rst escon turbo

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » Su Syyskuu 14. 16:55:20 2003

Mikä on rst:n vakio turbon imupuolen a/r? Kenties 38? Vaihdoin cossun imupuolen ja siin oli samat tekstit mitä mun edellises imupuoles, eli 42 a/r ??? Millä kierroksilla teillä lyö bensansyötön poikki? mulla oli jotain 5600rpm, onko normaalia? Vähän ketuttaa kun auto menis viel tonkin jälkeen mut meno tyssää! Ahdot 1,2 bar ;D
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Stefa » Su Syyskuu 14. 17:24:05 2003

Joku ~6400rpm ja menee poikki...
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja lauri » Su Syyskuu 14. 18:16:15 2003

Cossussa ja RST:ssä on samankokoinen kompurapuoli, eri siipi vaan, en nyt muista kokoja... eli sama a/r luku kuitenkin.<br><br>Ootko varma että ei ole ahtopainerajoitin joka katkasee menon?
-------------------------------------------------------------
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin

Hoovee
Viestit: 2093
Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
Paikkakunta: varsinainen-suomi

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Hoovee » Su Syyskuu 14. 18:28:46 2003

enpä ole kokeilllut koska lyö poikki... mutta reilu 6000ainakin menee.<br><br>Koska muuten porukoitten ahtimet alkaa ahtaa?<br><br><br>
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)

Tomba
Viestit: 173
Liittynyt: To Huhtikuu 3. 14:42:27 2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Tomba » Su Syyskuu 14. 19:11:45 2003

2500 rpm nii rupiaa paineet nousee kunnolla.

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja samiharju » Su Syyskuu 14. 19:48:37 2003

Uteliaisuudesta: ootkos käyny tehot mittaamassa 1,2 paineilla? onko muuten vakio vai mitä tehty?

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » Su Syyskuu 14. 20:34:44 2003

Miten voi olla ahtopainerajoitin koska paineet pysyvät 1,2 bar koko ahdon ajan ja katkasee vasta 5600rpm?
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » Su Syyskuu 14. 20:35:42 2003

[quote author=samiharju link=board=2;threadid=14461;start=0#108560 date=1063558117]<br>Uteliaisuudesta: ootkos käyny tehot mittaamassa 1,2 paineilla? onko muuten vakio vai mitä tehty?<br>[/quote]<br><br>Jarrutus on ens viikol,koneeseen tehty kansi,nokka,lastu,-31kello,suodatin,putkisto, dumppi ja ahdin.<br><br><br>
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja lauri » Su Syyskuu 14. 21:04:09 2003

Aattelin että jos ne paineet nousee sinne 1.2bar hujakoille ja sitten katkee, kun se toimii rajoitin toimii pienellä viiveellä. Mutta ei sitten mitään kun ei kerta ole se.<br><br>Ootko varma että kierroslukumittaris näyttää oikein? Tarkasta jollain toisella mittarilla.
-------------------------------------------------------------
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja JesseT » Su Syyskuu 14. 22:07:03 2003

Kierrosrajoitin ja ahtopainerajoitin iskee aivan eri tavoilla. Jos iskee ahtopainerajoittimelle, niin meno tyssää todella seinään, koska kipinä katkastaan kokonaan noin sekunniksi. Jos taas kierroket tulee vastaan, niin benssapumppu sammutetaan. Tämä raja tulee paljon pehmeämmin vastaan, koska paineet häviää vasta pikkuriikkisellä viiveellä vähitellen.<br>Tuo ahtorajoitus kanssa iskee vasta jos liikaa ahtoja on ollut liian kauan aikaa. Jonkun sekunnin kahden se antaa ahtojen olla yli sallitun.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » Ke Syyskuu 17. 20:14:45 2003

Tuli sitten käytyä jarrussa. Siellä ilmeni seuraavaa vikaa: ahdot oli liian ylhällä ja rykäs aina poikki kun nous liikaa (ahdot vaelteli missä sattui), sitten kun saatiin ahdot pysymään aisoissa niin tapahtui seuraava ilmiö. Kun ahdin alkoi ahtamaan kunnolla kiekasi heti paineet 0,9bar(nopeutta n150km/h) jonka jälkeen nopeus kun alkoi nousta niin laski paineet 0,6 jossa ne sitten kyllä pysyivät. Missä luulette että löytyis vika? Ja kello on -31 ja suht uusi joten ei siinä todennäköisesti.<br>Kiitti vastauksista!
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja lauri » Ke Syyskuu 17. 20:43:48 2003

