Lupaavat elinikäisen takuun ja kovia tuloksiakin niillä tehty eri autoissa.
Toimii siis niin että puristaa vetopyörästön pieniä pyöriä kuoreen ja näin ne ovat kokoajan ns.lukossa, mutta sallii mutkissa kuitenkin pyörintänopeuseroa.
Voi kyllä olla että murtaa aika paljon, mutta siksi kokomuksia haetaan.
Noi ei olisi vaikeita tehdä itsekkään ja voisi soveltaa venttiilijousia lukitukseen. Tosin pitäisi saada kestävää materiaalia, mutta rst voisi kestää kyllä, kun ei pitäisi paljon olla pyörintänopeuseroa muutenkaan.Ja pintoja joiden tulee olla ehdottoman suorat ei ole paljon.
Heikoin kohtahan on juuri noi pienet rattaat eli sinäänsä toi ei poista sitä ongelmaa, mutta voisi auttaa niiden kestoa vähän.
Olisi saatavana moneen autoon ja tuli mieleen että jos tekisi escocossun etuperään kokeeksi tollasen tai sitten tilaisi ton tavalliseen escorttiin sopivan ja soveltaisi sitä lukkorenkaiden osalta. Quaiffesta tuli jo tarjous ja houkuttaisi se, mutta ei tämä Phantomkaan paha olisi koittaa hintasa puolesta.
Englannissa halvimmillaan 200e+toimitus 25e.
Asennusohjeita tuolla http://www.phantomgrip.com/index-3.html
Samalla voisin kysyä että onko jollain ollut nelikon perässä (7") quaifen lukkoa ja miten on kestänyt?? Saa vastata mutu pohjaltakin.
Mietin vaan että kannattaako maksaa enemmän 2wd:n quaifen lukosta,kuorista, vetareista ja länkiraudasta jos ei meinaa ottaa mitään älyttömiä tehoja eli alle 500hv
