Cossun paukuttelu

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Re:Cossun paukuttelu

Viesti Kirjoittaja Timo » Ma Lokakuu 13. 14:01:56 2003

nyt täytyy sanoa etten tiedä. en ole vielä missään vaiheessa aukassut sitä porttia joten...? <br>mutta ulkoisestihan se on aivan aivan samannäköinen ja kokoinen kun sun porttis ja 42 mm venttiilillä, joten luulis niiden jousien sopivan. nyt on säädöt aika lopussa ja painetta pitää sen 1.2-1.3. pitäsi saada yli 1.5, oisko sulla sellaista jousta? <br>mutta katon nyt ensin löydänkö sopivasti sellaista säädettävää ohivuotovettiiliä, laitan sellaisen niin saa aina ne paineet millaiseksi haluaa, vaikka KAKS KILOOO!!!
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossun paukuttelu

Viesti Kirjoittaja Jasu » Su Marraskuu 2. 14:56:01 2003

Vieläkö paukuttaa?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti Joulukuu 16. 9:22:28 2003

Vielä paukuttaa ja vitutuskäyrä on tippunu sen verran alas että aattelin alottaa hommat taas.
Volttimittari kiinni puolaan ja kahtotaan tapahtuuko jännitteille mitään kun paukuttaa.

Maissi
Viestit: 611
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 12:14:19 2003

Viesti Kirjoittaja Maissi » Ti Joulukuu 16. 11:35:10 2003

Tästä paukuttelusta vois varmaan kysästä tuolta passinfordin kavereiltakin, ellei joku ole jo kysynytkin?

andyman
Viestit: 1344
Liittynyt: To Joulukuu 13. 13:40:16 2001
Paikkakunta: VRK

Viesti Kirjoittaja andyman » Ti Joulukuu 16. 13:18:18 2003

ckolli kirjoitti:Vielä paukuttaa ja vitutuskäyrä on tippunu sen verran alas että aattelin alottaa hommat taas.
Volttimittari kiinni puolaan ja kahtotaan tapahtuuko jännitteille mitään kun paukuttaa.
Eikun vaan työn iloa!Jos tuota kaikkea työtä mitä tuon paukuttelun poistamiseksi on tehty ei palkita niin se on kyllä vääryys isolla V:llä
====RS2K====

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Joulukuu 17. 9:45:54 2003

Rallinetin puolelta tuli muutamia hyviä vinkkejä jo.

Skorppi tai Pasiz, voisitteko vääntää mulle rautalangasta kuinka ne fetit kytketään rinnan?

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Joulukuu 17. 12:47:35 2003

Dodiin. Rallinetistä tuli palautetta tosiaan ja mielenkiintosta sellasta.

Mikahele kirjoitti:
Useissa Lancioissa (Delta Integrale) on esiintynyt samoja ongelmia, ja niissä kaikissa vika on poistunut suurentamalla hihnapyörän anturin ilmarako 2 - 2,5 milliin (ohjearvo 0,4 - 1 mm). Tosin ainakin Lanciassa molemmat anturit ovat induktiiviantureita, eli kaksijohtoisia, kun taas hall-antureissa on kolme johtoa. Lanciassa ja Cossussahan on molemmissa Weber IAW moottorin ohjaus vakiona. Omassa autossanikin oli samoja ongelmia Hestecin kanssa (Hall-antureilla), mutta siinä auttoi puolan siirtäminen kauemmas hihnapyöränanturin johdosta.

Juss vastasi:
Jeps, saman ongelman kanssa pähkittiin viime kesänä. Vika oli tosin tullut illan pura-kasaa operaation yhteydessä ja ilmeni ekalla kierroksella sprintissä. Tauolla laitettiin anturi oikeaan asemaan ja rötääminen hävisi täysin. Auto on Cossu Weberin (IAW) osillla ja teho SS:n mukaan

Eiku testaamaan, hmm keli aika huono.

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Joulukuu 17. 16:37:12 2003

Päivitellääs lisää.

Paukuttelevien cossujen omistajat.
Ottakaas hihnapyörän anturi irti ja irti vielä jalastaan, putsatkaa. Laittakaa hetkeksi noin 80 asteiseen uuniin. Omassa alkoi hiushalkeamasta tihkumaan kosteutta.

Uutta etsimään. Kahtellaan jos tuo auttais + ilmaraon säätö isommaksi. Sitähän ei voi kuin väliprikoilla säätää.

