
Kent
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 195
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 18. 20:23:58 2005
- Paikkakunta: Espoo
Kent
Ok, kun ostin välikoppani oli siinä viri viri 1,6 kentti 234 nokalla ja isoila venttiileillä... Kone toimi noilla aineksilla ihan hyvin... nyt kone pitäisi saada säädettäväksi ja vaihta nenä vähän rajumpaan (244). Kun en itse ole paljoa koneita ajoittanut niin voisiko joku viisaampi kertoa että kannattaako hommata säädettävää nokkapyörää tohon, onko se hitansa arvoinen? Ja että kuinka ajoitan koko höskän jos säädettävä nokkapyörä löytää tiensä koneeseen... Kun ei oikeen ole tota kokemusta...
Ja sit pitäs auto saada myöhemmin penkkiin säädettäväksi... Kiitos ja anteeks.

Mk2 esco (rojektina)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)
-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
- Paikkakunta: Karjala
- Viesti:
Re: Kent
Eiköhän siinä ole jo säädettävä nokkapyörä, 234:n ei mene vakio ajoituksille. Enkä usko että koneen rakentaja olisi käyttänyt kiiloja..Juippa kirjoitti:Ok, kun ostin välikoppani oli siinä viri viri 1,6 kentti 234 nokalla ja isoila venttiileillä... Kone toimi noilla aineksilla ihan hyvin... nyt kone pitäisi saada säädettäväksi ja vaihta nenä vähän rajumpaan (244). Kun en itse ole paljoa koneita ajoittanut niin voisiko joku viisaampi kertoa että kannattaako hommata säädettävää nokkapyörää tohon, onko se hitansa arvoinen? Ja että kuinka ajoitan koko höskän jos säädettävä nokkapyörä löytää tiensä koneeseen... Kun ei oikeen ole tota kokemusta...Ja sit pitäs auto saada myöhemmin penkkiin säädettäväksi... Kiitos ja anteeks.
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.
-
- Viestit: 195
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 18. 20:23:58 2005
- Paikkakunta: Espoo
Kiiloja? Ei siin ainakaan säädettävää nokkuapyörää ollu ku sen lauantaina purin... Muuten kyllä asiallisen näköinen näin mallikon silmin.
Mk2 esco (rojektina)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)
-
- Viestit: 195
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 18. 20:23:58 2005
- Paikkakunta: Espoo
Ei, Kyllä se ihan vakio pyörä on...
Ihmeen rivakka toi välikoppa kuiteskin on ollu tolla koneella, Jotkut 0.20 ylikokomännät ja just poratun olonen alakerta. Ventiileiden kokoa en ole mitannut mutta vajaa milli on tavaraa venojen välissä noin silmämääräsesti. Sain just kuulla että vaatis tuplaketjun samalla, kuulemma liian kova vastus tuplajousilla yhelle ketjulle? 


Mk2 esco (rojektina)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)