Pari kyssäriä Cossun etupään ripustuksista

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Pari kyssäriä Cossun etupään ripustuksista

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ke Lokakuu 17. 10:40:13 2012

Laitetaas kysymykset tällekkin puolelle ihan varmuuden vuoksi;

-Tarvitseeko etutukivarsien (alatukivarsi ja reaktiotanko) olla säädettävät, kun on säädettävät yläpäät? Camber ja caster säädöt löytyy yläpäistä.. KUVA.
Sais pidettyä edes jotkut palikat yksinkertaisina. :lol:

-Joskus omistin 909 osanumerolla olevat etutukivarret Sierraan (menivät auton mukana). Kävivät orggis varsien tilalle alkuperäisten olka-akselien kanssa. Erosivat alkuperäisistä ainoastaan, että sisäpäässä oli samanlainen uniball-nivel kuin takatukivarsissa (ainoastaan pienempi kooltaan). Mistäköhän tällaista tai vastaavaa niveltä kannattaisi alkaa metsästämään? Löytäisikö joku osanumeron tuolle nivelelle?

-Timo
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

coss
Viestit: 311
Liittynyt: Ti Kesäkuu 14. 20:53:16 2011

Re: Pari kyssäriä Cossun etupään ripustuksista

Viesti Kirjoittaja coss » Ke Lokakuu 17. 11:29:51 2012

Ei tarvitse jos säädöt riittää.
Olikos nuo tukivarret original teileä vai jotain muuta ?
"I don't have a solution, but i admire the problem"

JyriN
Viestit: 549
Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pari kyssäriä Cossun etupään ripustuksista

Viesti Kirjoittaja JyriN » La Lokakuu 20. 18:27:19 2012

Minä laittaisin säädettävät rujut myös alas ihan sen säädettävyyden takia.
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Pari kyssäriä Cossun etupään ripustuksista

Viesti Kirjoittaja jjs » La Lokakuu 20. 22:10:04 2012

Säädettävällä tukivarrella saat enemmän raideväliä ja kääntyvyyttä (tilaa enemmän) tarvittaessa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin