Escort Cosworth 93

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

valtsu
Viestit: 27
Liittynyt: To Tammikuu 27. 23:46:56 2005

Escort Cosworth 93

Viesti Kirjoittaja valtsu » Ma Maaliskuu 10. 10:44:13 2014

Nonii kuinkas paksu levitys pala tuonne imusarjaan on hyvä laittaa ja mihinkä se oikiasti auttaa (heräämiseen)? Ja mikän on maksimi paksuus? :roll:

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Escort Cosworth 93

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Maaliskuu 10. 10:57:57 2014

valtsu kirjoitti:Nonii kuinkas paksu levitys pala tuonne imusarjaan on hyvä laittaa ja mihinkä se oikiasti auttaa (heräämiseen)? Ja mikän on maksimi paksuus? :roll:
ei sillä laipalla ole merkitystä heräämiseen jos ahtimet on vakioita jne. ollu omissa ja en huomannu eroa...

tämä on minun tieto/näkemys!

niin ja 10mm käyttää ja kyllä sinne 20mm menee

Timo

nikkek
Viestit: 149
Liittynyt: Ti Lokakuu 4. 20:18:39 2011

Re: Escort Cosworth 93

Viesti Kirjoittaja nikkek » Ma Maaliskuu 10. 12:11:45 2014

Eikös tällä laipalla ollut tarkoitus nimen omaan jos ajaa kovemmilla ahtopaineilla kuin kilo niin pysyy imusarja ns.mukana?? Korjatkaa jos olen väärässä...

T.niko

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Re: Escort Cosworth 93

Viesti Kirjoittaja Timo » Ma Maaliskuu 10. 19:24:38 2014

joskus oli keskustelua että laipalla alkaa kakkosen ja kolmosen täyttö lisääntyä kun orggis imusarja tuo kaasut paremmin niitten tötteröiden eteen, eli siis laippaa ei kannattanutkaan laittaa. mutta faktaa ei kait ole puolesta eikä vastaan vaan kaikki perustuu fiiliksiin. laipalla saadaan suurempi tilavuus imukoteloon mikä osaltaan tasaa painetta imukotelossa..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

valtsu
Viestit: 27
Liittynyt: To Tammikuu 27. 23:46:56 2005

Re: Escort Cosworth 93

Viesti Kirjoittaja valtsu » Ma Maaliskuu 10. 21:04:00 2014

Joo no kait sitä laippaa vois kokeella. Ei muutaku paikalliselle laaserleikkaajan puheille. kiitos

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Escort Cosworth 93

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ti Huhtikuu 8. 20:57:09 2014

Jos oikeen fiksusti haluaa tehdä ton laippa virityksen, niin imutorvia vois pidentää ko. laipan paksuuden verran, niin virtaukset pelais suurinpiirtein niinku pitääkin. :wink:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re: Escort Cosworth 93

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ti Huhtikuu 8. 22:03:27 2014

tumppe kirjoitti:Jos oikeen fiksusti haluaa tehdä ton laippa virityksen, niin imutorvia vois pidentää ko. laipan paksuuden verran, niin virtaukset pelais suurinpiirtein niinku pitääkin. :wink:
Tai sittei ei. :wink:
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Escort Cosworth 93

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ti Huhtikuu 8. 22:22:43 2014

Jasu kirjoitti:
tumppe kirjoitti:Jos oikeen fiksusti haluaa tehdä ton laippa virityksen, niin imutorvia vois pidentää ko. laipan paksuuden verran, niin virtaukset pelais suurinpiirtein niinku pitääkin. :wink:
Tai sittei ei. :wink:
Mielummin jättää tekemättä... :green:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Vastaa Viestiin