ViestiKirjoittaja TAp » Pe Toukokuu 11. 9:02:14 2012
Iskari ei saa missään tilanteessa pohjata, huomioiden kaikki taipumat ja pohjaan lyöntikumien joustot yms, => minimipituus
Iskarilla voi rajoittaa ulosjoustoa, esim. rata-ajoon, mutta näkisin, että rallipuolella kaikki liikematka olisi käytettävä vaimennukseen, => max pituus.
Ajokorkeus ei näin ajatellen ole olennaista iskarin kannalta......
ViestiKirjoittaja JTE » Pe Toukokuu 11. 13:09:56 2012
Jos nyt en ihan väärin muista niin mulla kilpurissa oli kutakuinkin 9 senttiä sisäänjoustoa ja oisko ollu sit
12 senttiä ulos , siitä tilanteesta et auto täydessä varustuksessa ja tankki täys .
rahalla tehdyissä autoissa F-group näkyi kätevät kierre säädöt takana hytistä sisällä ja edessä konehuoneen puolelta. oisko helposti 2-6 senttiä säätö. ei tarvi kontata renkaan takana.
varmaan joku löytää foton jostain voittaja takapotku autosta ja tuttu sorvari töihin.
taakse on ne iskarikotelot valmiina mallia escort bda. jos on oikeesti voimaa ja haluaa täydellistä niin öhlins on se ratkaisu. kaikki muu on kuraa. noiden vika on se että huonosti ajettu mutka tai hyppyri niiden syy on sitten ratin ja penkin välissä. ja tietysti se hinta joka on tonneja euroissa.
mutta jos ei ole nelilinkki + watt tulossa niin sitten perus settiä alle