
Escort Cosworth 93
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: To Tammikuu 27. 23:46:56 2005
Escort Cosworth 93
Nonii kuinkas paksu levitys pala tuonne imusarjaan on hyvä laittaa ja mihinkä se oikiasti auttaa (heräämiseen)? Ja mikän on maksimi paksuus? 

-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Re: Escort Cosworth 93
ei sillä laipalla ole merkitystä heräämiseen jos ahtimet on vakioita jne. ollu omissa ja en huomannu eroa...valtsu kirjoitti:Nonii kuinkas paksu levitys pala tuonne imusarjaan on hyvä laittaa ja mihinkä se oikiasti auttaa (heräämiseen)? Ja mikän on maksimi paksuus?
tämä on minun tieto/näkemys!
niin ja 10mm käyttää ja kyllä sinne 20mm menee
Timo
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: Ti Lokakuu 4. 20:18:39 2011
Re: Escort Cosworth 93
Eikös tällä laipalla ollut tarkoitus nimen omaan jos ajaa kovemmilla ahtopaineilla kuin kilo niin pysyy imusarja ns.mukana?? Korjatkaa jos olen väärässä...
T.niko
T.niko
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Re: Escort Cosworth 93
joskus oli keskustelua että laipalla alkaa kakkosen ja kolmosen täyttö lisääntyä kun orggis imusarja tuo kaasut paremmin niitten tötteröiden eteen, eli siis laippaa ei kannattanutkaan laittaa. mutta faktaa ei kait ole puolesta eikä vastaan vaan kaikki perustuu fiiliksiin. laipalla saadaan suurempi tilavuus imukoteloon mikä osaltaan tasaa painetta imukotelossa..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: To Tammikuu 27. 23:46:56 2005
Re: Escort Cosworth 93
Joo no kait sitä laippaa vois kokeella. Ei muutaku paikalliselle laaserleikkaajan puheille. kiitos
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Escort Cosworth 93
Jos oikeen fiksusti haluaa tehdä ton laippa virityksen, niin imutorvia vois pidentää ko. laipan paksuuden verran, niin virtaukset pelais suurinpiirtein niinku pitääkin. 

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Re: Escort Cosworth 93
Tai sittei ei.tumppe kirjoitti:Jos oikeen fiksusti haluaa tehdä ton laippa virityksen, niin imutorvia vois pidentää ko. laipan paksuuden verran, niin virtaukset pelais suurinpiirtein niinku pitääkin.

Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Escort Cosworth 93
Mielummin jättää tekemättä...Jasu kirjoitti:Tai sittei ei.tumppe kirjoitti:Jos oikeen fiksusti haluaa tehdä ton laippa virityksen, niin imutorvia vois pidentää ko. laipan paksuuden verran, niin virtaukset pelais suurinpiirtein niinku pitääkin.

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)