olisiko kellään Mercury Merkur xr4Ti:n dynolappuja?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 75
- Liittynyt: Ma Syyskuu 11. 19:12:25 2006
- Paikkakunta: Lohja
olisiko kellään Mercury Merkur xr4Ti:n dynolappuja?
Epäilen asiaa mutta löytyisikö keneltäkään vakiokuntoisen Mercury Merkur xr4Ti:n koneesta dynoprinttiä tai tietoa keneltä kysellä?
Ei ole pakko olla alkuperäisestä autosta mutta "vakiolla" koneella.
Kone perustuu pinton lohkoon ja on ahdettu 2,3l.
Tarvitsen noita asioita projektissa.. Projekti autoa on enää mahdotonta dynottaa vakiokuntoisena kun ei siinä ole läheskään kaikkia alkuperäisiä palikoita tallella.
Ei ole pakko olla alkuperäisestä autosta mutta "vakiolla" koneella.
Kone perustuu pinton lohkoon ja on ahdettu 2,3l.
Tarvitsen noita asioita projektissa.. Projekti autoa on enää mahdotonta dynottaa vakiokuntoisena kun ei siinä ole läheskään kaikkia alkuperäisiä palikoita tallella.
-
- Viestit: 162
- Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
- Viesti:
Eikö foordilta esim. autokivitilalta saa todistusta alkuperäisestä teho lukemasta?
mulla on xr4ti ja jenkki 1,9 escortin kone ja siihen tullu osia/tietoa hankittua varaosia.
kivitilalla on varaosa myynnissä jani kajosvaara joka tietää aika hyvin jenkki koneista
Edit:Yhteystiedot
Jani Kajosvaara
Puh. (03) 270 1242
e-mail: jani.kajosvaara@autokivitila.fi
mulla on xr4ti ja jenkki 1,9 escortin kone ja siihen tullu osia/tietoa hankittua varaosia.
kivitilalla on varaosa myynnissä jani kajosvaara joka tietää aika hyvin jenkki koneista
Edit:Yhteystiedot
Jani Kajosvaara
Puh. (03) 270 1242
e-mail: jani.kajosvaara@autokivitila.fi
#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu)
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu)

-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Eikun penkkiin vaan jos ko modifioidun yksilön tehoja kaivataan. Penkittäjä merkkaa listaan oleelliset osat ja mitat, ahtopaineen jne. Jos tulee "liikaa tehoa", voi aina kuristaa koneen saamaa ilmaa. Esim. alumiinilevy (>1mm) johon 20-25mm reikä ja hesusteipillä kiinni.
Ei se paljoa maksa.
JK: se ei ole Mercury vaan pelkkä Merkur XR4Ti.
Ei se paljoa maksa.
JK: se ei ole Mercury vaan pelkkä Merkur XR4Ti.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 75
- Liittynyt: Ma Syyskuu 11. 19:12:25 2006
- Paikkakunta: Lohja
Nii ihan miten vaan Mercury on saksaksi Merkur -> http://www.histomobile.com/histomob/int ... isto02.htmjjs kirjoitti:Eikun penkkiin vaan jos ko modifioidun yksilön tehoja kaivataan. Penkittäjä merkkaa listaan oleelliset osat ja mitat, ahtopaineen jne. Jos tulee "liikaa tehoa", voi aina kuristaa koneen saamaa ilmaa. Esim. alumiinilevy (>1mm) johon 20-25mm reikä ja hesusteipillä kiinni.
Ei se paljoa maksa.
JK: se ei ole Mercury vaan pelkkä Merkur XR4Ti.
Kiitoksia vaan tiedoista mutta niitä "vakio" dynoprinttejä siis tarvitaan siihen että nähdään mitä muutoksilla on saatu aikaan alkuperäiseen verrattuna.