escort mk2
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
escort mk2
tuli viikon loppuna hommattuu tommonen :)ois pari kysymystä siihen liittyen<br><br>mikähän mahtaa olla j2 moottori<br>vaihteisto b ja c akselit <br>eli noi on siitä tunniste laatasta(tai mikä lie) se mikä on siinä etupellissä<br><br><br><br>pitääkö muuttaa moottorin kiinnikkeitä kun vaihtaa ohc koneen kentin tilalle ???
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 220
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
- Paikkakunta: Jämsä
Re:escort mk2
J2= 1.3 in-line OHV,HC<br>Loota B=Manuaali 4v<br>Akselit C= 3.89 välläri
RapajuoppoPutkiMies*469*
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re:escort mk2
Hanki RS2000:n korvat moottorin kylkiin, niin menee paikoilleen kuin itsestään
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Re:escort mk2
[quote author=TAp link=board=8;threadid=16043;start=0#120363 date=1067330524]
Hanki RS2000:n korvat moottorin kylkiin, niin menee paikoilleen kuin itsestään
[/quote]
paljonkos semmoset maksaa ???
Hanki RS2000:n korvat moottorin kylkiin, niin menee paikoilleen kuin itsestään
[/quote]
paljonkos semmoset maksaa ???
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: La Elokuu 30. 22:15:49 2003
Re:escort mk2
Mulla ainakin sopi alkuperäiset kinnikkeet. Alkup. kone 1300 kent, nykyään 2000 ohc..
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Re:escort mk2
pitää sitte pultata sinne 1.6 ohc ko ei viitti ruveta korjaamaan sitä 1.3 nuhapumppu kenttii 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
Re:escort mk2
[quote author=TAp link=board=8;threadid=16043;start=0#120363 date=1067330524]<br>Hanki RS2000:n korvat moottorin kylkiin, niin menee paikoilleen kuin itsestään<br>[/quote]<br>ja edellämainittuun liittyen kuvia joka kantilta.<br>noihin kuuluu vielä 50mm kumityynyt ja korvakon ja kumin väliin peltikuppi (oisko jotain 3mm)
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re:escort mk2
Classic fordissa justiinsa kerrottiin, että noita 50 mm kumejakin saa uustuotantona nykyisin.<br>Noi on välikopan korvat, onko toi left tosiaan kuskin puolelle ?
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
Re:escort mk2
[quote author=TAp link=board=8;threadid=16043;start=0#121679 date=1067626349]<br>Classic fordissa justiinsa kerrottiin, että noita 50 mm kumejakin saa uustuotantona nykyisin.<br>Noi on välikopan korvat, onko toi left tosiaan kuskin puolelle ?<br>[/quote]<br>millaiset vanhakopassa on? eikös siinäkin ole alumiiniset?<br>ainakin tuon leftin otin pois kuskin puolelta purkamastani autosta. en sen kummemmin ajatellut miten kone siellä istui... sen etupalkin kuvat mitä taannoin spekuloitiin, on myös irroitettu samasta rovista.
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re:escort mk2
Valurautaa.....<br>Kuten myös laturin korva !!!<br><br>ja pidempi kuskin puolelle, jotta kone tulee vínoon, muuten motorcraft-jakaja ottaa tehostimeen kiinni
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
Re:escort mk2
joo, oikeassa olet. <br>korvakot on alunperin pitempi kuskin puolella. väärinpäin asennettaessa kone on suoremmassa kulmassa koriin nähden.
