Rst puristuksen nosto

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Rst puristuksen nosto

Viesti Kirjoittaja wex4 » Ti Helmikuu 19. 20:52:44 2013

Nyt kun on Re85 tulossa autoon, niin ajattelin nostaa puristuksia, kun alku kesä mennään 1.6,lla.
cvh.han on paljon kansi ja mäntä eroja.
Kumpi kannattaisi vaihtaa ja mistä mallista, jos tämän koneen räjäyttäisi pudjetilla.
Järjen loppuessa, periaatteet alkaa ja periaatteen vuoksi...

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: Rst puristuksen nosto

Viesti Kirjoittaja olafu » La Helmikuu 23. 16:51:19 2013

perus 1600 cvh männät (tai koko alakerta) jostain vanhemmasta mallista missä ei ole niitä "perseen" muotosia palotiloja. Alakerroillahan ei oikeastaan ole eroja, rs turbossa on samat veivitkin mitä normaalissa mallissa.
Mun mielestä niitä 1.6 koneita ei ole kun joko sillä perseen mallisella palotilalla missä on siihen sopivat männät, tai sitten hemipalotilalla mikä on sama kuin RS-turbossakin, mutta "vakio" mallissa on pattipäämännät ja RS-turbossa se patti on ajettu alas.
Jäsen #606

Vastaa Viestiin