Fiesta ST 2005 alustaa
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Fiesta ST 2005 alustaa
Nyt on vakioalustalla jauhettu tarpeeksi. Heittäkääs kokemuksia/vinkkejä millasta coilover-sarjaa kannattas alle laittaa. Ratapäiviä tulee kesällä koluttua, mutta auto on myös käyttis. Vaikea yhdistelmä. Käyttistä ei viittis pudottaa enempää kuin 20-30mm (täytyis talvestakin selvitä).
Kiitos jo etukäteen.
Kiitos jo etukäteen.
-
- CRSC jäsen 2018
Re: Fiesta ST 2005 alustaa
Koni STR.T mun ehdotus. Mulla oli tuo Fiestas ja oli juuri tuollainen kuin halusit yllä.
Ford Mondeo ST200X2
Ford Focus ST170
Ford Focus ST170
-
Kiitos. Konit jääneet jotenkin huomaamatta. Noissa korkeussäädettävissä alustoissa madallukset menee aika usein 40-70mm. Eli käsittääkseni on yläasennossakin aika alhaalla. Kiinteään sarjaan tässä varmaan päädytään.STsam kirjoitti:Koni STR.T mun ehdotus. Mulla oli tuo Fiestas ja oli juuri tuollainen kuin halusit yllä.
-
- CRSC jäsen 2016
Bilstein B12 Pro-Kit -sarjaa lähtisin tarjoamaan. Joutuu siinä vähän käyttään kättä taskussa. Hinta n.1000e sarja. Eibachin pelkät jouset maksaa n.250e-Mika- kirjoitti:Kiitos. Konit jääneet jotenkin huomaamatta. Noissa korkeussäädettävissä alustoissa madallukset menee aika usein 40-70mm. Eli käsittääkseni on yläasennossakin aika alhaalla. Kiinteään sarjaan tässä varmaan päädytään.STsam kirjoitti:Koni STR.T mun ehdotus. Mulla oli tuo Fiestas ja oli juuri tuollainen kuin halusit yllä.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *
* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *
* Rstuning@suomi24.fi *
Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!
Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?
* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *
* Rstuning@suomi24.fi *
Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!
Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?
-
Tähän päädyin ja ensikilometrit ajettu. Hyvän tuntuinen alusta ja vain tuuman pudotus. Kiitos vinkistä.STsam kirjoitti:Koni STR.T mun ehdotus. Mulla oli tuo Fiestas ja oli juuri tuollainen kuin halusit yllä.