Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja Hena » Ma Huhtikuu 28. 18:36:50 2008

Onko pääkaupunkiseudun lähistöllä mitään paikkaa missä saisi lohkon koneistettua noille? Riihimäellä on ilmeisesti joku koneistamo mitä kai Sarlin käyttää missä tuon pitäisi onnistua?
Toyota Supra TT

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 18:38:30 2008

Hena kirjoitti:Onko pääkaupunkiseudun lähistöllä mitään paikkaa missä saisi lohkon koneistettua noille? Riihimäellä on ilmeisesti joku koneistamo mitä kai Sarlin käyttää missä tuon pitäisi onnistua?
sarliin tekee ite kotonaan

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ma Huhtikuu 28. 22:01:25 2008

Timo Lahti = TL (forumilla) teki minulle ja mielestäni kohtuullista korvausta vastaan, samalla tehtiin paikat bemarin öljyruiskuille.

Hänellä saattaa olla kiireitä erinäisten projektien kanssa, mutta kysymällähän kiireet selviää.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja sprint » Ti Huhtikuu 29. 7:17:11 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:
Hena kirjoitti:Onko pääkaupunkiseudun lähistöllä mitään paikkaa missä saisi lohkon koneistettua noille? Riihimäellä on ilmeisesti joku koneistamo mitä kai Sarlin käyttää missä tuon pitäisi onnistua?
sarliin tekee ite kotonaan
Kun mulle pitkät pinnapultit tuli niin ite sarlinin kanssa kiikutettiin jotain kamoja riihimäelle koneistamoon. En nyt millään muista mitä :( .
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja THR » Ti Huhtikuu 29. 13:23:01 2008

sprint kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:
Hena kirjoitti:Onko pääkaupunkiseudun lähistöllä mitään paikkaa missä saisi lohkon koneistettua noille? Riihimäellä on ilmeisesti joku koneistamo mitä kai Sarlin käyttää missä tuon pitäisi onnistua?
sarliin tekee ite kotonaan
Kun mulle pitkät pinnapultit tuli niin ite sarlinin kanssa kiikutettiin jotain kamoja riihimäelle koneistamoon. En nyt millään muista mitä :( .
Joo se voi olla,mut sano vaan tekeväsä kotona...Liekkö se koneistamo ns toinen koti :lol: IHAN SAMA KUITENKIN JA PÄÄ ASIA ET TEKEE :!: :D :wink:

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Ma Toukokuu 5. 16:01:25 2008

Eipä onnistu ainakaan Sarlinilla pulttien koneistus että hyviä ehdotuksia otetaan vastaan..
Toyota Supra TT

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Toukokuu 5. 18:28:32 2008

Hena kirjoitti:Eipä onnistu ainakaan Sarlinilla pulttien koneistus että hyviä ehdotuksia otetaan vastaan..
Onpa outoa ettei kalle enää tee..Pitää soittaa sille muutenkin niin kysyn piruuttaan mitä tuumaa...

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Ma Toukokuu 5. 20:30:11 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:
Hena kirjoitti:Eipä onnistu ainakaan Sarlinilla pulttien koneistus että hyviä ehdotuksia otetaan vastaan..
Onpa outoa ettei kalle enää tee..Pitää soittaa sille muutenkin niin kysyn piruuttaan mitä tuumaa...
Siis kyllä se tekee mut vaan omille pulteille jotka on 14mm kierteillä. Sano että ei onnistu 12mm kierteet.
Toyota Supra TT

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Toukokuu 5. 20:35:18 2008

Hena kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:
Hena kirjoitti:Eipä onnistu ainakaan Sarlinilla pulttien koneistus että hyviä ehdotuksia otetaan vastaan..
Onpa outoa ettei kalle enää tee..Pitää soittaa sille muutenkin niin kysyn piruuttaan mitä tuumaa...
Siis kyllä se tekee mut vaan omille pulteille jotka on 14mm kierteillä. Sano että ei onnistu 12mm kierteet.
jep.Kalle tuumas et ollu ongelmia 12mm kyläseppien tekimissä pulteissa :D Eli siks ei tee muille kuin omille

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma Toukokuu 5. 22:08:13 2008

Mikä vika sitten 14mm pulteissa?
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Ti Toukokuu 6. 1:16:24 2008

Stefa kirjoitti:Mikä vika sitten 14mm pulteissa?
Joutuu kannesta pulttien reiät koneistaa isommaks että mahtuu pultti tulee läpi ja sit joutuu pahvista suurentaa kans reiät..
Toyota Supra TT

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Ti Toukokuu 6. 7:22:11 2008

Hena kirjoitti:
Stefa kirjoitti:Mikä vika sitten 14mm pulteissa?
Joutuu kannesta pulttien reiät koneistaa isommaks että mahtuu pultti tulee läpi ja sit joutuu pahvista suurentaa kans reiät..
Ei sieltä tainnu tarvita suurentaa kun 4 reikää ja ainekin cometic menee pienellä muutoksella. Jotenkin muistelin että muttereitakin sorvattiin ihan pikkasen pienemmiksi.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Toukokuu 6. 15:11:09 2008

M12 pinnapulteille pitää hommata erikoismutterit yläpäähän, että sopii kanteen, M14 taitaa olla vielä vähän hankalampi.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ti Toukokuu 6. 19:33:00 2008

SLEI kirjoitti:M12 pinnapulteille pitää hommata erikoismutterit yläpäähän, että sopii kanteen, M14 taitaa olla vielä vähän hankalampi.
arp:ltä saa ainakin 14mm muttereita

pehkos69
Viestit: 470
Liittynyt: Ke Elokuu 13. 22:31:04 2003

Viesti Kirjoittaja pehkos69 » Ke Toukokuu 7. 8:14:50 2008

Mutta sopivien paksujen prikkojen löytyminen Kallen pinnapulteille hankalampaa...

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke Toukokuu 7. 10:32:55 2008

pehkos69 kirjoitti:Mutta sopivien paksujen prikkojen löytyminen Kallen pinnapulteille hankalampaa...
Prikathan on helppo tehdä itsekin sopivan paksuisesta tangosta sorvissa?
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Ke Toukokuu 7. 17:56:04 2008

Stefa kirjoitti:
pehkos69 kirjoitti:Mutta sopivien paksujen prikkojen löytyminen Kallen pinnapulteille hankalampaa...
Prikathan on helppo tehdä itsekin sopivan paksuisesta tangosta sorvissa?
Niin on kun joka jätkällä on olohuoneessa sorvi millä tehä..
Toyota Supra TT

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ke Toukokuu 7. 17:59:07 2008

Hena kirjoitti:
Stefa kirjoitti:
pehkos69 kirjoitti:Mutta sopivien paksujen prikkojen löytyminen Kallen pinnapulteille hankalampaa...
Prikathan on helppo tehdä itsekin sopivan paksuisesta tangosta sorvissa?
Niin on kun joka jätkällä on olohuoneessa sorvi millä tehä..
sunila tekee ainakin tampere. Tiukan paikan tullen voin hommata niitä jos joku tarttee 8)

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ke Toukokuu 7. 19:49:23 2008

M12 pinnapultin mutteri pitää olla laipallinen pienehköllä kannalla, miten mahtaa M14 mutteriin sopiva hylsy mahtua kanteen?
Jos ei hommaa mistään vapputinasta tehtyjä pinnapultteja niin eiköhän ne M12 tangotkin siellä paikallaan pysy.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ke Toukokuu 7. 19:50:20 2008

SLEI kirjoitti:M12 pinnapultin mutteri pitää olla laipallinen pienehköllä kannalla, miten mahtaa M14 mutteriin sopiva hylsy mahtua kanteen?
Jos ei hommaa mistään vapputinasta tehtyjä pinnapultteja niin eiköhän ne M12 tangotkin siellä paikallaan pysy.
samanlainen on 14mm...Omasta kannesta ajettiin reikiä pikkusen isonmaksi...

Juusto_Pallero
Viestit: 2216
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » Ke Maaliskuu 28. 20:54:59 2012

aiheeseen liittyen... mullahan on 4-pitkää ruotsailaisen sorvaamaa pinnapulttia. M12-kierre siellä vesitilan alla, vesitilan-kansitason välistä kierteet poistettu aika karusti, vissiin viilalla äkkii nykästy. pinnapultti menee tiukasti paikalleen ja rikkoo o-rengaan pultista. eli vanha kierre erottuu ja seinämät ei ole kovinkaan tasaiset.

en mittaillut että minkä paksunen reikä on. pitäiskö sen olla tasan 12mm? että o-rengas tiivistäisi fiksusti haajomatta.

joku porakone tuhannen tukevasti kansitasolle ja poraa ne oikeeseen kokoon? ehdotuksia, mitä tehdä?
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja THR » To Maaliskuu 29. 10:03:11 2012

