rst escon turbo
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
rst escon turbo
Mikä on rst:n vakio turbon imupuolen a/r? Kenties 38? Vaihdoin cossun imupuolen ja siin oli samat tekstit mitä mun edellises imupuoles, eli 42 a/r ??? Millä kierroksilla teillä lyö bensansyötön poikki? mulla oli jotain 5600rpm, onko normaalia? Vähän ketuttaa kun auto menis viel tonkin jälkeen mut meno tyssää! Ahdot 1,2 bar ;D
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Re:rst escon turbo
Joku ~6400rpm ja menee poikki...
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
- Viestit: 3488
- Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Re:rst escon turbo
Cossussa ja RST:ssä on samankokoinen kompurapuoli, eri siipi vaan, en nyt muista kokoja... eli sama a/r luku kuitenkin.<br><br>Ootko varma että ei ole ahtopainerajoitin joka katkasee menon?
-------------------------------------------------------------
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin
-
- Viestit: 2093
- Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
- Paikkakunta: varsinainen-suomi
Re:rst escon turbo
enpä ole kokeilllut koska lyö poikki... mutta reilu 6000ainakin menee.<br><br>Koska muuten porukoitten ahtimet alkaa ahtaa?<br><br><br>
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
-
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Huhtikuu 3. 14:42:27 2003
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re:rst escon turbo
Uteliaisuudesta: ootkos käyny tehot mittaamassa 1,2 paineilla? onko muuten vakio vai mitä tehty?
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
Miten voi olla ahtopainerajoitin koska paineet pysyvät 1,2 bar koko ahdon ajan ja katkasee vasta 5600rpm?
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
[quote author=samiharju link=board=2;threadid=14461;start=0#108560 date=1063558117]<br>Uteliaisuudesta: ootkos käyny tehot mittaamassa 1,2 paineilla? onko muuten vakio vai mitä tehty?<br>[/quote]<br><br>Jarrutus on ens viikol,koneeseen tehty kansi,nokka,lastu,-31kello,suodatin,putkisto, dumppi ja ahdin.<br><br><br>
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 3488
- Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Re:rst escon turbo
Aattelin että jos ne paineet nousee sinne 1.2bar hujakoille ja sitten katkee, kun se toimii rajoitin toimii pienellä viiveellä. Mutta ei sitten mitään kun ei kerta ole se.<br><br>Ootko varma että kierroslukumittaris näyttää oikein? Tarkasta jollain toisella mittarilla.
-------------------------------------------------------------
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re:rst escon turbo
Kierrosrajoitin ja ahtopainerajoitin iskee aivan eri tavoilla. Jos iskee ahtopainerajoittimelle, niin meno tyssää todella seinään, koska kipinä katkastaan kokonaan noin sekunniksi. Jos taas kierroket tulee vastaan, niin benssapumppu sammutetaan. Tämä raja tulee paljon pehmeämmin vastaan, koska paineet häviää vasta pikkuriikkisellä viiveellä vähitellen.<br>Tuo ahtorajoitus kanssa iskee vasta jos liikaa ahtoja on ollut liian kauan aikaa. Jonkun sekunnin kahden se antaa ahtojen olla yli sallitun.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
Tuli sitten käytyä jarrussa. Siellä ilmeni seuraavaa vikaa: ahdot oli liian ylhällä ja rykäs aina poikki kun nous liikaa (ahdot vaelteli missä sattui), sitten kun saatiin ahdot pysymään aisoissa niin tapahtui seuraava ilmiö. Kun ahdin alkoi ahtamaan kunnolla kiekasi heti paineet 0,9bar(nopeutta n150km/h) jonka jälkeen nopeus kun alkoi nousta niin laski paineet 0,6 jossa ne sitten kyllä pysyivät. Missä luulette että löytyis vika? Ja kello on -31 ja suht uusi joten ei siinä todennäköisesti.<br>Kiitti vastauksista!
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 3488
- Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Re:rst escon turbo
Eli ahtopainerajoitin niinku sanoin.... Ootko varma että sulla on lastu?<br><br>Miten oot ahtopaineensäädön tehnyt? Turboruuvilla moista ongelmaa ei oo että ahdot tippuu piikin jälkeen.
-------------------------------------------------------------
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
Joo lastu on kyllä varmasti(superchips). Ahdot on säädetty kellosta, mutta nyt laitetaan turboruuvi.
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re:rst escon turbo
"Bleeder" ruuvi vain Amalin tilalle (http://www.autoracing.fi). se amal-venttiili laskee ahtopainetta mikäli ahtoilman lämpötila nousee yli 60 asteen. Eikös se näin ollut?<br><br>Mulla vakio RST:ssä nousi -31 kellolla amalin kanssa 1,0bar josta laski hetipian 0,8bar:iin, ruuvilla pysyy 1,0bar kyllä, Tällä hetkellä 0,8bar.
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re:rst escon turbo
Jos sulla on -31:nen ja haluat paineet 0.6 -0.9 välille, niin voit kyllä vetää ihan suoran letkunkin ahtimelta kellolla ja säätää hukkaportista ne ahdot kohdalleen. On meinaan aika passeli niinkin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
tuli käytyä jarrussa Harisella ja lukemiksi tuli 192hp/276nm :'( eipä oikein tyydyttänyt. Nyt alkaa puinti mikä mättää kun ei oo tarpeeksi poweria 

Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 488
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 23:58:18 2001
Re:rst escon turbo
Ihan hyvät lukemathan noi näyttäis olevan, vai pitäiskö olla paljonkin enemmän? Mitäs kaikkea koneelle tehty?<br><br>-Tupe
Escort RS Turbo S2. Thor Fjord!
-
- Viestit: 2093
- Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
- Paikkakunta: varsinainen-suomi
Re:rst escon turbo
ei se kone mikään cossu olekkaan
<br><br>Mutta kyllähän se noillakin tehoilla jo ihan hyvin kulkee?

Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
[quote author=Tupe link=board=2;threadid=14461;start=0#113157 date=1065274593]<br>Ihan hyvät lukemathan noi näyttäis olevan, vai pitäiskö olla paljonkin enemmän? Mitäs kaikkea koneelle tehty?<br><br>-Tupe<br>[/quote]<br><br>Escossa on laitettu turbo,lastu, nokka/sääd.nokkapyörä,- 31kello, kansi,kartiosuodatin ja putkisto.Onhan noi hyvät lukemat rst:lle, odotin toiveikaana kakkosella alkavaa lukua ;D Lastu ei anna enempää kuin 1,1bar >:( auto menne kohta talviteloille ja kesäx sit uudet kujeet
Millasia tehoja teiän escoissa on?

Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 2093
- Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
- Paikkakunta: varsinainen-suomi
Re:rst escon turbo
[quote author=rstbeast link=board=2;threadid=14461;start=0#113176 date=1065285595]<br>[quote author=Tupe link=board=2;threadid=14461;start=0#113157 date=1065274593]<br>Ihan hyvät lukemathan noi näyttäis olevan, vai pitäiskö olla paljonkin enemmän? Mitäs kaikkea koneelle tehty?<br><br>-Tupe<br>[/quote]<br><br>Escossa on laitettu turbo,lastu, nokka/sääd.nokkapyörä,- 31kello, kansi,kartiosuodatin ja putkisto.Onhan noi hyvät lukemat rst:lle, odotin toiveikaana kakkosella alkavaa lukua ;D Lastu ei anna enempää kuin 1,1bar >:( auto menne kohta talviteloille ja kesäx sit uudet kujeet
Millasia tehoja teiän escoissa on?<br>[/quote]<br><br>itellä on penkitetty 1barilla noin 185hp/250nM<br><br>sulla(kin) vakio välijäähdytin?

Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
-
- Viestit: 783
- Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002
Re:rst escon turbo
Kaverin escosta käytiin penkittää pyöriltä 193hp, vääntöä en nyt muista ja ahdot oli 0,8bar.
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
Aika hyvät lukemat jos on todella pyörätehoa ;D Muistatko mitä koneelle oli tehty? eli jos pyöräteho on ollut 193hp niin koneteho on sitten 221hp
<br><br>Ja Hoovee, Vakiovälijäähdyttimellä mennään vielä
<br><br><br>[quote author=magelius link=board=2;threadid=14461;start=0#113220 date=1065301415]<br>Kaverin escosta käytiin penkittää pyöriltä 193hp, vääntöä en nyt muista ja ahdot oli 0,8bar.<br>[/quote]


Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 488
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 23:58:18 2001
Re:rst escon turbo
Mulla pyöriltä 135hp/200nm
0.6 paineet, -31 kello, amw-kuuleri, professional motors ahdin, tötterökartioputsari... mopo mikä mopo. Talven aikana jos sais vaikka jotain tehtyä
<br><br>-Tupe


Escort RS Turbo S2. Thor Fjord!
-
- Ylläpitäjä
Re:rst escon turbo
Eiköhän Harisen penkki laske suoraan moottoritehon ellei erikseen pyydä pyöräteholappua.<br>Sitä varten vedon jälkeen annetaan rullata loppuun että saadaan laskettua kitkat ym vierintävastukset ja saadaan suoraan se koneteho.
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
Omat lukemani oli nimen omaan konetehoa, mutta ihmettilin kun magelius sanoi että sen kaverin escosta oli otettu pyörätehoa 193hp.
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 783
- Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002
Re:rst escon turbo
[quote author=rstbeast link=board=2;threadid=14461;start=0#113567 date=1065436243]
Omat lukemani oli nimen omaan konetehoa, mutta ihmettilin kun magelius sanoi että sen kaverin escosta oli otettu pyörätehoa 193hp.
[/quote]
Unohdin mainita, että mittauspaikkana oli P&J Power, joten ne tehot on yläkanttiin! Se penkki vissiin aika paljon kusettaa?
Olihan sille muutakin tehty kun ahtoja nostettu.
isompi cooleri(am works), dumppi, putsari, kansi tehty, jyrkempi nokka, kisaventtiilit, putkisto, garret 3/4.
Ne paineet oli penkissä 0,8bar, koska isommilla paineilla löi pelit poikki. Nykyään on lastu ja paineet reilu kilon..
Omat lukemani oli nimen omaan konetehoa, mutta ihmettilin kun magelius sanoi että sen kaverin escosta oli otettu pyörätehoa 193hp.
[/quote]
Unohdin mainita, että mittauspaikkana oli P&J Power, joten ne tehot on yläkanttiin! Se penkki vissiin aika paljon kusettaa?
Olihan sille muutakin tehty kun ahtoja nostettu.
isompi cooleri(am works), dumppi, putsari, kansi tehty, jyrkempi nokka, kisaventtiilit, putkisto, garret 3/4.
Ne paineet oli penkissä 0,8bar, koska isommilla paineilla löi pelit poikki. Nykyään on lastu ja paineet reilu kilon..
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
Ite kävin p&j powerilla aikasemmin ja siellä ei pysyny paineet ylhäällä, mutta heti kun ajettiin tiellä niin paineet pysy normaalisti. En tiedä varmasti mutta luulen että kun sitä penkkiä ei ole tehty ahdin autoja varten niin siinä ei ole tarpeeksi kitkaa/vastusta ahdin autolle. Ja siellä ei kyllä tiedetä mitään nokan ja sytytyksien säätämisestä. Samoilla säädöillä hariselle(kunnon penkki) ja ajoitukset kohdalleen siellä niin kaikki toimi ok.
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re:rst escon turbo
Uskaltaako ihan noin niikuin uteliaisuudesta kysyä että mikä kytkin sulla on ::) ?
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
Audi 2.0Tfsi quattro
-
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re:rst escon turbo
Uskaltaako ihan noin niikuin uteliaisuudesta kysyä että mikä kytkin sulla on ::) ?
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
Audi 2.0Tfsi quattro
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
- Paikkakunta: espoo
Re:rst escon turbo
Ap Racingin kuparikytkin!!! Kyllä pitoa kytkimestä löytyy,siitä ei tarvitse huolehtia
<br><br><br><br><br>[quote author=KIP link=board=2;threadid=14461;start=25#113740 date=1065461847]<br>Uskaltaako ihan noin niikuin uteliaisuudesta kysyä että mikä kytkin sulla on ::) ?<br>[/quote]

Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S
-
- Ylläpitäjä
ReNULL escon turbo
Mitäs mieltä ootte/onko kokemusta.. mulla on laitettu (edellinen omistaja) cossu sierran turbo escoon.. et vaikuttaako se esim lastun toimintaan (superchips) viive on ainaskin pitempi... pitäis varmaan vaihtaa joku muu turbo... turbo ruuvi mul on toi perus autoracing punanen nostaa ensin ahdot hetkellisesti esim 0.8bar (ruuvia avattu) ja pudottaa sen jälkeen 0.6bar mikä on vakio kun ruuvi on kiinni... NULL[
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re:rst escon turbo
Tuolta löytyy muuten todella hyvin tietoa Garrett T3 ja T4 ahtimista. Kaikki eri siivet, kotelot, laipat, hinnat, kartat,...<br>http://64.225.76.178/main.htm
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ti Marraskuu 2. 19:54:08 2004
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: rst escon turbo
Itse laitoin ahtimesta letkun suoraan kellolle ja ohitin tuon amalin niin ei nostanu ahtoja ku max 0,3 ( amal kiinni 0,9 piikki). Olisko sit vaan pitäny kellosta säätää lisää ahtoja?
Escort RST S2 -88
Mondeo ST200 -00
Mondeo ST200 -00
-
- Viestit: 651
- Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: rst escon turbo
Aika tuoreen topicin kaivoit esiin.. mutta kuulostaisi lähinnä löysältä hukkaportin kellolta.RSTkaastinen kirjoitti:Itse laitoin ahtimesta letkun suoraan kellolle ja ohitin tuon amalin niin ei nostanu ahtoja ku max 0,3 ( amal kiinni 0,9 piikki). Olisko sit vaan pitäny kellosta säätää lisää ahtoja?
-
- Viestit: 3928
- Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
- Paikkakunta: Helsinki
Re: rst escon turbo
Joo, epäilen itse samaa. Varsinkin jos on vielä alkuperänen kello?Antti O kirjoitti:Aika tuoreen topicin kaivoit esiin.. mutta kuulostaisi lähinnä löysältä hukkaportin kellolta.RSTkaastinen kirjoitti:Itse laitoin ahtimesta letkun suoraan kellolle ja ohitin tuon amalin niin ei nostanu ahtoja ku max 0,3 ( amal kiinni 0,9 piikki). Olisko sit vaan pitäny kellosta säätää lisää ahtoja?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-S13 200sx SR20DET
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: rst escon turbo
Tuolla tavalla kytkettynä vakiokellolla ei paljoa enempää pitäisi tullakaan.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ti Marraskuu 2. 19:54:08 2004
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: rst escon turbo
En usko että löysä kello kun pari vuotta käytössä ollut uus -31. Häiritsee vaan nuo ahtojen tippumiset piikin jälkeen niin mietin helpointa tapaa saada ahdot pysymään tuolla 0,8 paikkeilla. Lastukin autosta löytyy joka mahd. ahtojen noston.
Escort RST S2 -88
Mondeo ST200 -00
Mondeo ST200 -00
-
- Viestit: 3928
- Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
- Paikkakunta: Helsinki
Re: rst escon turbo
Jos on -31 niin kireemmälle vaan...RSTkaastinen kirjoitti:En usko että löysä kello kun pari vuotta käytössä ollut uus -31. Häiritsee vaan nuo ahtojen tippumiset piikin jälkeen niin mietin helpointa tapaa saada ahdot pysymään tuolla 0,8 paikkeilla. Lastukin autosta löytyy joka mahd. ahtojen noston.
EDIT: Ainakin omassa ei oikee toiminu ku jätin liian löysäks vahingossa, pikkasen pisti etujännitystä niin toimi paljon paremmin eikä piikkaillukkaan pahemmin.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-S13 200sx SR20DET
-
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ti Marraskuu 2. 19:54:08 2004
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: rst escon turbo
Täytyypäs lopettaa tää ketju ku pisti pitkän ajan jälkee silmään:) Kellosta tosiaan nyt säädetty 1,1 bar ja hyvin pysyy paineet ja vetää. Turboruuvikin laitettu. Pitäis käydä penkis mittaamas tehot.
Escort RST S2 -88
Mondeo ST200 -00
Mondeo ST200 -00