pitäisi kaydä tarkistamassa yksi mk1 esco, mitä kehuttiin mexicoksi. elikkä mistä sen tunnistaa aidoksi? onko papereissa esim. jotain mainintaa? ulkosia merkkejä tiedän muutamia, mut niistähän ei koskaan tiedä mitä niihin on rakenneltu
miten tunnistaa mexico aidoksi?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
miten tunnistaa mexico aidoksi?
moro.
pitäisi kaydä tarkistamassa yksi mk1 esco, mitä kehuttiin mexicoksi. elikkä mistä sen tunnistaa aidoksi? onko papereissa esim. jotain mainintaa? ulkosia merkkejä tiedän muutamia, mut niistähän ei koskaan tiedä mitä niihin on rakenneltu
pitäisi kaydä tarkistamassa yksi mk1 esco, mitä kehuttiin mexicoksi. elikkä mistä sen tunnistaa aidoksi? onko papereissa esim. jotain mainintaa? ulkosia merkkejä tiedän muutamia, mut niistähän ei koskaan tiedä mitä niihin on rakenneltu
sierra xr4x4
escort mk1
escort mk1
-
esko
- Viestit: 4653
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Akku ja sen kolo on erilainen perus mk1:ssä. Nestetoiminen kytkin. Musta kattoverhoilu. Taka-akselissa on pitkittäistuet + takaiskarit on yläpäästään kiinni poikkipalkissa joka on taas pultattu pohjaan (Uudemmissa 74-75 iskarin päät saattaa tulla takakontin puolelle). Etulokasuojien reunat levitetty, takana ihan kuin muissakin mk1:ssä.
Nää nyt ainakin jo kertoo aika paljon aitoudesta.
Nää nyt ainakin jo kertoo aika paljon aitoudesta.
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
-
TAp
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Juu, 73 marraskuusta on iskarit kontissa, ei tosin oo montaa suomessa.
kaikissa vanhemmissa (pl 68:t) on toi poikkipalkki, ei mexico-specifinen.
Kaikissa enkkuloissa on pitkä akku, joka ei oo lovettu lokasuojaan, myös RS/Mexicoissa.
muuta:
soikea peltinen ilmanputsari, ei pyöreä.
tyyppikilpi ja AVO-Body plate pitää löytyä, ja niissä ko.auton rungon numero molemmissa.
moottori tyyppikilvessä L7, sarjanumero alkaa BFATxx7xxxx.
rekisteriote sanoo2D Escort Mexico 1600GT-BATNL7,
Noi kaikki ylläolevat voi väärentää, jos on taitava.
ota valokuva pakoputken takakiinnikkeestä ja lähetä mulle, harva tietää mimmonen se on ollu alkujaan.
muitakin eroja on, tosin ne on enempi UK/saksalaisten välillä olevia.
kaikissa vanhemmissa (pl 68:t) on toi poikkipalkki, ei mexico-specifinen.
Kaikissa enkkuloissa on pitkä akku, joka ei oo lovettu lokasuojaan, myös RS/Mexicoissa.
muuta:
soikea peltinen ilmanputsari, ei pyöreä.
tyyppikilpi ja AVO-Body plate pitää löytyä, ja niissä ko.auton rungon numero molemmissa.
moottori tyyppikilvessä L7, sarjanumero alkaa BFATxx7xxxx.
rekisteriote sanoo2D Escort Mexico 1600GT-BATNL7,
Noi kaikki ylläolevat voi väärentää, jos on taitava.
ota valokuva pakoputken takakiinnikkeestä ja lähetä mulle, harva tietää mimmonen se on ollu alkujaan.
muitakin eroja on, tosin ne on enempi UK/saksalaisten välillä olevia.
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia