Jaa että miksikö, no eipä oo ketään tuonu lottovoittoa vielä...

Mutta katotaan nyt ensiks miten tuo pahvi kestää kovilla pulteilla siinä n.400hv toisessa koneessa...

Valvoja: CRSC Hallitus
thänks!harry81 kirjoitti:Navalinean liekkirenkaan ulkohalkaisija 98mm. Paksuudet valinnan mukaan, joko 1,3mm, 1,6mm tai 1,9mm. Toi 1,3mm varmaankin yleisimmin käytetty paksuus cossussa. Liekkirenkaan reikä, eli sisämitta 92,5mm. Eri porauksille ei oo erikokoisia
renkaita, kaikissa toi 92,5mm reikä.
jeps, soittelin sille eka ja laitoin perään viestiä ja viestitellen ollaan jatkeltu.harry81 kirjoitti:Paolo Ricciltä kysyit? Mä oon näköjään tilannu oman tiivisteni sähköpostin mukaan tuotenumerolla 80058. Ja kyseessä se 1,3mm tiiviste. Navalineasportin sivuilta saa ladattua gatalogin josta näkee noi tiivisteet. Jos et oo varma et sul on ollu just toi 1,3mm tiiviste, niin varmista viel niiden liekkirenkaides paksuus ennenku tilaat sen massan. EDIT: Ja onhan siellä näköjään 1,4mm versiokin. Tuolta saat sen gatalogin http://www.navalineasport.it/eg/catalogo_eg.htm
no aiemmin nimenomaan oli erikokoisia eri poraukselle. mites sitten jos lohkon poraus on 94mm ja liekkirenkaan sisämitta 92,5mm, ei taida olla hyvä juttu kun mäntä tulee eka kerran dekin yli..harry81 kirjoitti:Navalinean liekkirenkaan ulkohalkaisija 98mm. Paksuudet valinnan mukaan, joko 1,3mm, 1,6mm tai 1,9mm. Toi 1,3mm varmaankin yleisimmin käytetty paksuus cossussa. Liekkirenkaan reikä, eli sisämitta 92,5mm. Eri porauksille ei oo erikokoisia
renkaita, kaikissa toi 92,5mm reikä.
jos ei ole toimintatapa muuttunut niin Paolo tarttee porauksen koon, esim poraus 91,6, jonka jälkeen hän määrittää kuin paljon isompi sisämittä liekkirenkaalla kuuluu olla. Tarkkana tän kanssa, menee helposti sekasi kuka tahtoo mitä..harry81 kirjoitti:No sehän on selvä et 94 poraukselle ei käy. Ton gatalogin mukaan vaan näyttäs olevan irrallisilla renkailla olevien halkaisija 92,5mm. Tai niin mä googletranslaten välityksellä tota tulkitsin. Varmaan tekevät muitakin kokoja kuin mitä gatalogissa on. Sen takia just Juustopallerolle yritin sanoo et kannattaa mitata se rengas eikä mutulla tilata. Rupes nimittäin HETI ton mittojen laiton jälkeen harmittaan et puutuin koko asiaan. Hetken mielijohteesta ja unisenaEn tiiä mikä suonenveto oikein tuli. Ei nimittäin mun tietämyksellä kannattas kirjotella tekniikka-osioon yhtään mitään. Täällä sais olla samanlainen systeemi ku Jatkoajan foorumilla. Modet laittas tötöilyistä jäähylle. Joku pari vuotta bannia vois olla paikallaan.
thänks tiedoista vaan!harry81 kirjoitti:No sehän on selvä et 94 poraukselle ei käy. Ton gatalogin mukaan vaan näyttäs olevan irrallisilla renkailla olevien halkaisija 92,5mm. Tai niin mä googletranslaten välityksellä tota tulkitsin. Varmaan tekevät muitakin kokoja kuin mitä gatalogissa on. Sen takia just Juustopallerolle yritin sanoo et kannattaa mitata se rengas eikä mutulla tilata. Rupes nimittäin HETI ton mittojen laiton jälkeen harmittaan et puutuin koko asiaan. Hetken mielijohteesta ja unisenaEn tiiä mikä suonenveto oikein tuli. Ei nimittäin mun tietämyksellä kannattas kirjotella tekniikka-osioon yhtään mitään. Täällä sais olla samanlainen systeemi ku Jatkoajan foorumilla. Modet laittas tötöilyistä jäähylle. Joku pari vuotta bannia vois olla paikallaan.
Moro, käsittääkseni reiät on vain pakopuolella siksi että tehostetaan kuumanpuolen veden virtausta noissa kisapahveissa.HaBa kirjoitti:Tuli hommattua Victor Reinzin A-ryhmän pahvi ja kun vertailin sitä alkuperäiseen, niin huomasin imupuolelta puuttuvan 7kpl 6mm vesireikiä. Onko nuo reiät merkityksettömiä vai miksi niitä ei ole?
Kannessa on joka sylinterin kohdalla matala uramainen vesitila, jonka molempien päiden kohdalla alkureräisessä pahvissa on pieni reikä. Kyseessä siis T25:n kansi.
Noi varmaankin mitattu puristamattomana?Ford is God kirjoitti:Sama kysymys Cossun Group A pahvista, pitäis vähän laskeskella psuhdetta.