olisiko kellään Mercury Merkur xr4Ti:n dynolappuja?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

anakonda
Viestit: 75
Liittynyt: Ma Syyskuu 11. 19:12:25 2006
Paikkakunta: Lohja

olisiko kellään Mercury Merkur xr4Ti:n dynolappuja?

Viesti Kirjoittaja anakonda » La Marraskuu 18. 13:11:24 2006

Epäilen asiaa mutta löytyisikö keneltäkään vakiokuntoisen Mercury Merkur xr4Ti:n koneesta dynoprinttiä tai tietoa keneltä kysellä?

Ei ole pakko olla alkuperäisestä autosta mutta "vakiolla" koneella.

Kone perustuu pinton lohkoon ja on ahdettu 2,3l.

Tarvitsen noita asioita projektissa.. Projekti autoa on enää mahdotonta dynottaa vakiokuntoisena kun ei siinä ole läheskään kaikkia alkuperäisiä palikoita tallella.

avoesco
Viestit: 162
Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja avoesco » Su Marraskuu 19. 11:05:07 2006

Eikö foordilta esim. autokivitilalta saa todistusta alkuperäisestä teho lukemasta?
mulla on xr4ti ja jenkki 1,9 escortin kone ja siihen tullu osia/tietoa hankittua varaosia.
kivitilalla on varaosa myynnissä jani kajosvaara joka tietää aika hyvin jenkki koneista

Edit:Yhteystiedot
Jani Kajosvaara
Puh. (03) 270 1242
e-mail: jani.kajosvaara@autokivitila.fi
#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu) 8)

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » Su Marraskuu 19. 15:49:57 2006

Mutta jos konttori haluaa lapun tietystä autosta, niin ei auta fordin todistukset mallisarjasta.... :roll:
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Marraskuu 20. 13:47:27 2006

Eikun penkkiin vaan jos ko modifioidun yksilön tehoja kaivataan. Penkittäjä merkkaa listaan oleelliset osat ja mitat, ahtopaineen jne. Jos tulee "liikaa tehoa", voi aina kuristaa koneen saamaa ilmaa. Esim. alumiinilevy (>1mm) johon 20-25mm reikä ja hesusteipillä kiinni.
Ei se paljoa maksa.

JK: se ei ole Mercury vaan pelkkä Merkur XR4Ti.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

anakonda
Viestit: 75
Liittynyt: Ma Syyskuu 11. 19:12:25 2006
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja anakonda » Ti Marraskuu 21. 21:48:06 2006

jjs kirjoitti:Eikun penkkiin vaan jos ko modifioidun yksilön tehoja kaivataan. Penkittäjä merkkaa listaan oleelliset osat ja mitat, ahtopaineen jne. Jos tulee "liikaa tehoa", voi aina kuristaa koneen saamaa ilmaa. Esim. alumiinilevy (>1mm) johon 20-25mm reikä ja hesusteipillä kiinni.
Ei se paljoa maksa.

JK: se ei ole Mercury vaan pelkkä Merkur XR4Ti.
Nii ihan miten vaan Mercury on saksaksi Merkur -> http://www.histomobile.com/histomob/int ... isto02.htm

Kiitoksia vaan tiedoista mutta niitä "vakio" dynoprinttejä siis tarvitaan siihen että nähdään mitä muutoksilla on saatu aikaan alkuperäiseen verrattuna.

Vastaa Viestiin