Pikainen kysymys, mikä on Caprin iskarin yläpäiden kiinnitysreikien (3kpl) etäisyys (onko sama kuin Escort/Cortina, eli 115mm pultin väli), ja minkä kokoinen on iskarin varren läpivienti (Cortina ainakin 12,5mm tms, pieni) Ajatuksena oli laittaa tuohon omaan saippualaatikkoon säädettävät alu-yläpäät kun on volvon iskarit (18mm ylätappi), mutta saisiko Caprin yläpäät holkitettua tai porattua siten että saa 18mm iskarin varren kiinnitettyä?
Ja jos näin on, niin YV:llä tarjousta tulemaan jos on ylimääräisiä yläpäitä nurkissa!
Capri iskarin yläpäistä!
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2397
- Liittynyt: Su Huhtikuu 22. 20:22:20 2007
- Paikkakunta: Järvenpää
Capri iskarin yläpäistä!
'86 iS -> Gr.A
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Capri iskarin yläpäistä!
Caprissa on aina sama jako yläpäässä, 69-86.
Sama kuin mk1 Escoissa, ja mk2 7/-77 saakka.
Yläpäätä on kahta eri perusversiota ja iskarin reikähalkaisijaa myös.
Sama kuin mk1 Escoissa, ja mk2 7/-77 saakka.
Yläpäätä on kahta eri perusversiota ja iskarin reikähalkaisijaa myös.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2397
- Liittynyt: Su Huhtikuu 22. 20:22:20 2007
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: Capri iskarin yläpäistä!
Ok, kiitokset, vertasin kaverin mk1 Escortiin, ja samalla jaolla on kuin Cortsu. Satutko muistamaan kuinka paksu kiinnitys"tappi" (varsi) isommassa Caprin iskarissa on?jjs kirjoitti:Caprissa on aina sama jako yläpäässä, 69-86.
Sama kuin mk1 Escoissa, ja mk2 7/-77 saakka.
Yläpäätä on kahta eri perusversiota ja iskarin reikähalkaisijaa myös.
'86 iS -> Gr.A
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport