Hall anturi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
Hall anturi
eli tämä http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... ucts_id=61a
Kerrottuna että mikä pinni pitäs mihin liittää, mutta itse anturissa ei ole pinnit mitenkään numeroituna niin paha arpoa että mihin kytkeä 5v mihin tieto ja mihin maa.. Saako mittarilla testattua jotenkin vai muistaako joku? protopartsin kuuhamo ei saa vastattua puhelimeen. Ihme puulaaki.
Kerrottuna että mikä pinni pitäs mihin liittää, mutta itse anturissa ei ole pinnit mitenkään numeroituna niin paha arpoa että mihin kytkeä 5v mihin tieto ja mihin maa.. Saako mittarilla testattua jotenkin vai muistaako joku? protopartsin kuuhamo ei saa vastattua puhelimeen. Ihme puulaaki.
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.
-
Re: Vs: Hall anturi
Jostain jäänyt sellainen mielikuva että liittimessä rautalangan puoli olis ns. yläpuoli ja numerot/kirjaimet alkais silloin vasemmalta?
Mulla on jossain jemmassa saman näköinen anturi, jos vaan muistais missä niin vois tarkistaa onko siinä merkattu.
Mulla on jossain jemmassa saman näköinen anturi, jos vaan muistais missä niin vois tarkistaa onko siinä merkattu.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- CRSC jäsen 2017
Re: Hall anturi
Soittelin juu eilisestä tähän päivään sen ~20 kerta parilla eri luurilla. Ei kiinnostanut kyseistä heppua vastaa.
Jos asiakastiedoista näki että soittaja olen minä, vois luulla et vastaa. Kun oon sieltä kamaa ostanut ennenkin.
Ja ei, en ole muuten sinne soitellut. Tää nyt vaan teki taas sen että haukun yleisesti koko lafkan ja kaikki ruotsalaiset purjehtijat niin naapureille kun kylänmiehillekkin.
Kusipää mikä kusipää
Kyllä OT.
VooDoo:lle vastas kuitenkin(?!), ja käski katella liitintä. Että anturilla ei merkintöjä olekkaan. Ei oo tallilla viel käyty, selvittämässä oltiinko puupäitä eilen vai mitä häh.
Jos asiakastiedoista näki että soittaja olen minä, vois luulla et vastaa. Kun oon sieltä kamaa ostanut ennenkin.
Ja ei, en ole muuten sinne soitellut. Tää nyt vaan teki taas sen että haukun yleisesti koko lafkan ja kaikki ruotsalaiset purjehtijat niin naapureille kun kylänmiehillekkin.
Kusipää mikä kusipää

Kyllä OT.
VooDoo:lle vastas kuitenkin(?!), ja käski katella liitintä. Että anturilla ei merkintöjä olekkaan. Ei oo tallilla viel käyty, selvittämässä oltiinko puupäitä eilen vai mitä häh.
-
- CRSC jäsen 2015
-
- CRSC jäsen 2017
Tyhmiä asentajia, anturia tuijoteltu vaan tiistaina. Liittimestä löytyy numerot, tietysti. Ei voi taas kehua itseään...
-
- CRSC jäsen 2015
Kiellän kaiken. niinku kaikki muutkin. EI OO MITÄÄN TAPAHTUNU JA TÄÄLÄ EI OLE MITÄÄN NÄHTÄVÄÄ
-
Mitenhän muu projekti tulee onnistuun? 

-
- CRSC jäsen 2017
Sehän riippuu ihan sun panoksesta 

-
-

Elämäni muuttui radikaalisti alaspäin vuonna 2007, kun ostin Sierran...
Elämäni muuttui radikaalisti alaspäin vuonna 2007, kun ostin Sierran...
-
- CRSC jäsen 2017
Pah, meillä on yhteys jo!
-
- CRSC jäsen 2015
Eihä tuo huonolta vaikuta ollenkaan, kierroslukutieto näytti login mukaan tasaselta vaikka kierrätti ja anturit tuntus pelaavan ookoo. vähän säätöä lämpötilanäyttämiin ja semmosia viel mut ei mitään erikoista
-
- CRSC jäsen 2015
mukavasti toimii tuo anturi ko pajan omalla pyörällä. 4600 kierrosta ja hei hei kierroslukutieto. Iha sama laittaako anturin lähemmäks vai kauemmaks. Taitaa olla aika fiksu veto laittaa semmonen kierrerunkonen minkä voi sitten muttereilla säätää sopivalle etäisyydelle? Kokemuksia?
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viesti:
Megallako sitä koitatte lukea?VooDoo kirjoitti:mukavasti toimii tuo anturi ko pajan omalla pyörällä. 4600 kierrosta ja hei hei kierroslukutieto. Iha sama laittaako anturin lähemmäks vai kauemmaks. Taitaa olla aika fiksu veto laittaa semmonen kierrerunkonen minkä voi sitten muttereilla säätää sopivalle etäisyydelle? Kokemuksia?
Mertie pub & 3D
-
- CRSC jäsen 2015
ms2 v3.0 EIKÄ oikeen vakuuta että ku sormella KOSKEE tyhjäkäynnillä anturiin niin taas hei hei kierrosluku. Ei tarvi painaa eikä mitään, riittää että koskee 
Veikkaan laatukamaa.

Veikkaan laatukamaa.
-
- CRSC jäsen 2017
http://www.piilix.fi/webshop/catalog/pr ... ucts_id=52
Tälläisen tilasin tänään, kerrotaan tapahtumista kun saatu paikalleen.
Tälläisen tilasin tänään, kerrotaan tapahtumista kun saatu paikalleen.
-
- CRSC jäsen 2015
ja kierroslukutieto pelaa ku sveitsiläinen kello. Kannattaa ostaa PROTOPARTSIN KIINALAISIA HALL antureita.
Melekosta paskaa. Hakata päätä seinään paskan anturin takia.
Melekosta paskaa. Hakata päätä seinään paskan anturin takia.