Juusto_Pallero kirjoitti:aiheeseen liittyen... mullahan on 4-pitkää ruotsailaisen sorvaamaa pinnapulttia. M12-kierre siellä vesitilan alla, vesitilan-kansitason välistä kierteet poistettu aika karusti, vissiin viilalla äkkii nykästy. pinnapultti menee tiukasti paikalleen ja rikkoo o-rengaan pultista. eli vanha kierre erottuu ja seinämät ei ole kovinkaan tasaiset.

en mittaillut että minkä paksunen reikä on. pitäiskö sen olla tasan 12mm? että o-rengas tiivistäisi fiksusti haajomatta.

joku porakone tuhannen tukevasti kansitasolle ja poraa ne oikeeseen kokoon? ehdotuksia, mitä tehdä?
muistelen et ite ns hoonasin kierteen jämät pois ja reikä kooksi tuli n.12,3mm...(näin 5 lohkossa ollut minulla)

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Ma Huhtikuu 9. 21:30:29 2012

Kallelta mulle tuli lohko 10 pitkällä 14mm pultilla, kanteen porattiin isommat reiät ja kaveri sorvasi kaikkiin pultteihin prikat. ARP- mutterit menee heittämällä. Pinnapultit oli viimesen päälle suorassa ja kaikki O-renkaat pitää eli asennuksen jälkeen ei ollut mitään ongelmia.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

Juusto_Pallero
Viestit: 2216
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » Ma Huhtikuu 9. 22:49:04 2012

Juusto_Pallero kirjoitti:aiheeseen liittyen... mullahan on 4-pitkää ruotsailaisen sorvaamaa pinnapulttia. M12-kierre siellä vesitilan alla, vesitilan-kansitason välistä kierteet poistettu aika karusti, vissiin viilalla äkkii nykästy. pinnapultti menee tiukasti paikalleen ja rikkoo o-rengaan pultista. eli vanha kierre erottuu ja seinämät ei ole kovinkaan tasaiset.

en mittaillut että minkä paksunen reikä on. pitäiskö sen olla tasan 12mm? että o-rengas tiivistäisi fiksusti haajomatta.

joku porakone tuhannen tukevasti kansitasolle ja poraa ne oikeeseen kokoon? ehdotuksia, mitä tehdä?
joo näitä ei nyt lähetäkkään ite porakoneella suurentelemaan. joku fiksu koneistamo/mikäs se ois? tästä uudenmaan tienoilta, hoonataan 4 reikää isommaksi/oikeen kokoseksi ja 2 lisäreikää. lohko valmiina jo taka-luukussa :)
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Huhtikuu 20. 16:32:07 2012

Eikös kannen pulttien prikat ole alunperinkin kovat?
Älkää ny vaan menkö sit mistään fe kurasta (normi teräksestä) ainakaan prikkoja tekemään, muuten menee kovien kannenpulttien/ pinnapulttien ja mutterien idea ihan reisille...
Mun tekemille M12 pinnapulteille (b.pasin malli) ei ainakaan tarvii porailla tai viilailla mitään ylimäärästä, kun vaan lohkon koneistaa niille ja hommaa nuo prikat jostain.

b.pasilta voi kysellä millai noita on porukka käyttäny yms. jos kiinnostaa enemmän...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja THR » Pe Huhtikuu 20. 16:47:53 2012

tumppe kirjoitti:Eikös kannen pulttien prikat ole alunperinkin kovat?
Älkää ny vaan menkö sit mistään fe kurasta (normi teräksestä) ainakaan prikkoja tekemään, muuten menee kovien kannenpulttien/ pinnapulttien ja mutterien idea ihan reisille...
Mun tekemille M12 pinnapulteille (b.pasin malli) ei ainakaan tarvii porailla tai viilailla mitään ylimäärästä, kun vaan lohkon koneistaa niille ja hommaa nuo prikat jostain.

b.pasilta voi kysellä millai noita on porukka käyttäny yms. jos kiinnostaa enemmän...
joo on kovat prikat alunperin ja kannattaa heittää vanhat alkup.pultit talteen kun niinstä saa hyviä prikkoja näihin O:)

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Pe Huhtikuu 20. 17:48:57 2012

tumppe kirjoitti:Eikös kannen pulttien prikat ole alunperinkin kovat?
Älkää ny vaan menkö sit mistään fe kurasta (normi teräksestä) ainakaan prikkoja tekemään, muuten menee kovien kannenpulttien/ pinnapulttien ja mutterien idea ihan reisille...
Mun tekemille M12 pinnapulteille (b.pasin malli) ei ainakaan tarvii porailla tai viilailla mitään ylimäärästä, kun vaan lohkon koneistaa niille ja hommaa nuo prikat jostain.

b.pasilta voi kysellä millai noita on porukka käyttäny yms. jos kiinnostaa enemmän...