Eli ahtopainerajoitin niinku sanoin.... Ootko varma että sulla on lastu?<br><br>Miten oot ahtopaineensäädön tehnyt? Turboruuvilla moista ongelmaa ei oo että ahdot tippuu piikin jälkeen.
-------------------------------------------------------------
BMW BMW DKW Commer ja jopa yksi pesty voorttikin

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » To Syyskuu 18. 8:30:39 2003

Joo lastu on kyllä varmasti(superchips). Ahdot on säädetty kellosta, mutta nyt laitetaan turboruuvi.
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja samiharju » To Syyskuu 18. 14:25:50 2003

"Bleeder" ruuvi vain Amalin tilalle (http://www.autoracing.fi). se amal-venttiili laskee ahtopainetta mikäli ahtoilman lämpötila nousee yli 60 asteen. Eikös se näin ollut?<br><br>Mulla vakio RST:ssä nousi -31 kellolla amalin kanssa 1,0bar josta laski hetipian 0,8bar:iin, ruuvilla pysyy 1,0bar kyllä, Tällä hetkellä 0,8bar.

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Syyskuu 18. 15:59:51 2003

Jos sulla on -31:nen ja haluat paineet 0.6 -0.9 välille, niin voit kyllä vetää ihan suoran letkunkin ahtimelta kellolla ja säätää hukkaportista ne ahdot kohdalleen. On meinaan aika passeli niinkin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » La Lokakuu 4. 14:55:48 2003

tuli käytyä jarrussa Harisella ja lukemiksi tuli 192hp/276nm :'( eipä oikein tyydyttänyt. Nyt alkaa puinti mikä mättää kun ei oo tarpeeksi poweria :P
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

Tupe
Viestit: 488
Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 23:58:18 2001

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Tupe » La Lokakuu 4. 16:36:33 2003

Ihan hyvät lukemathan noi näyttäis olevan, vai pitäiskö olla paljonkin enemmän? Mitäs kaikkea koneelle tehty?<br><br>-Tupe
Escort RS Turbo S2. Thor Fjord!

Hoovee
Viestit: 2093
Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
Paikkakunta: varsinainen-suomi

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Hoovee » La Lokakuu 4. 16:44:44 2003

ei se kone mikään cossu olekkaan ;)<br><br>Mutta kyllähän se noillakin tehoilla jo ihan hyvin kulkee?
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » La Lokakuu 4. 19:39:55 2003

[quote author=Tupe link=board=2;threadid=14461;start=0#113157 date=1065274593]<br>Ihan hyvät lukemathan noi näyttäis olevan, vai pitäiskö olla paljonkin enemmän? Mitäs kaikkea koneelle tehty?<br><br>-Tupe<br>[/quote]<br><br>Escossa on laitettu turbo,lastu, nokka/sääd.nokkapyörä,- 31kello, kansi,kartiosuodatin ja putkisto.Onhan noi hyvät lukemat rst:lle, odotin toiveikaana kakkosella alkavaa lukua ;D Lastu ei anna enempää kuin 1,1bar >:( auto menne kohta talviteloille ja kesäx sit uudet kujeet ;) Millasia tehoja teiän escoissa on?
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

Hoovee
Viestit: 2093
Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
Paikkakunta: varsinainen-suomi

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Hoovee » La Lokakuu 4. 19:53:37 2003

[quote author=rstbeast link=board=2;threadid=14461;start=0#113176 date=1065285595]<br>[quote author=Tupe link=board=2;threadid=14461;start=0#113157 date=1065274593]<br>Ihan hyvät lukemathan noi näyttäis olevan, vai pitäiskö olla paljonkin enemmän? Mitäs kaikkea koneelle tehty?<br><br>-Tupe<br>[/quote]<br><br>Escossa on laitettu turbo,lastu, nokka/sääd.nokkapyörä,- 31kello, kansi,kartiosuodatin ja putkisto.Onhan noi hyvät lukemat rst:lle, odotin toiveikaana kakkosella alkavaa lukua ;D Lastu ei anna enempää kuin 1,1bar >:( auto menne kohta talviteloille ja kesäx sit uudet kujeet ;) Millasia tehoja teiän escoissa on?<br>[/quote]<br><br>itellä on penkitetty 1barilla noin 185hp/250nM<br><br>sulla(kin) vakio välijäähdytin?
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)

magelius
Viestit: 783
Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja magelius » Su Lokakuu 5. 0:03:35 2003

Kaverin escosta käytiin penkittää pyöriltä 193hp, vääntöä en nyt muista ja ahdot oli 0,8bar.

