestä nämä omituiset käsitykset "Motonetin osista" oikein sikiää? Me myydään ihan tasan samaa tavaraa kuin jokainen autotarvikeliike Suomessa. Ne kamat tulee ihan samoilta toimittajilta, kuten Koivunen, Arwidson, Örum, HL Group jne jne... Meillä ei ole hyllyssä ainuttakaan Motonet-merkkistä osaa. Hyllyssä näkyy olevan jopa kehuttuja Bradi- ja Zimmermann-levyjä, joten se siitä. Tämä Fordien jarrulevyjen kierotumisongelma ei ole osien vika, vaan suunnitteluvirhe jota käyttäjän toilailu vielä pahentaa. Meille palautuvista "kieroista" jarrulevyistä 98% on Mondeosta ja jäljellejäävästä kahdesta prosentista on 90% Sierraa. Tämä ehkä kertonee osaltaan myös siitä, että kenties-ehkä-mahdollisesti autossa ja sen suunnittelussa "saattaisi" olla jotain vikaa, eikä välttämättä itse levyissä...? Asiaa ei ollenkaan auta, että yleensä kun niitä palautettuja levyjä katselee, niin kiinnityspinta navan puolelta on umpiruosteessa ja kuoppainen. Jos se niin vaikeaa on puhdistaa napa ja rasvata kiinnityspinta, niin turha on ihmetellä kieroutumista.

Minulla on ollut kaksi Sierraa, eikä kummassakaan ole ollut mitään jarruongelmia. Nykyisessä on (Motonetista ostetut) uritetut ATE PowerDiscit, jotka ovat loistavat levyt. (ihmekös tuo kun kovasti hehkutetut alkuperäisosatkin ovat Aten käsialaa) Hyvin ovat kestäneet, jopa viime kesän FoMoCo-päivien radalla-ajorääkin.

Pointtini on se, että Motonet ei ole mikään Biltema, joka valmistuttaa itse tuotteensa jossain vinkuintiassa mahdollisimman halvalla ja pakkaa ne omiin laatikoihinsa, vaan Motonet on kuin mikä tahansa autotarvikeliike, joka tilaa tavaransa eri tukkureilta - ainoastaan suuremmassa mittakaavassa. (ja sillä erotuksella, että meiltä saa myös alkuperäisosia ja että meillä on huomattavasti laajempi valikoima kuin millä tahansa tavallisella tarvikeliikkeellä) Niinpä minulla aina nousee karvat pystyyn kun joku puhuu "Motonetin osista".
Quot homines, tot sententiae
* * *
Cadillac Seville STS 4.9 V8
Ford Capri III 2.6 V6
Ford Fiesta IV 1.3i

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » To Maaliskuu 11. 20:28:19 2004

Motonetin ovat pääosin laatumerkkejä ,mutta jarrulevyjä en sieltä osta ,koska ne menee kieroksi kumminkin. Asennuksessa ei ollut eroa nykyisiin levyihin ,eli napa oli putsattu ja pinta öljytty.
Merkkiä en muista ja jarrupalat olivat myös motonetistä.
Jarrupalat kuluivat todella nopeasti ,tiedä sitten olisko niillä vaikutusta levyjen kieroutumiseen. Levyt ja palat olivat 2wd cossussa.
Esimerkkejä muista automalleista samanlaisilla ongelmilla tuttavillani on opel astra ja escort xr3. Molemmissa motonetin levyt ja kierot.

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » To Maaliskuu 11. 20:32:48 2004

Motonetistä ostettuja levyjä on kieroutunut niin pemarissa kuin voortissa tarpeettoman helpolla. Alkuperäiset eivät ole tehneet samaa.

Ihan sama mistä motonet ostaa levynsä, ei kiinnosta, kuten ei kiinnosta sekään mistä AD-liikkeet niitä ostaa, koska en käytä myös heidän levyjään kossussa.

Tohon arki-datsuniin toki voin ostaa noita tarvike levyjä, siinä ne ajaa asiansa, mutta ei kossussa.


Jäiköhän musicman:lle vielä jotain epäselväksi ?

Voi herran kristus tätä juttua taas... :D
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

musicman
Viestit: 99
Liittynyt: To Tammikuu 29. 22:47:55 2004
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musicman » To Maaliskuu 11. 23:20:17 2004

Teillä mitään orkkislevyjä ole ollut... :roll:

Okei, selvä. Motonetin jarrulevyt on täyttä paskaa. Älkää vaan kukaan ostako niitä. Jarrupalatkin on varmaan paskaa kun niissä lukee Ferodo tai Bosch päällä?
Quot homines, tot sententiae
* * *
Cadillac Seville STS 4.9 V8
Ford Capri III 2.6 V6
Ford Fiesta IV 1.3i

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Pe Maaliskuu 12. 8:02:39 2004

musicman kirjoitti:Teillä mitään orkkislevyjä ole ollut... :roll:

Okei, selvä. Motonetin jarrulevyt on täyttä paskaa. Älkää vaan kukaan ostako niitä. Jarrupalatkin on varmaan paskaa kun niissä lukee Ferodo tai Bosch päällä?
Edellisessä viestissäni sanoin että arkidatsuniin voin niitä laittaa koska siinä ne ei joudu kovaan käyttöön, niin kestävät sentään jonkin aikaa, mutta tässä topicissa onkin kyse cossun jarruista. Ja eihän tässä ketään motonettia kritisoi, vaan niitä "merkittömiä" jarrulevyjä, jos motonetistä löytyy vaikka brembon levyjä cossuun niin voisin kuvitella että niitä uskaltaa ostaa, mutta ne fordin / pemarin levyt joita olen ostanut ja nähnyt kavereilla ovat olleet "merkittömiä" ja sellaisia en suosittele autoon jolla saatetaan käydä radalla ym.

Toki Bosch ja Ferodo merkkiset tavarat ovat laatukamaa, myytiin niitä missä tahansa.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

musicman
Viestit: 99
Liittynyt: To Tammikuu 29. 22:47:55 2004
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musicman » Pe Maaliskuu 12. 21:21:58 2004

No niin, nyt vastasit niin, ettei minun ennestään koholla oleva verenpaineeni pompahtanut :)

Itse asiassa johonkin kärryyn hyllyssä on jopa Bremboja... Kannattaa muuten aina ostaessaan kysäistä, minkä merkkisiä levyjä on hyllyssä, ne kun ovat vähän "mitä sattuu" johtuen juuri monesta toimittajasta. Toisinaan on laatukamaa, toisinaan saattaa olla myös näitä eräältä toimittajalta tulevia "merkittömiä" levyjä joista voin kyllä suoraan sanoa että ne eivät ole välttämättä ihan parhaita mitä löytyy... Tosin Fordeihin näitä ko. levyjä ei ainakaan meillä ole koskaan ollut hyllyssä. Jos myyjä sattuu olemaan oikein hyvällä tuulella, niin on mahdollista tilata myös tietyn merkkisiä levyjä jos sellaisia meidän toimittajilta saa.
Quot homines, tot sententiae
* * *
Cadillac Seville STS 4.9 V8
Ford Capri III 2.6 V6
Ford Fiesta IV 1.3i

Vastaa Viestiin