Nyt kun on Re85 tulossa autoon, niin ajattelin nostaa puristuksia, kun alku kesä mennään 1.6,lla.
cvh.han on paljon kansi ja mäntä eroja.
Kumpi kannattaisi vaihtaa ja mistä mallista, jos tämän koneen räjäyttäisi pudjetilla.
Rst puristuksen nosto
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
Rst puristuksen nosto
Järjen loppuessa, periaatteet alkaa ja periaatteen vuoksi...
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: Rst puristuksen nosto
perus 1600 cvh männät (tai koko alakerta) jostain vanhemmasta mallista missä ei ole niitä "perseen" muotosia palotiloja. Alakerroillahan ei oikeastaan ole eroja, rs turbossa on samat veivitkin mitä normaalissa mallissa.
Mun mielestä niitä 1.6 koneita ei ole kun joko sillä perseen mallisella palotilalla missä on siihen sopivat männät, tai sitten hemipalotilalla mikä on sama kuin RS-turbossakin, mutta "vakio" mallissa on pattipäämännät ja RS-turbossa se patti on ajettu alas.
Mun mielestä niitä 1.6 koneita ei ole kun joko sillä perseen mallisella palotilalla missä on siihen sopivat männät, tai sitten hemipalotilalla mikä on sama kuin RS-turbossakin, mutta "vakio" mallissa on pattipäämännät ja RS-turbossa se patti on ajettu alas.
Jäsen #606