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » Su Lokakuu 5. 13:24:15 2003

Aika hyvät lukemat jos on todella pyörätehoa ;D Muistatko mitä koneelle oli tehty? eli jos pyöräteho on ollut 193hp niin koneteho on sitten 221hp :D<br><br>Ja Hoovee, Vakiovälijäähdyttimellä mennään vielä ;)<br><br><br>[quote author=magelius link=board=2;threadid=14461;start=0#113220 date=1065301415]<br>Kaverin escosta käytiin penkittää pyöriltä 193hp, vääntöä en nyt muista ja ahdot oli 0,8bar.<br>[/quote]
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

Tupe
Viestit: 488
Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 23:58:18 2001

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Tupe » Su Lokakuu 5. 21:24:16 2003

Mulla pyöriltä 135hp/200nm :P 0.6 paineet, -31 kello, amw-kuuleri, professional motors ahdin, tötterökartioputsari... mopo mikä mopo. Talven aikana jos sais vaikka jotain tehtyä ;)<br><br>-Tupe
Escort RS Turbo S2. Thor Fjord!

Vieras
Ylläpitäjä

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma Lokakuu 6. 4:42:52 2003

Eiköhän Harisen penkki laske suoraan moottoritehon ellei erikseen pyydä pyöräteholappua.<br>Sitä varten vedon jälkeen annetaan rullata loppuun että saadaan laskettua kitkat ym vierintävastukset ja saadaan suoraan se koneteho.

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » Ma Lokakuu 6. 13:30:43 2003

Omat lukemani oli nimen omaan konetehoa, mutta ihmettilin kun magelius sanoi että sen kaverin escosta oli otettu pyörätehoa 193hp.
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

magelius
Viestit: 783
Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja magelius » Ma Lokakuu 6. 17:55:15 2003

[quote author=rstbeast link=board=2;threadid=14461;start=0#113567 date=1065436243]
Omat lukemani oli nimen omaan konetehoa, mutta ihmettilin kun magelius sanoi että sen kaverin escosta oli otettu pyörätehoa 193hp.
[/quote]


Unohdin mainita, että mittauspaikkana oli P&J Power, joten ne tehot on yläkanttiin! Se penkki vissiin aika paljon kusettaa?
Olihan sille muutakin tehty kun ahtoja nostettu.
isompi cooleri(am works), dumppi, putsari, kansi tehty, jyrkempi nokka, kisaventtiilit, putkisto, garret 3/4.
Ne paineet oli penkissä 0,8bar, koska isommilla paineilla löi pelit poikki. Nykyään on lastu ja paineet reilu kilon..

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » Ma Lokakuu 6. 20:24:56 2003

Ite kävin p&j powerilla aikasemmin ja siellä ei pysyny paineet ylhäällä, mutta heti kun ajettiin tiellä niin paineet pysy normaalisti. En tiedä varmasti mutta luulen että kun sitä penkkiä ei ole tehty ahdin autoja varten niin siinä ei ole tarpeeksi kitkaa/vastusta ahdin autolle. Ja siellä ei kyllä tiedetä mitään nokan ja sytytyksien säätämisestä. Samoilla säädöillä hariselle(kunnon penkki) ja ajoitukset kohdalleen siellä niin kaikki toimi ok.
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja KIP » Ma Lokakuu 6. 20:37:27 2003

Uskaltaako ihan noin niikuin uteliaisuudesta kysyä että mikä kytkin sulla on ::) ?
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja KIP » Ma Lokakuu 6. 20:37:33 2003

Uskaltaako ihan noin niikuin uteliaisuudesta kysyä että mikä kytkin sulla on ::) ?
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » Ti Lokakuu 7. 20:31:51 2003

Ap Racingin kuparikytkin!!! Kyllä pitoa kytkimestä löytyy,siitä ei tarvitse huolehtia ;)<br><br><br><br><br>[quote author=KIP link=board=2;threadid=14461;start=25#113740 date=1065461847]<br>Uskaltaako ihan noin niikuin uteliaisuudesta kysyä että mikä kytkin sulla on ::) ?<br>[/quote]
Octavia RS245 -18
Ex-Sierra Cosworth -89
Escort Rs turbo -87
Lada 1200L "nappisilmä"
Lada 1500S

