Historic Grand Race, GT40 Ahvenistolla

Keskustelua autoilusta ja kaikesta Fordeihin liittyvästä.

Valvoja: CRSC Hallitus

Markus
Viestit: 790
Liittynyt: Ti Syyskuu 3. 10:40:17 2002
Paikkakunta: Järvelä

Historic Grand Race, GT40 Ahvenistolla

Viesti Kirjoittaja Markus » Ke Elokuu 8. 22:46:55 2012

Ajetaan Ahvenistolla 18-19.8. Tulkaahan rinteeseen. Sisäpiirin tietona että luokkaan F on imoittautunut Ford GT40 -65


http://www.historicrace.fi/HGR12/HGR12.html

RS270
Viestit: 1541
Liittynyt: Ke Lokakuu 21. 20:50:53 2009

Re: Historic Grand Race, GT40 Ahvenistolla

Viesti Kirjoittaja RS270 » To Elokuu 9. 21:03:02 2012

Ja tuossa enempi kyseisestä laitteesta. http://actiontravelracing.se/
Roadsport Cortina mk2 N/A
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"

Markus
Viestit: 790
Liittynyt: Ti Syyskuu 3. 10:40:17 2002
Paikkakunta: Järvelä

Re: Historic Grand Race, GT40 Ahvenistolla

Viesti Kirjoittaja Markus » To Elokuu 9. 21:22:56 2012

Katselin kans noita sivuja. GT40, Shelby GT350, Falcon Sprint -64 ja Thunderbird - 55 Ei paha kattaus.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Historic Grand Race, GT40 Ahvenistolla

Viesti Kirjoittaja jjs » To Elokuu 9. 23:27:17 2012

Superformancen tekemä replika jolla on kuitenkin FIA-passi johtuen osittain Safirin aikoinaan Fordilta ostamasta nimenkäyttöoikeudesta...monimutkaista, mutta mukava lisä kisoihin kuitenkin.
Ihmetyttää lähinnä aikomus ajaa GTS-luokassa; GT40 mk1 on 3,5v sitten "määritelty" yhdessä muutaman muun auton kanssa uudelleen FIAn toimesta ja luokka on TSRC, ei enää GTS.
TSRC:tä ei ajeta suomessa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Markus
Viestit: 790
Liittynyt: Ti Syyskuu 3. 10:40:17 2002
Paikkakunta: Järvelä

Re: Historic Grand Race, GT40 Ahvenistolla

Viesti Kirjoittaja Markus » Su Elokuu 12. 10:56:50 2012

No hö! Kumma juttu että replicalla voi olla historic FIA passi. Mutte yhtään ei värähdä viisari niin paljon kun jos kysessä ois ihan Ford tuote.
Myös kiinnostaa kuinka tuo laite kuiskaa alle 110db @ 4500 rpm .... Voisin kuvitella että takamoottorinen 289cid ilman änkkäreitä voi olla aika äänekäskin kaveri. Oma etumoottorinen 1600cc Marteliuksen tynnyrin kokoisella änkkärillä 105db @ 4500 rpm

Vastaa Viestiin