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
sopiiko 4 vaihtenen tanarin loota escorttiin ilman että joutuu suurentamaan kartaanitunnelii
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
semmosta vielä että ko tota 1.6 ohc konetta rupee sovittamaan(tossa lämpimämmällä) niin pitääkö siinä vetää jotain rituaali tanssi
että se istuu sinne vai meneekö ihan helposti paikalle kertokaa jotain helpottavia keinoja

Viimeksi muokannut timppaanen, Ti Tammikuu 27. 22:11:54 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
- Paikkakunta: Ulvila
siitä on nyt ollut puhetta, että 5-vaihteinen vaatii enemmän kardaanitunnelin muuttamista kuin 4-vaihteinen iso loota... ja ongelmakohtana ilmeisesti kytkinkoppa, niin eikös 5-vaihteiseen voisi laittaa tuon ison 4-vaihteisen kytkinkopan, jos se sopii siihen...
sopiiko ? mahtuisi paremmin kenties... 


escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
jos koneessa on jonkun muun kuin escortin öljypohja se nyt pitää eka muokata niin että kone istuu tilaansa hyvin tai sitten suoraan ostamalla escortin öljypohja.timppaanen kirjoitti:semmosta vielä että ko tota 1.6 ohc konetta rupee sovittamaan(tossa lämpimämmällä) niin pitääkö siinä vetää jotain rituaali tanssiettä se istuu sinne vai meneekö ihan helposti paikalle kertokaa jotain helpottavia keinoja
Ainakin omassa irrotin etupalkin pultit jolloin palkki putosi vähän alaspäin jonka jälkeen kone meni kivuttomasti paikalleen ja sen jälkeen sitten taas palkin pultit kiinni ja siinä se.
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
semmonen tuli mieleen että tarviiko kardaanikin vaihtaa vaihtaa 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
mitä muita vaihtoehtoja ko RS kardaani 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: La Elokuu 30. 22:15:49 2003
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: La Elokuu 30. 22:15:49 2003
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
E.H kirjoitti:Vaihda kardaanin etuosa Sierran vastaavaan, menee heittämällä.
Eli jos on kaksiosainen kardaani. Omassa ekkerissä tein näin
nii, mitenpäin se ny onE.H kirjoitti:Tässä kuva kardaanista. Etuosa on Escortin alkuperäinen ja takaosa Sierrasta.
Kardaani

-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
missä escorteissa tota 2 osasta kardaanii on käytetty 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: La Elokuu 30. 22:15:49 2003
Kuvissa on ne osat jotka jäi yli. Eli autossa on paikallaan alkuperäinen takaosa ja etupätkä on Sierrasta.Brenda kirjoitti:E.H kirjoitti:Vaihda kardaanin etuosa Sierran vastaavaan, menee heittämällä.
Eli jos on kaksiosainen kardaani. Omassa ekkerissä tein näinnii, mitenpäin se ny onE.H kirjoitti:Tässä kuva kardaanista. Etuosa on Escortin alkuperäinen ja takaosa Sierrasta.
Kardaani
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: La Elokuu 30. 22:15:49 2003
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Kaikki laipat keskenään samoja riippumatta akselityypistä, on vain iso eli uudempi ja vanha pikkulaippa. Pikkulaippaa löytyy sekä sakusta (harvoin) että britistä ja useimmin 60-luvulla tehdyistä. Omassa 73 Mexicossa taas kuitenkin oli pikkulaippa...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Ylläpitäjä
Ajattelin täältä kysyä välikopan sytytyksestä.
Eli piti tänään olla muutoskatsastus escortille, viikonloppuna testasin autoa, että pelaa. 2. vaihteelle kerkisin vaihtamaan niin sammu. Siitä sitten työntää kotio ja ruveta ihmettelemään. Siinä sitten vähän aika pyörin ja löysin virtalukolta lähtevästä sähköjohtonipusta 2 sulanutta johtoa. Uusin tarvittavat johdot ja tein kaikkiin uudet liittimet. Tein sitten varmuuden vuoksi puolalle menevän + johdon releohjauksella ja sulakkeet väliin niin ei pääse tapahtumaan mitään ihmeellistä.
Sitten vaihdoin vielä uuden puolan ja starttasin, käymään lähti. Auto kävi tyhjäkäyntiä ja siinä tunnustelin puolaa samalla, puola rupesi lämpiämään aika paljon ja lopuksi lähes poltti jo kättä, sitten auto sammuikin (luulisin, että puola paloi). Kurkkaus jakajankannen alle ja sieltä löytyi todella lämpöiset ja päästöväreillä olevat katkojankärjet. Sitten olikin hyvä syy vaihtaa varaosa-sierrasta Motorcraftin kärjetönsytytys.
Sain CRSC IRC-kanavalta kytkentäohjeet kyseiselle sytytykselle, mutta ei vaan sytytä. En ole 100% varma oliko kyseinen Motorcraftin sytkä edes ehjä mutta olisiko jollain jotain kytkentäkaavaa? Tai kertoa värit niin verrata nyt kytkettyihin väreihin.
Jos ei muu auta niin Autoracingilta taitaa vielä saada kärjettömiäsytkiä, vai onko jotain muuta suositeltavaa paikkaa ostaa?
Jos joku viitsi vastailla niin olisi hieno homma.
Eli piti tänään olla muutoskatsastus escortille, viikonloppuna testasin autoa, että pelaa. 2. vaihteelle kerkisin vaihtamaan niin sammu. Siitä sitten työntää kotio ja ruveta ihmettelemään. Siinä sitten vähän aika pyörin ja löysin virtalukolta lähtevästä sähköjohtonipusta 2 sulanutta johtoa. Uusin tarvittavat johdot ja tein kaikkiin uudet liittimet. Tein sitten varmuuden vuoksi puolalle menevän + johdon releohjauksella ja sulakkeet väliin niin ei pääse tapahtumaan mitään ihmeellistä.
Sitten vaihdoin vielä uuden puolan ja starttasin, käymään lähti. Auto kävi tyhjäkäyntiä ja siinä tunnustelin puolaa samalla, puola rupesi lämpiämään aika paljon ja lopuksi lähes poltti jo kättä, sitten auto sammuikin (luulisin, että puola paloi). Kurkkaus jakajankannen alle ja sieltä löytyi todella lämpöiset ja päästöväreillä olevat katkojankärjet. Sitten olikin hyvä syy vaihtaa varaosa-sierrasta Motorcraftin kärjetönsytytys.
Sain CRSC IRC-kanavalta kytkentäohjeet kyseiselle sytytykselle, mutta ei vaan sytytä. En ole 100% varma oliko kyseinen Motorcraftin sytkä edes ehjä mutta olisiko jollain jotain kytkentäkaavaa? Tai kertoa värit niin verrata nyt kytkettyihin väreihin.
Jos ei muu auta niin Autoracingilta taitaa vielä saada kärjettömiäsytkiä, vai onko jotain muuta suositeltavaa paikkaa ostaa?
Jos joku viitsi vastailla niin olisi hieno homma.
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
oisko tämä sinne päinkään?
http://myweb.tiscali.co.uk/brayspeed/motorcraft.JPG
http://myweb.tiscali.co.uk/brayspeed/motorcraft.JPG
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
jatketaanpas tästä koska rupee olemaan vähän ajan kohtaisempi
jos/kun menee muutos katsastamaan 2.0 ohc niin menee palkki vaihtoon isot tolpat ja taka jarrut MUTTA onko myös vaihdettava pikku loota isoon lootaan jos ei tarttis niin pysyis selvästi alle kantaautotarkastus rajan
jos/kun menee muutos katsastamaan 2.0 ohc niin menee palkki vaihtoon isot tolpat ja taka jarrut MUTTA onko myös vaihdettava pikku loota isoon lootaan jos ei tarttis niin pysyis selvästi alle kantaautotarkastus rajan
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
pysyy % alle 35:n vaikka laitatki ison laatikon. Mutta vastaus kysymykseen ei ole pakko vaihtaa laatikkoa menee läpi myös pikkulaatikolla (joka sekin kestää 2-litrasen tehoja jos nätisti ajelee..).timppaanen kirjoitti:jatketaanpas tästä koska rupee olemaan vähän ajan kohtaisempi
jos/kun menee muutos katsastamaan 2.0 ohc niin menee palkki vaihtoon isot tolpat ja taka jarrut MUTTA onko myös vaihdettava pikku loota isoon lootaan jos ei tarttis niin pysyis selvästi alle kantaautotarkastus rajan
Ite laittaisin kumminki 5-vaihteisin type9:n. Huomattavasti mukavampi ajella jotain satasta kun kierrokset tippuu alemmas.
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
oisko jollain antaa mittoja tohon öljypohjan muokkaamiselle myös kuvat ois ihan käteviä



Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Helppo tapa tehdä Escoon välttävä öljypohja: 1kpl taunuksen pohjia (lyhyempi kuin Sierra/Capri/Granu/Scorpio -versio), varovasti aloittamalla esim. kuulapäävasaralla (kekkosmalli?) aivan alin etualareunan kantti "nurinpäin" koko leveydeltään, noin 1"x1". Öljyn imuputki käy semmoisenaan. Olen jokusen taunuskoneen hätäpäissäni upottanut ko. tavalla irroittamatta edes pohjaa. Loiskepeltiä/kiinnityspistehitsejä täytyy varoa; pistehitsit näkyvät kun tarkasti silmäilee.
Huom. Ko. tavalla kone ei mahdu aivan niin alas kuin alupohjalla. Vakiopalkilla ja joko RS -alukorvilla (muutama iso korilaatta väliin) tai Kent -runko/OHC -kumi -korvilla onnistuu. W/C palkilla ei ihan onnistu.
Huom. Ko. tavalla kone ei mahdu aivan niin alas kuin alupohjalla. Vakiopalkilla ja joko RS -alukorvilla (muutama iso korilaatta väliin) tai Kent -runko/OHC -kumi -korvilla onnistuu. W/C palkilla ei ihan onnistu.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
mulla ei oo tällä hetkellä ylimäärästä tanen pohjaa että joutuu muokkaamaan sierran pohjasta että sille ny tarttis jotain mittoja mistä silpasen palaa poisjjs kirjoitti:Helppo tapa tehdä Escoon välttävä öljypohja: 1kpl taunuksen pohjia (lyhyempi kuin Sierra/Capri/Granu/Scorpio -versio), varovasti aloittamalla esim. kuulapäävasaralla (kekkosmalli?) aivan alin etualareunan kantti "nurinpäin" koko leveydeltään, noin 1"x1". Öljyn imuputki käy semmoisenaan. Olen jokusen taunuskoneen hätäpäissäni upottanut ko. tavalla irroittamatta edes pohjaa. Loiskepeltiä/kiinnityspistehitsejä täytyy varoa; pistehitsit näkyvät kun tarkasti silmäilee.
Huom. Ko. tavalla kone ei mahdu aivan niin alas kuin alupohjalla. Vakiopalkilla ja joko RS -alukorvilla (muutama iso korilaatta väliin) tai Kent -runko/OHC -kumi -korvilla onnistuu. W/C palkilla ei ihan onnistu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Omani tein kans tanarin pohjasta (onnistuuhan se sierrankin öljypohjasta tekemällä, pitää vaan muutella sitä enempi). helpoiten sen näkee miten sitä pohjaa pitää muuttaa kun laskee koneen autoon. niin tein itse ja muokkasin öljypohjaa niin, että kone istui tilaansa hyvin..timppaanen kirjoitti: mulla ei oo tällä hetkellä ylimäärästä tanen pohjaa että joutuu muokkaamaan sierran pohjasta että sille ny tarttis jotain mittoja mistä silpasen palaa pois
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
löysinpäs sittenkin tanarin öljypohjan oli vähän turhan hyvässä piilossa
pitää tässä vietellä ens viikolla syysloma ja sitte ruveta tekemään escorttii oikeen urakalla

pitää tässä vietellä ens viikolla syysloma ja sitte ruveta tekemään escorttii oikeen urakalla

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 1367
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
- Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837