Micke
Ylläpitäjä

ReNULL escon turbo

Viesti Kirjoittaja Micke » Ti Lokakuu 7. 21:06:59 2003

Mitäs mieltä ootte/onko kokemusta.. mulla on laitettu (edellinen omistaja) cossu sierran turbo escoon.. et vaikuttaako se esim lastun toimintaan (superchips) viive on ainaskin pitempi... pitäis varmaan vaihtaa joku muu turbo... turbo ruuvi mul on toi perus autoracing punanen nostaa ensin ahdot hetkellisesti esim 0.8bar (ruuvia avattu) ja pudottaa sen jälkeen 0.6bar mikä on vakio kun ruuvi on kiinni... NULL[

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re:rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ke Lokakuu 8. 11:44:42 2003

Tuolta löytyy muuten todella hyvin tietoa Garrett T3 ja T4 ahtimista. Kaikki eri siivet, kotelot, laipat, hinnat, kartat,...<br>http://64.225.76.178/main.htm
Escort mk3 + 2x Focus mk1

RSTkaastinen
Viestit: 105
Liittynyt: Ti Marraskuu 2. 19:54:08 2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja RSTkaastinen » Ke Joulukuu 2. 15:40:41 2009

Itse laitoin ahtimesta letkun suoraan kellolle ja ohitin tuon amalin niin ei nostanu ahtoja ku max 0,3 ( amal kiinni 0,9 piikki). Olisko sit vaan pitäny kellosta säätää lisää ahtoja?
Escort RST S2 -88
Mondeo ST200 -00

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja Antti O » Ke Joulukuu 2. 19:43:42 2009

RSTkaastinen kirjoitti:Itse laitoin ahtimesta letkun suoraan kellolle ja ohitin tuon amalin niin ei nostanu ahtoja ku max 0,3 ( amal kiinni 0,9 piikki). Olisko sit vaan pitäny kellosta säätää lisää ahtoja?
Aika tuoreen topicin kaivoit esiin.. mutta kuulostaisi lähinnä löysältä hukkaportin kellolta.

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ke Joulukuu 2. 20:06:32 2009

Antti O kirjoitti:
RSTkaastinen kirjoitti:Itse laitoin ahtimesta letkun suoraan kellolle ja ohitin tuon amalin niin ei nostanu ahtoja ku max 0,3 ( amal kiinni 0,9 piikki). Olisko sit vaan pitäny kellosta säätää lisää ahtoja?
Aika tuoreen topicin kaivoit esiin.. mutta kuulostaisi lähinnä löysältä hukkaportin kellolta.
Joo, epäilen itse samaa. Varsinkin jos on vielä alkuperänen kello?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Joulukuu 3. 16:29:22 2009

Tuolla tavalla kytkettynä vakiokellolla ei paljoa enempää pitäisi tullakaan.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

RSTkaastinen
Viestit: 105
Liittynyt: Ti Marraskuu 2. 19:54:08 2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja RSTkaastinen » To Joulukuu 3. 16:41:17 2009

En usko että löysä kello kun pari vuotta käytössä ollut uus -31. Häiritsee vaan nuo ahtojen tippumiset piikin jälkeen niin mietin helpointa tapaa saada ahdot pysymään tuolla 0,8 paikkeilla. Lastukin autosta löytyy joka mahd. ahtojen noston.
Escort RST S2 -88
Mondeo ST200 -00

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » To Joulukuu 3. 20:07:29 2009

RSTkaastinen kirjoitti:En usko että löysä kello kun pari vuotta käytössä ollut uus -31. Häiritsee vaan nuo ahtojen tippumiset piikin jälkeen niin mietin helpointa tapaa saada ahdot pysymään tuolla 0,8 paikkeilla. Lastukin autosta löytyy joka mahd. ahtojen noston.
Jos on -31 niin kireemmälle vaan...

EDIT: Ainakin omassa ei oikee toiminu ku jätin liian löysäks vahingossa, pikkasen pisti etujännitystä niin toimi paljon paremmin eikä piikkaillukkaan pahemmin.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

RSTkaastinen
Viestit: 105
Liittynyt: Ti Marraskuu 2. 19:54:08 2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: rst escon turbo

Viesti Kirjoittaja RSTkaastinen » Ke Elokuu 29. 20:21:50 2012

Täytyypäs lopettaa tää ketju ku pisti pitkän ajan jälkee silmään:) Kellosta tosiaan nyt säädetty 1,1 bar ja hyvin pysyy paineet ja vetää. Turboruuvikin laitettu. Pitäis käydä penkis mittaamas tehot.
Escort RST S2 -88
Mondeo ST200 -00

Vastaa Viestiin