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Pe Joulukuu 19. 14:58:41 2003

säätöprikkojen pitäisi olla sitten ei magnetoituvaa metallia tai sitten muovia.

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Pe Joulukuu 19. 15:27:56 2003

Voiskohan niitä anturin alumiinijalan reikiä fiilata hiukan soikeaksi ja näin saada säätöön enemmän pelivaraa.

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » Pe Joulukuu 19. 17:17:23 2003

Voi toki, mutta se säätö ei vaikuta ilmarakoon.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » La Joulukuu 20. 0:00:06 2003

lauri kirjoitti:Voi toki, mutta se säätö ei vaikuta ilmarakoon.
?? Mihinkäköhän se sitten...

ckolli: Tuli mieleen (ja huomautettakoon etten jaksanut lukea kaikkia 5 sivua; jos menee päällekkäin jonkun vinkin kanssa: sori :D ): oli joskus ongelmia RS500 crossikiulun kanssa, kesti paineita n. 1,5 bar ja sitten pätki tietyltä kierrosalueelta ( taisi olla n.5t rpm) ylöspäin. Syy: venttiilijouset olivat parin venttiilin osalta kuoleentuneet eli imuvenat jäi raolleen (imusarjan paine/ kierrostaajuus liikaa niille) ja kone yski imusarjaan-> Map hikeentyi painepulsseista (ilm.) ja soppa oli valmis. Oli muuten yllättävän vaikea selvittää..
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » La Joulukuu 20. 5:40:20 2003

Lauri, vaikuttaa koska anturi siirtyy ulospäin.

Jjs, kiitti vinkistä.
Säädetty ilmarako kahteen milliin ja paukutusraja nous 1000rpm ylöspäin, paineet oli 1,6bar ja talvitulpat isolla kärkivälillä. Testiä lisää 59c tulpilla.

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » La Joulukuu 20. 10:46:22 2003

Mulla on sitten ilmeisesti paha muistikatkos millanen se anturin jalka on, sorry.

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » La Joulukuu 20. 15:29:30 2003

Ilmaraon kasvattaminen oletettavasti vähentää ennakkoakin sitten karvanverran.

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Helmikuu 4. 9:13:04 2004

Pärkkele kun ei pääse testailee :(

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan » Ke Helmikuu 4. 22:37:38 2004

Katso että sulla ei ole R tulppia jos on hiilikuitu tai muuten vain vastukselliset s.kaapelit...¨
Jos taas "0" ohmiset kaapelit niin tsitten R tulpat...

Kokeille vaikka jos auttaisi.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ke Helmikuu 4. 22:48:51 2004

NiceMan kirjoitti:Katso että sulla ei ole R tulppia jos on hiilikuitu tai muuten vain vastukselliset s.kaapelit...¨
Jos taas "0" ohmiset kaapelit niin tsitten R tulpat...

Kokeille vaikka jos auttaisi.
kolli on kokeillut jo niin monilla tulpilla että tulppakauppias muutti Cayman saaren veroparatiisiin saamillaan voitoilla :wink:
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan » Ke Helmikuu 4. 23:08:04 2004

Hah ;) Sellaista se on ;)
Olen meinaan törmännyt pari kertaa siihen että häiriösuojatut kaapelit ei toimi joka kerta R tulppien kanssa tosin kyseessä ei ole olleet turbo tai cossu laitteet =)
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

TVR
Viestit: 1498
Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Paukuttaa

Viesti Kirjoittaja TVR » Ke Helmikuu 4. 23:11:05 2004

Mä painiskelin kerran ysitonnisen saabin kanssa samoissa ongelmissa ja merkkiliikkeessäkin kävi auto useaan kertaan ja kaikkea mahdollista vaihdettiin, paitsi pyörijä joka vain mitattiin! Vein auton ks-autosäätöön että sitä jarrutettaisiin penkissä että saadaan vika esiintymään ahtopaineet päällä! ks-autosäädön Mika laittoi auton käyntiin ja nykäisi tulpanjohdon irti ja totesi että "kipinä jää jonnkkin välille kun ei tulpalle asti tule" jakajan kansi auki ja pyöriä pois uusi tilalle ja auto pelaa kuin kello! Pyöriään oli palanut reikä joka johti virranjakajan akselin päähän! Ei näkyny päällepäin eikä mitatessa! Toisen kerran sama vika johtui puolan johdosta joka oli puolan päästä palanut ihan jauhoks! Te ootte kyllä tonkinu jo aikas syvällisesti noita kaarojanne että taitaa olla turha muistuttaa perus asioista! Toi hall anturi ilmäväli kyllä aiheutti omassa eskossa viime kesänä hestecin sekoamisen ja kone oli kuin olisi rajoittajaan hakannu 6500rpm kohalla rajoitin oli 8500rpm. Tosin lähti kiertämään kun paineet nousi paukulla yli kiloon

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » To Helmikuu 5. 8:33:20 2004

Jos yhtään olette seuranneet aihetta niin huomaatte kuinka kattavaa on testit olleet.
Tulppia on 4 sarjaa, tulpan ja puolanjohtoja 3 sarjaa kokeiltu, jakaja pyörijä kansi ym kaikki vaihdettu. Koko sytkäpuoli on kertaalleen vaihdettu toimivasta cosasta modulia ja boxia myöten jnejne.

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä prötäys johtuu tuosta siivapyörän anturista. Pääsis vaan testaa. Jallu koskas mennään jarruun?

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan » To Helmikuu 5. 8:43:05 2004

Suomalaiseen tapaan kuuluu ensin hutkia(Kirjoitetaan) ja sitten vasta tutkitaan(Luetaan) ;)

Lainaksi toinen anturi ja kokeilemaan.
:lol:
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » To Helmikuu 5. 8:50:12 2004

Näinhän tuo on. Tässä aiheessa on sen verta juttua ettei niitä kaikkia jaksa lukea ja kaikki vinkit ovat olleet tervetulleita.

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan » To Helmikuu 5. 19:40:20 2004

Tässä tuli vain mieleen että mitkä kaikki maadoitukset olette katsoneet?
Ettei jossain kummittele kuitenkin se yksi jota kukaan ei muista....

Jos pääset dynolla anturia mittaa niin oskilla voi mitata käyttöjännite kanssa tuolle boxille....
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti Huhtikuu 27. 13:34:36 2004

Nostetaas tää ylös ettei poistu kun kohta alkaa testit

Jay
Viestit: 439
Liittynyt: Ti Tammikuu 22. 10:17:52 2002
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Jay » To Kesäkuu 3. 8:00:29 2004

Ilmeneekö teillä tuota paukuttelua myös paikallaan kaasutellessa? Mulla tuo prötääminen alkaa jo n. 4500-5000 rpm ja sitä ilmenee myös paikallaan kaasutellessa, eli ilman ahtoja.

Mankka
Viestit: 1118
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002

Viesti Kirjoittaja Mankka » To Kesäkuu 3. 12:06:46 2004

Jay kirjoitti:Ilmeneekö teillä tuota paukuttelua myös paikallaan kaasutellessa? Mulla tuo prötääminen alkaa jo n. 4500-5000 rpm ja sitä ilmenee myös paikallaan kaasutellessa, eli ilman ahtoja.
Kun oman cossumi ostin, niin se ei kiertänyt vaihteella tai vaihde vapaalla kuin 5500 rpm. Alkoi vain rötäämään. Syyksi selvisi lopulta vääränlaiset anturit. Joku pelle oli tunkenut konehuoneeseen 4 wd cossun antureita eikä auto siksi toiminut oikein.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Kesäkuu 3. 12:36:56 2004

Mankka kirjoitti:
Jay kirjoitti:Ilmeneekö teillä tuota paukuttelua myös paikallaan kaasutellessa? Mulla tuo prötääminen alkaa jo n. 4500-5000 rpm ja sitä ilmenee myös paikallaan kaasutellessa, eli ilman ahtoja.
Kun oman cossumi ostin, niin se ei kiertänyt vaihteella tai vaihde vapaalla kuin 5500 rpm. Alkoi vain rötäämään. Syyksi selvisi lopulta vääränlaiset anturit. Joku pelle oli tunkenut konehuoneeseen 4 wd cossun antureita eikä auto siksi toiminut oikein.
Mitkä anturit oli vääränlaisia?
Nelivedossa on kaikki muut samoja paitsi kaasuläppäanturi.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » To Kesäkuu 3. 13:07:50 2004

siipicossu kirjoitti:
Mankka kirjoitti:
Jay kirjoitti:Ilmeneekö teillä tuota paukuttelua myös paikallaan kaasutellessa? Mulla tuo prötääminen alkaa jo n. 4500-5000 rpm ja sitä ilmenee myös paikallaan kaasutellessa, eli ilman ahtoja.
Kun oman cossumi ostin, niin se ei kiertänyt vaihteella tai vaihde vapaalla kuin 5500 rpm. Alkoi vain rötäämään. Syyksi selvisi lopulta vääränlaiset anturit. Joku pelle oli tunkenut konehuoneeseen 4 wd cossun antureita eikä auto siksi toiminut oikein.
Mitkä anturit oli vääränlaisia?
Nelivedossa on kaikki muut samoja paitsi kaasuläppäanturi.
Kaasuläppäanturikin toimii 2wd:ssä
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » To Kesäkuu 3. 13:22:12 2004

Toimii jos kääntää johdotuksen toistepäin.

Jay
Viestit: 439
Liittynyt: Ti Tammikuu 22. 10:17:52 2002
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Jay » To Kesäkuu 3. 14:16:53 2004

Sinänsä tossa voi olla jotain perää, koska autossa oli ostaessa 4wd boksi. Nyt vaihdettu L6:een. Ja koska kaasuläppäanturi on 2wd:n, niin oletin johtojen olevan käännetty. Mittasin klubin sivuilta löytyvän ohjeen mukaan ja totesin sen kuitenkin toimivan oikein päin. Jossakin topicissa joku mainitsi että MAP:in johdot saattaa olla myös käännetty, voisiko olla mahdollista?

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Kesäkuu 3. 14:22:18 2004

Kyllä mappi pitäisi olla samoin molemmissa
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Mankka
Viestit: 1118
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002

Viesti Kirjoittaja Mankka » Pe Kesäkuu 4. 10:33:12 2004

[/quote]Mitkä anturit oli vääränlaisia?
Nelivedossa on kaikki muut samoja paitsi kaasuläppäanturi.[/quote]

En muista enää mitkä anturit olivat väärät. Antureiden vaihdon jälkeen alkoi kone kiertämään.

Toisen kerran, kun oli rötämisongelmia, niin syynä oli akun ja rungon välinen maadoituskaapeli. Jänniteet olivat aivan ihmeellisiä. Vaihdettiin uusi maadoituskaapeli ja auto alkoi taas toimimaan.

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Kesäkuu 4. 10:40:12 2004

Mankka kirjoitti:
Mitkä anturit oli vääränlaisia?
Nelivedossa on. kaikki muut samoja paitsi kaasuläppäanturi.
En muista enää mitkä anturit olivat väärät. Antureiden vaihdon jälkeen alkoi kone kiertämään.

Toisen kerran, kun oli rötämisongelmia, niin syynä oli akun ja rungon välinen maadoituskaapeli. Jänniteet olivat aivan ihmeellisiä. Vaihdettiin uusi maadoituskaapeli ja auto alkoi taas toimimaan.
Tuossahan se luki, että kaikki muut paitsi kaasuläppäanturi ovat samoja

Ne anturit olivat sitten rikki jos ei toiminut...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Mankka
Viestit: 1118
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002

Viesti Kirjoittaja Mankka » Pe Kesäkuu 4. 12:57:43 2004

PasiZ kirjoitti:
Mankka kirjoitti:
Mitkä anturit oli vääränlaisia?
Nelivedossa on. kaikki muut samoja paitsi kaasuläppäanturi.
En muista enää mitkä anturit olivat väärät. Antureiden vaihdon jälkeen alkoi kone kiertämään.

Toisen kerran, kun oli rötämisongelmia, niin syynä oli akun ja rungon välinen maadoituskaapeli. Jänniteet olivat aivan ihmeellisiä. Vaihdettiin uusi maadoituskaapeli ja auto alkoi taas toimimaan.
Tuossahan se luki, että kaikki muut paitsi kaasuläppäanturi ovat samoja

Ne anturit olivat sitten rikki jos ei toiminut...

Luin kyllä, että ne olisi samoja. Auton korjannut heppu, joka tietää cossuista paljon, sanoi antureiden olleen vääriä. Hän mittaili autossa olleita antureita ja ne olivat hänen mielestään ehjiä.

Jay
Viestit: 439
Liittynyt: Ti Tammikuu 22. 10:17:52 2002
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Jay » La Kesäkuu 12. 18:42:22 2004

Nonniin, nyt loppu paukuttelu, ainakin multa. Vaihdoin sytytysmodulin ja vika on poissa!!! Ensin vaihdoin virranjakajan herätinanturin, jonka johdot oli pahasti syöpyneet -> ei muutosta ja nyt modulin vaihdon jälkeen härveli pelittää ilosesti. :D :D :D

Vastaa Viestiin