Corleone kirjoitti:
Mites täällä saa keskaria näyttävän hymiön teille molemmille...

Vag miehet suohon kiroten ajoin auton lopulta paikalliseen ryöväämöön, eli vauhti-vaunuun. Siellä asentaja löi letkut ja nippelit kiinni, kertoi että kaksi vikakoodia, EGR ja Kickdown solenoidi. No EGR ymmärrettävä kun johto on irti... Kickdown solenoidi on toivottavasti antanut koodinsa jo aiemmin kun laatikko vielä temppuili.
Ja sitten, auto käyntiin, kenkää ja mittaus. Ihme homma että CO oli luokkaa nolla ja HC 12...
Perskeles olisi pitänyt taas ajaa se insinööri sieltä autosta ja alkaa itse lämmittää sitä kattia joka on siis nyt y putkessa "hieman" kauempana kuin orkkikset.( on laatikon takana)
No ompahan nyt leima. Eilen kolme tuntia tutkin johtoja ja ravistelin bokseja että saisi sen cruisen valon sammumaan. lopulta kyllästyin ja lopetin, kävin pesemässä kädet ja kotiin lähdettyäni huomasin ettei se enää pala

Kävin kurvailemassa ja tupakin ostoreissun jälkeen se taas paloi. Ja taas tänä aamuna ei eikä töistä kotiin tullessa
Onko noissa jotain tyyppi ongelmia esim sulakerasioiden kanssa? Vauhti-vaunu asentaja epäili että on vettä sulakerasiassa. Koitin tutkia vaan en löytänyt, eikä jaksa hirveätä painetta hönkiä ilman kompuraa että voisi koittaa kuivatella. Palakoon valo...