Yritin mitata sitä ohjauspainetta tänään päivällä. Siinä wurrille tulevassa banjossa on pultin päällä vielä toinen m6 ruuvi - ilmeisesti juuri tarkoitettu paineiden mittausta varten. Ei kuitenkaan ole alkuperäinen osa, kun on niin tsi meiningillä viilattu lyhyeksi.
Kytkin tuohon tulevaan letkuun sitten sen autogaugen mittarin, mutta eihän tuo minun tekemä liitos ollut pitävä. Kun paineet nousi lämpenemisen myötä, niin tuo alkoi tihkua bensaa enemmän, joten jätin ajokokeet tekemättä. Kuitenkin kylmänä ohjauspaine on noin 1,0-1,2 bar ja hetken lämmittelyn jälkeen 2 bar (ilman sen wurrin sähkölämmitystä). Kun paineet nousi 3bar joudui keskeyttämään kokeen, ettei auton mukana pala myös talli.

Paineen säätö näyttäis kuitenkin olevan kunnossa.
Tuossa ohjauspäineensäätimessä (wur vai mikä lie se on) on täyskaasurikastus alipaineella. Tai oikeastaan tyhjäkäynti ja osakaasu laihennus alipaineella ja rikastus, kun alipaine vähenee täyskaasulla.
Mun debuggeriin jäi kaksi mahdollista vikaa polttoainepuolella:
1) polttoaineen reitti säätimessä on tukossa ja siksi ohjauspaineet korkealla ja sitä myötä seos laihalla
2) alipainetta on täyskaasulla liikaa ja ohjauspaineensäädin ei rikasta seosta
Ensimmäisen korjaamiseksi avasin ja putsasin mokoman säätimen. Ei mitään hälyttävää sisällä, kaikki näytti olevan kunnossa. Puhaltelin kuitenkin bensalinjan puhtaaksi. Se paineensäätimen kalvokin taisi jäädä ehjäksi.
Jälkimmäistä varten kytkin sen alipaineletkin irti ja tulppasin sen. Tyhjäkäynti hävisi (tietty, kun käy rikkaalla), mutta kierroksilla ja täyskaasulla ei tapahtunut mitään. Tietty vaikutuksen näkisi kunnolla vasta rullilla, mutta kyllä ne kadonneet hevoset on varmasti jossain muualla, kuin tuossa letkussa.
Annan nyt koneen jäähtyä puran imusarjan pois. Todennäköisesti ensi viikolla myös kannet.