2wd Cossun ja ohc Sierran etupalkkien ja iskareiden erot?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
2wd Cossun ja ohc Sierran etupalkkien ja iskareiden erot?
Jep, eli siinähän se kysymys otsikossa jo lukeekin.
Lisäks vielä 2wd Cosan ja ohc Siepan etujousien halkasija eroja?
Lisäks vielä 2wd Cosan ja ohc Siepan etujousien halkasija eroja?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Käykö minkään muun Fordin/Sierran etuiskarit Cosan napojen kanssa ja onko ohc.n jousi halkasijaltaan eri kokonen.Skorppi kirjoitti:Palkit näyttää nopeasti katottuna samanlaisilta, cossussa vaan isommat alatukivarren pultin reiät. Cossun iskarit ovat lyhyemmät, koska napa on korkeampi.
Ja paljonko ko. iskareilla on pituus eroa ja sopiiko ohc.n iskari Cosan napaan?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Itselleni vastaten ohc.n iskari pitäs olla saman paksunen ku Cossun, mutta paljonko Cossun iskari on lyhempi?
Sitten palkista, että eikös Cossun koneen korvat oo pidemmät ku ohc.n, eli silloinhan palkissakin on kannakekumit eri kohdissa ku ohc.n palkissa?
Sitten palkista, että eikös Cossun koneen korvat oo pidemmät ku ohc.n, eli silloinhan palkissakin on kannakekumit eri kohdissa ku ohc.n palkissa?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Mun käsittääkseni palkit on samanlaiset,tukivarren sisempi kiinnityspiste on ainut ero. Cossussa isommalla pultilla.tumppe kirjoitti:Itselleni vastaten ohc.n iskari pitäs olla saman paksunen ku Cossun, mutta paljonko Cossun iskari on lyhempi?
Sitten palkista, että eikös Cossun koneen korvat oo pidemmät ku ohc.n, eli silloinhan palkissakin on kannakekumit eri kohdissa ku ohc.n palkissa?
Kyllä iskarit käy ristiin mutta ei siinä mitään järkee oo jos et maasturia siitä oo tekemässä. Keula nousee aika paljon. Ne on muistaakseni 1" lyhyemmät.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Kysymys ei liity mitenkään 4wd Sierroihin eikä 4wd Cossuun.cossuesco kirjoitti:Escocossussa on iskarin alalautanen 22mm ylempänä kuin 4wd sierrassa.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Tos yks kaveri kertoi et ois n. 5cm lyhempi Cossussa, eli ilmeisesti pitää sit hankkia Cossun etuiskarit vai käviskö jotku muut iskarit?Hesus kirjoitti:Mun käsittääkseni palkit on samanlaiset,tukivarren sisempi kiinnityspiste on ainut ero. Cossussa isommalla pultilla.tumppe kirjoitti:Itselleni vastaten ohc.n iskari pitäs olla saman paksunen ku Cossun, mutta paljonko Cossun iskari on lyhempi?
Sitten palkista, että eikös Cossun koneen korvat oo pidemmät ku ohc.n, eli silloinhan palkissakin on kannakekumit eri kohdissa ku ohc.n palkissa?
Kyllä iskarit käy ristiin mutta ei siinä mitään järkee oo jos et maasturia siitä oo tekemässä. Keula nousee aika paljon. Ne on muistaakseni 1" lyhyemmät.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Mun kysymys sopii hyvin tähän jatkoksi, joten ratsastan aiheella. Eli tilanne on se, että Dohc-sierrassa on 2wd-Cossun iskarit ja jouset, Eli sellainen lievä etukeno-asento, kun navan takia etupää matalemmalla kuin normicossussa. Nyt alkais toi alusta oleen aikas iskussa, mutta etuiskarit parhaat päivänsä nähneet, ja ne tarvis uusimista. Mitkä iskarit sinne laittais, mitkä ei olis ainakaan lyhyemmät kuin normi Cossun, muttei myöskään tarvis olla korkeemmat? Eli suunnilleen Cossun alkuperäistä vastaavat, 195/55/15 renkaalla jousilautaseen jää noin 3mm tilaa
Konin sportit? Bilsteinit? Jousiksi jää 2WD Cossun vakiot.

Konin sportit? Bilsteinit? Jousiksi jää 2WD Cossun vakiot.
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 292
- Liittynyt: La Marraskuu 6. 10:35:53 2004
- Paikkakunta: stadi
Konekorvat ovat samat ohc kanssa.tumppe kirjoitti:Itselleni vastaten ohc.n iskari pitäs olla saman paksunen ku Cossun, mutta paljonko Cossun iskari on lyhempi?
Sitten palkista, että eikös Cossun koneen korvat oo pidemmät ku ohc.n, eli silloinhan palkissakin on kannakekumit eri kohdissa ku ohc.n palkissa?
ex-Escort xr3
ex-Sierra is
ex-Sierra 2.8 efi
ex-Sierra is tic
ex-Sierra rs cosworth
ex-Focus 1.6 ghia
-Focus 170 st
-Focus 2.0 ghia
-Focus 1.6
ex-Sierra is
ex-Sierra 2.8 efi
ex-Sierra is tic
ex-Sierra rs cosworth
ex-Focus 1.6 ghia
-Focus 170 st
-Focus 2.0 ghia
-Focus 1.6