Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Custom_76
- Viestit: 88
- Liittynyt: Ti Tammikuu 15. 15:22:03 2008
- Paikkakunta: Jurva
Viesti
Kirjoittaja Custom_76 » Su Helmikuu 14. 11:32:36 2021
Eli ilmeisesti kyseinen laitos on rikki kun herjaa fordiagilla vikakoodia sylinterin tunnistuksesta. Auto käy joten kuten mutta meinaa välillä sammua tyhjällä käynnillä ollessaan. Ja välillä kyllä jopa sammuu. Vikakoodin poiston jälkeen hyppää sama koodi uudelleen. Alkuperäinen osa numero on 0273008002 tälläistä ei mistään löydy. Kuitenkin ilmeisesti sama anturi on rangerissa 4 litran koneella tämän tekstin googlettamalla olis boshin versio NOS BOSCH 1992-1995 FORD EXPLORER RANGER V6 4.0L CAMSHAFT SYNCHRONIZER ASSEMBLY.
Eli pistänkö vaan tilaukseen vaikka numerosarja ei ole kyllä sama. Tietysti toinen mahdollinen vikapaikka olis johto poikki väliltä. Mutta mielellään kuulisin vinkkejä tästä anturista jos joku on tilannut ja todennut toimivaksi. Toinen mistä vois olla hyötyä niin sähkökuvat t25 mallista niin helpottais johtojen testausta. Kiitos etukäteen

Ford Sierra Rs Cosworth 4x4 -88 tekniikanvaihto
Ford Escort Rs Cosworth -95
Ford Transit mk2 -78
-
Jampo
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ti Lokakuu 29. 19:51:12 2002
- Paikkakunta: Nurmes
Viesti
Kirjoittaja Jampo » Su Helmikuu 28. 10:51:17 2021
Olen tilannut juurikin samanlaisen Rangerin NOS osan tammikuun lopulla Jenkeistä. Äsken katsoin lähetyksen seurannasta missä on tulossa niin kertoili, että olis mahdollisesti saapunut Suomeen 26.2.2021. Tosin oli seurannan mukaan olevinaan käynyt jo kerran Suomessa kymmenen päivää sitten
Mutta jahka se sit oikeesti kolahtaa postilaatikkoon niin pystyn vertaamaan sitä alkuperäiseen Cossuversioon, mut testaamaan en vielä pysty kun omat projektit on vielä niin pahasti levällään.
Sierra Cosworth -88
Escort Cosworth -94
Jäsen:424
-
Custom_76
- Viestit: 88
- Liittynyt: Ti Tammikuu 15. 15:22:03 2008
- Paikkakunta: Jurva
Viesti
Kirjoittaja Custom_76 » Su Helmikuu 28. 21:02:08 2021
Laitoin itsekin tilauksen menemään tuolloin kun asiaa kyselin. Eiköhän se siellä pelaa. Kuinka tämän ajoitus pitäisi olla ykk:ssa kun ei tahdo löytyä. Muovisesta tarkistus luukusta metalli pykälän alkureuna viivan kohtaan josta lähtee nuoli pyörimissuuntaan?
Ford Sierra Rs Cosworth 4x4 -88 tekniikanvaihto
Ford Escort Rs Cosworth -95
Ford Transit mk2 -78
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » La Huhtikuu 10. 12:30:37 2021
Tuleeko toi siis koko höskä vai pelkkä anturiosa?
Jäsen #606
-
Jampo
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ti Lokakuu 29. 19:51:12 2002
- Paikkakunta: Nurmes
Viesti
Kirjoittaja Jampo » La Huhtikuu 10. 13:05:17 2021
Mulle tuli koko höskä. Ei käy sellaisenaan suoraan Cossuun, mut anturi on sama.
Erot ainakin:
- Ratas on erilainen.
- Akselin pää paksumpi.
- Öljypumpun akselille on tuossa USA versiossa booritus VS. cossun hex
Sierra Cosworth -88
Escort Cosworth -94
Jäsen:424
-
Custom_76
- Viestit: 88
- Liittynyt: Ti Tammikuu 15. 15:22:03 2008
- Paikkakunta: Jurva
Viesti
Kirjoittaja Custom_76 » La Huhtikuu 10. 16:26:07 2021
Joo kasasin omaan uudella rungolla ja anturilla vanhasta vain ratas ja akseli. Vikakoodikin hävisi niin toimivan tällä yhdistelmällä saa.

Ford Sierra Rs Cosworth 4x4 -88 tekniikanvaihto
Ford Escort Rs Cosworth -95
Ford Transit mk2 -78