Kuinka Esco Mk1 4x4 tehdään
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4653
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Kuinka Esco Mk1 4x4 tehdään
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Noi kaarilevitykset oli kyl helvetin rumat ja kaikenlisäks noilla renkailla/kaarilla ei kyl hirveesti kantata kurviin... 

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 23. 8:00:49 2002
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Kotimainenkin
Löytyyhän Mk1-koppainen neliveto Esco Suomestakin. Paljon ei mene pieleen jos sanon Jokioisissa? Kaiken lisäksi V8-koneella (vain ryövärin 3,5 litre tosin) ja kaikki muutokset löytyvät rekisteriotteesta. Olen itse lukenut otteen. Muutoskatsastettu aikana, jolloin muutosprosenttitiede ei ollut kehittynyt nykyiselle HighTech-tasolle.
Ulkoisesti 4WD vaikeasti havaittavissa mitä nyt maavara paljastaa voimansiirron ja alustan luovuttajaa, joka muistaakseni oli Lada Niva.
Ulkoisesti 4WD vaikeasti havaittavissa mitä nyt maavara paljastaa voimansiirron ja alustan luovuttajaa, joka muistaakseni oli Lada Niva.
-
- Viestit: 1075
- Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
- Paikkakunta: Valkeakoski
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
Re: Kotimainenkin
Punkalaitumella. Tehty ihan AKE:n luvalla, kyllä siitä prosentitkin muistaakseni on määritetty ihan pykälien mukaan, olen myös otetta ja muutoslupaa katsellut.Tiina Wälicoppa kirjoitti:Löytyyhän Mk1-koppainen neliveto Esco Suomestakin. Paljon ei mene pieleen jos sanon Jokioisissa? Kaiken lisäksi V8-koneella (vain ryövärin 3,5 litre tosin) ja kaikki muutokset löytyvät rekisteriotteesta. Olen itse lukenut otteen. Muutoskatsastettu aikana, jolloin muutosprosenttitiede ei ollut kehittynyt nykyiselle HighTech-tasolle.
Ulkoisesti 4WD vaikeasti havaittavissa mitä nyt maavara paljastaa voimansiirron ja alustan luovuttajaa, joka muistaakseni oli Lada Niva.
Ei ole cossuklubin jäsen.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Olisi voitu kyllä tehdä hieman siistimmin.tumppe kirjoitti:Noi kaarilevitykset oli kyl helvetin rumat ja kaikenlisäks noilla renkailla/kaarilla ei kyl hirveesti kantata kurviin...
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Näyttäis pahoin olevan jonkun ääliön tekemä, noin kun ynnää noi "huomaa heti" virheet, jotka mun mielestä on vähintäänkin lokarinkaaret ja paska moottori valinta.ylimark kirjoitti:Ite ihmettelen eniten moottorivalintaa. Lieneekö tulossa enemmän voimaa pellin alle joskus myöhemmin?
Toihan olis pitäny mun mielestä ehdottomasti tehä kunnollisilla kaari levityksillä, asiallisine vanteineen ja ehdottomasti jollain 16v koneella, esim. Cossun vaparina, RS2000 tjm. asiallisempi kone, vaikka sitten v6 tai v8, mutta ei todellakaan tolla paska koneella.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Niin tai tässä tapauksessa: niin kuin ite sössii, niin sellanen sätös tulee...Ville K kirjoitti:Niin, kun itse tekee, saa juuri sellaista kun sattuu tulemaan!

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Se on jo useita vuosia vanha sprint auto projekti, joten ei siinä ihmeellisyyksiä ole. 4wd cossun tekniikka ruttusessa mk1 escortissa. Muutama kisa ajettu, mutta sääntömuutosten takia "ura" lopetettu.henu kirjoitti:Tosta sun sigusta päätellen sulla saattas olla joku mielenkiintonen rojekti ???sprint kirjoitti:Tän kun olis nähny aikaisemmin niin ei olis tarvinnut ite miettiä aikoinaan
Kuvia ?
#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
pohjalevyn vaihto
Täytyy vaan kateellisena itse todeta ettei vissiin moinen rojekti onnistu suomessa jos meinaa konttorilla käydä.
cossu sierrasta moinen siirto ja baanalle ois ihan hauska varmaan ajella.
ei tarttis niin paljon virittää ? +500 ois hyvä
Levikkeisiin sen verran että vaude oma mk1 näyttää taas koomeelta.
cossu sierrasta moinen siirto ja baanalle ois ihan hauska varmaan ajella.
ei tarttis niin paljon virittää ? +500 ois hyvä
Levikkeisiin sen verran että vaude oma mk1 näyttää taas koomeelta.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com