Hmmm... :roll: Mites toi normi Fe kurateräs sitten vaikuttaa noihin pitkiin pinnapultteihin ja niistä saataviin hyötyihin?? Meinaatko, että se kutistuu/laajenee/puristuu vai mitä sille tapahtuu? :shock: :shock:
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

Juusto_Pallero
Viestit: 2216
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » Pe Huhtikuu 20. 18:40:38 2012

Hmmm... arp:in mutterithan vedetään ilman prikkoja/tai ainakin niin mulla oli. tarviiko tää oma tekele pultti/mutteri sitten muka prikan?
http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... 012522.jpg
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja THR » Pe Huhtikuu 20. 18:59:25 2012

Juusto_Pallero kirjoitti:Hmmm... arp:in mutterithan vedetään ilman prikkoja/tai ainakin niin mulla oli. tarviiko tää oma tekele pultti/mutteri sitten muka prikan?
http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... 012522.jpg
arpin mutterissa pitäs olla prikat... ainakin on ollu kaikkissa mitä olen ns käsitelly

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Huhtikuu 20. 19:53:59 2012

THR kirjoitti:
tumppe kirjoitti:Eikös kannen pulttien prikat ole alunperinkin kovat?
Älkää ny vaan menkö sit mistään fe kurasta (normi teräksestä) ainakaan prikkoja tekemään, muuten menee kovien kannenpulttien/ pinnapulttien ja mutterien idea ihan reisille...
Mun tekemille M12 pinnapulteille (b.pasin malli) ei ainakaan tarvii porailla tai viilailla mitään ylimäärästä, kun vaan lohkon koneistaa niille ja hommaa nuo prikat jostain.

b.pasilta voi kysellä millai noita on porukka käyttäny yms. jos kiinnostaa enemmän...
joo on kovat prikat alunperin ja kannattaa heittää vanhat alkup.pultit talteen kun niinstä saa hyviä prikkoja näihin O:)
Joo, näin mäkin tein, toki jouduin hiukan poralla isontaa reikää, mut menee helposti. Vanhoista ehdottomasti talteen, jos vaan on.
Juusto_Pallero kirjoitti:Hmmm... arp:in mutterithan vedetään ilman prikkoja/tai ainakin niin mulla oli. tarviiko tää oma tekele pultti/mutteri sitten muka prikan?
http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... 012522.jpg
Näin mulle ohjeistettiin mm bpasi ja yleensä (ainakin kovemmissa) kansipulteissa on kovat prikat vakiona.
Pitäishän sitä omatkin kellot soittaa, kun vähän miettii tota kannen kiinnitystä ajatuksella... Kansikin kaivautuu rumaksi jne...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Juusto_Pallero
Viestit: 2216
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » Pe Huhtikuu 20. 20:13:23 2012

THR kirjoitti:
Juusto_Pallero kirjoitti:Hmmm... arp:in mutterithan vedetään ilman prikkoja/tai ainakin niin mulla oli. tarviiko tää oma tekele pultti/mutteri sitten muka prikan?
http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... 012522.jpg
arpin mutterissa pitäs olla prikat... ainakin on ollu kaikkissa mitä olen ns käsitelly
joo, tarkemmin ajatellen sielä oli prikat. yllätys, ne ei vaan enään ole pinnapultti laatikossa...
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ma Huhtikuu 23. 11:27:39 2012

Mistä pitkä M12 kierretappi jolla saa putsattua kierteet lohkosta?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

kari66
CRSC jäsen 2014
Viestit: 220
Liittynyt: Pe Syyskuu 2. 7:47:34 2005
Paikkakunta: kangasniemi
Viesti:

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja kari66 » Ma Huhtikuu 23. 11:52:23 2012

Jasu kirjoitti:Mistä pitkä M12 kierretappi jolla saa putsattua kierteet lohkosta?
Hitsaa jatkoa
Escort 2.0 -77
Escort RS Cosworth -93
Audi A4 2.5 TDI Quattro -01

VooDoo
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1156
Liittynyt: Ti Marraskuu 7. 22:30:36 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Missä koneistuttaa lohko pitkille pulteille

Viesti Kirjoittaja VooDoo » To Toukokuu 3. 23:08:49 2012

...Tai sopivan pienen hylsyn päähän. Yleensä joku osuu, joko millinen tai tuumanen. vaikka paperia tms väliin ettei putoa kun alaspäin pyörittelee.
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.

Vastaa Viestiin