cossun kytkimien erot
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
cossun kytkimien erot
eli mistä tunnistaa mikä kytkin,asetelma ja vauhtipyörä on kyseessä(2wd,4wd,escot cossu)vai onko noissa eroja?tarvis tietää modaanko ohc:n limpun tohon kampuraan vai teenkö tosta mikä on kiinni,mulle sopivan kokosen halkasijaltaan ja laittaa ohc:n hammaskehä siihen kiinni.ja mites sen jälkeen vieläkö cosan asetelma sopii siihen?
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Re: cossun kytkimien erot
Jaa en tuota tiedä,mutta mulla ois ylimääräisenä Ohc:n teräsvauhtipyörä cossun pulttijaolla! Puuttuu kylläkin hammaskehä. Menee type9 laatikon kanssa ja ohc:n asetelmalla ja levyllä (215mm).rs11 kirjoitti:eli mistä tunnistaa mikä kytkin,asetelma ja vauhtipyörä on kyseessä(2wd,4wd,escot cossu)vai onko noissa eroja?tarvis tietää modaanko ohc:n limpun tohon kampuraan vai teenkö tosta mikä on kiinni,mulle sopivan kokosen halkasijaltaan ja laittaa ohc:n hammaskehä siihen kiinni.ja mites sen jälkeen vieläkö cosan asetelma sopii siihen?
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
2WD ja 4WD vauhtipyörät muuten identtisiä, tavaraa on pyörän "takapuolella" enemmän 4WD:ssä. Kaikki strategiset mitat ovat samoja.rs11 kirjoitti:joo ei oo tarpeeksi tilaa ja siksi tarvii ottaa vauhtipyörän halksijasta pois ja laittaa ohc:n vauhtipyörästä hammaskehä,mut siksi kysyn et ilmeisesti 4wd ja 2wd vautipyörissä eroja varsinki halkasijassa ja onko muutakin?
Levy ja paineasetelma ovat samat 2WD vs. 4WD/Esco. Painelaakeri on ainoa ero.
OHC:n starttikehä on pienempi kuin Cossun asetelman pulttijako ja kytkinkopassa tulee ahdasta ilman cossun k.koppaa.
Hyvää tietoa saat lukemalla "kossun kytkin..." tuossa pari topiccia alempana
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Ylläpitäjä
joo kaks vaihtoehtoa tuossa on eli cosan pyörän halkasijasta pois tai ohc limppuu ja siihen uus pulttijako 9.pultille.
ilmeisesti cosan limpusta pitää ottaa niin paljo et et ei se asetelma enään sovi siiihen.onhan noiden astelmienki reunoissa periaatteessa ylimäärästä vähä,mut täytyy tänään tutkia.
onko kellään ohc:n limppua josta sais sen halkasijan,mä ku en tähän hätään sitä voi mitata.
toi pooritus kytkinlevyssä varmaanki on sama cosassa ku ohc:ssa.
lueskeltu kyllä vanhoja juttuja,mut en mielestäni löytäny itelle sopivia tietoja tolla haulla,ku tahtoo tulla myös kaikkee aiheeseen sopimatontakin.
ilmeisesti cosan limpusta pitää ottaa niin paljo et et ei se asetelma enään sovi siiihen.onhan noiden astelmienki reunoissa periaatteessa ylimäärästä vähä,mut täytyy tänään tutkia.
onko kellään ohc:n limppua josta sais sen halkasijan,mä ku en tähän hätään sitä voi mitata.
toi pooritus kytkinlevyssä varmaanki on sama cosassa ku ohc:ssa.
lueskeltu kyllä vanhoja juttuja,mut en mielestäni löytäny itelle sopivia tietoja tolla haulla,ku tahtoo tulla myös kaikkee aiheeseen sopimatontakin.
-
- Ylläpitäjä