Morenian tuotepäällikön mielestä kostea talvi kuluttaa hihnapyörät ,ei oktomurske pöly

Onneksi en asu enklannissa ,siellä nokkapyörät ei varmaan kauaa kestä kun on paikoitellen kovin kosteaa ja sateista.
Valvoja: CRSC Hallitus
Niin mullakin oli samanlaiset fiilikset ketjukoneista ennen kun vagilainen tuli taloonVille K kirjoitti:No mä arvasin että hoopee vedät tuon VAG-konsernin ketjun kestävyyden esiin..
Noista amerikanvehkeistäkin ketjuja joutuu joskus vaihtamaan venymisen takia, mutta ei ne poikki mee..
Ja Hondan koneilla ajettu 400-500tkm ketjua vaihtamatta, eli meidän 10tkm/vuosi suoritteella ei tuu ihan heti vastaan
Mut jos hihnat ei volkkareis kestä ,miks halajat niitä???focst kirjoitti:Veikkaan että vag vehkeiden hihnapyörät on tehty heikompi laatusesta tavarasta kun muilla..ei fordeihin ole tarvinnu vaihtaa hihna pyöriä mutta vag kalustoon vaihdetaan päivittäin ja moneen autoon. 1.2 ja 1.4 tsi palas hihnaan toivottavasti ne kestää nyt ajaa jopa toiseen huoltoon ; )
EN halaja..töiden puolesta joutuu näitä rappaamaan..KtK kirjoitti:Mut jos hihnat ei volkkareis kestä ,miks halajat niitä???focst kirjoitti:Veikkaan että vag vehkeiden hihnapyörät on tehty heikompi laatusesta tavarasta kun muilla..ei fordeihin ole tarvinnu vaihtaa hihna pyöriä mutta vag kalustoon vaihdetaan päivittäin ja moneen autoon. 1.2 ja 1.4 tsi palas hihnaan toivottavasti ne kestää nyt ajaa jopa toiseen huoltoon ; )