XR3:sen kaasari
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1816
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
XR3:sen kaasari
Onko tossa XR3 mallisessa escortissa isompi kaasari kun normi 1.6cvh:ssa? Jostain jääny päähän että tossa olis ainakin eri kaasari (ja tehojahan tossa on muutama kapinen kaakki enemmän)...
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.
-
- Viestit: 1816
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Joop mutta onko toi sama kaasari kun tossa tavan 1.6? (ei nyt just muista mikä siinä tavallisessa oli...).
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.
-
- Viestit: 1816
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Onks se parempi sitten? (ts. tuleeko siitä isommin löpöä)
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.
-
- Viestit: 674
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 19:08:31 2001
- Paikkakunta: Akaa
-
- Viestit: 1816
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Joo kiitoksia PasiL. Tommonen varmaan pitää jossain vaiheessa laitella kun vissiin muuten toimivat ihan hyvin...
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 1253
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 18:28:15 2001
- Paikkakunta: Tampere
Re: XR3:sen kaasari
on se erikaasari on muuten myynnis sellainen tuolla myyntipalstalla Fiesta+XR3 tekniikkaTharkad kirjoitti:Onko tossa XR3 mallisessa escortissa isompi kaasari kun normi 1.6cvh:ssa? Jostain jääny päähän että tossa olis ainakin eri kaasari (ja tehojahan tossa on muutama kapinen kaakki enemmän)...
MERCEDES BENZ 250D
Ford still ûberautomobile
Ford still ûberautomobile
-
- Viestit: 1816
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: XR3:sen kaasari
Muuten ihan hyvä mutta ei oo tilaa ottaa ylimäärästä koria. Koneen / tekniikan voisin kyllä ostaa..._Tepsu_ kirjoitti:on se erikaasari on muuten myynnis sellainen tuolla myyntipalstalla Fiesta+XR3 tekniikkaTharkad kirjoitti:Onko tossa XR3 mallisessa escortissa isompi kaasari kun normi 1.6cvh:ssa? Jostain jääny päähän että tossa olis ainakin eri kaasari (ja tehojahan tossa on muutama kapinen kaakki enemmän)...
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.
-
- Viestit: 1816
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: XR3:sen kaasari
Edit: hmm tuli joku virhe ilmo foorumissa niin laitoin toisenkerran. Koski näköjään jotain email systeemiä toi virhe ilmo...
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.
-
- Viestit: 886
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:43:51 2005
- Paikkakunta: Pori
Re: XR3:sen kaasari
Löytyhän joku xr3 aihe
Onko jollain tietoa sopiiko toi xr3:sen kaasari tommoseen normi 1.6 vm 88 2-kurkkusen weberin imusarjaan?

Onko jollain tietoa sopiiko toi xr3:sen kaasari tommoseen normi 1.6 vm 88 2-kurkkusen weberin imusarjaan?
-
- Viestit: 67
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 8. 15:41:51 2006
- Paikkakunta: Paimio
Re: XR3:sen kaasari
Eri pulttijako: normi 1.6cvh - 46x76mm ja xr3 - 46x87mm.
Vakio imusarjan kaasarin laipan ympärillä on yllättävän vähän ainetta eli ei saa ainakaan kunnolla edes porattua isompaa pulttijakoa. 1.4 litrasen imusarjasta löytyy kans 46x87 jako mutta lisäbonuksena tulee todella ahtaat kanavat. Tuntuvat olevan jopa ebay:ssa xr3/xr2 sarjat kiven alla ja vakio 1.4/1.6 sarjoja koitetaan myydä kylmästi xr sarjoina. (itellä kans tarvetta xr imusarjalle ja on tullu hieman perehdyttyä aiheeseen
)
Vakio imusarjan kaasarin laipan ympärillä on yllättävän vähän ainetta eli ei saa ainakaan kunnolla edes porattua isompaa pulttijakoa. 1.4 litrasen imusarjasta löytyy kans 46x87 jako mutta lisäbonuksena tulee todella ahtaat kanavat. Tuntuvat olevan jopa ebay:ssa xr3/xr2 sarjat kiven alla ja vakio 1.4/1.6 sarjoja koitetaan myydä kylmästi xr sarjoina. (itellä kans tarvetta xr imusarjalle ja on tullu hieman perehdyttyä aiheeseen

-
- Viestit: 886
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:43:51 2005
- Paikkakunta: Pori
Re: XR3:sen kaasari
Kiitos tiedosta. Tarvii varmaan ostaa tuplat sitten jos parempaa kaasari puolta tohon haluaapasinen kirjoitti:Eri pulttijako: normi 1.6cvh - 46x76mm ja xr3 - 46x87mm.
Vakio imusarjan kaasarin laipan ympärillä on yllättävän vähän ainetta eli ei saa ainakaan kunnolla edes porattua isompaa pulttijakoa. 1.4 litrasen imusarjasta löytyy kans 46x87 jako mutta lisäbonuksena tulee todella ahtaat kanavat. Tuntuvat olevan jopa ebay:ssa xr3/xr2 sarjat kiven alla ja vakio 1.4/1.6 sarjoja koitetaan myydä kylmästi xr sarjoina. (itellä kans tarvetta xr imusarjalle ja on tullu hieman perehdyttyä aiheeseen)
