escortin jarru konversio

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ke Maaliskuu 29. 21:01:25 2006

onko tää toimiva kiinnike?http://www.saunalahti.fi/ibb0/kiinnike_mitat.pdf

ja paljonko on ainevahvuus?
On toimiva, tuon mukaan muokkasin omat kunnollisiksi.
12mm on liikaa, oliskos 10mm sopiva.

Ne etusovitteet tuosta "CAD sovitelaipat" paketista menee kyllä kiinni kun vaan vähän ottaa pois siitä kaaren kohtaa että satula sopii paikoilleen.

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Ke Maaliskuu 29. 21:05:04 2006

kiitos!
ford escort´79 tic

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Su Huhtikuu 2. 21:16:10 2006

olisko kellään tästä http://www.saunalahti.fi/ibb0/kiinnike_mitat.pdf

autocad kuvaa?
ford escort´79 tic

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » To Huhtikuu 6. 0:51:44 2006

Nonni, löytyhän ne omat piirrokset (kiitokset alias. Jokerille piirtämisestä)

http://www.edu.stadia.fi/~0600207/s2_adapterit/

Näillä on omat etujarrut koottu, takajarrut on vielä laatikossa.. menevät kyllä kesäksi alle ennen ajoon ottoa (jos sitä päivää näkee...) :lol:

Takalaipossa on mahdollisuus käyttää 253mm tai 273mm levyä, reijät pitää porata jälkeenpäin mutta laseri piirtää merkin. Näillä laipoilla tulee satula takaviistoon, lisäksi tarvitset rs2000 käsijarruvaijerin.

t, stefa
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » La Kesäkuu 20. 12:48:01 2009

Jatketaampa tähän ketjuun.

Olen tekemässä s2 turboon takajarrukonversiota ja levyt ja satulat on nyt hankittu.
Muutamia kysymyksiä kuiteskin on herännyt:

1. Mitkä bracketit kannattaa ostaa, briteistä löytyy moneltakin eri myyjältä.
Meneekö esm. nuo ebayn halvat ihan ok vai kannattaako sijoittaa 50£ noihin Mike Rainbirdin tekeleisiin?
Joissain kuvissa on joutunut pulttien kantoja ajamaan jollain rälläkällä että napa mahtuu pyörimään, tähän jotain ratkasua?

2. Millainen jarruputkiratkaisu kannattaa tehdä, alunperinhän rst:ssä menee kupariputki suoraan jarrusylinteriin kiinni. Sehän ei tietenkään yletä satulalle asti. Briteissä ne on tehnyt niin että laittanut 2 jarruletkua peräkkäin jollain ihme adapterilla. Ei nyt minusta sekään paras ratkaisu..

3. Mistä automallista sopii käsijarruvaijeri 100% varmasti? Olen lukenut 2wd 3dr cossun, rs2000 mk5 tai mk6 "ehkä"

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Sine » La Kesäkuu 20. 23:32:05 2009

Escort Mk5 XR3i tai RS2000, jossa on takana levyjarrut. Siitä käy käsijarruvaijeri.

Sen mitä olen lukenut eri brittifoorumeilta (objektiivinen sata prosenttinen totuus hehee) noista takalevyjarrumuunnoksista, niin ei niillä saada jarrutehoa kovin paljon lisää. ”Only for the looks” on aika monesta suusta kuulunut. Ne RST S2:n vakiorummut on sen verran isot, että pikkuauton takapäähän riittävät enemmän kuin hyvin eikä tarvitse pelätä levyjarrujen jumissa olemista. Lisäksi saattaa mennä jarrutasapaino ketuiksi eli takapää jarruttaa liian hyvin ja se taas on vaarallinen juttu. Joutuu laittamaan jarrutasapainon säätimen.

Mielestäni etujarruihin kannattaisi panostaa, koska etupäällä se auto kuitenkin suurimmaksi osaksi jarruttaa.

Tätä vähän ihmettelin, kun on sivuttain vinossa jarrusatulat. Olisikohan helpompi ilmata? Yleinen sovellutus näyttää olevan, että satula tulee suoraan ylös klo 12 kohtaan.

--

Onko tämä ihan laillinen/hyvä tapa? Jotenkin tuntuisi tällaiset fiksummalta vaihtoehdolta.

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » Su Kesäkuu 21. 10:20:20 2009

Itse kyllä luotan hyvin rakennettuihin levyjarruihin enemmän kun rumpujarruihin, radallakin varmasti lämpöä kestävät ihan toiseen tahtiin kun nuo rumpujarrut. Jarrutasapainoa varmaan voi vähän säätää noilla paineensäätimillä mitkä ovat taka-akselistossa, tälläkin hetkellä takajarrut tuntuvat aika hengettömiltä ja luulen että ne säätimet ovat väärässä asennossa puslaremontin jäljeltä.
Olen nyt päätymässä noihin ebayn braketteihin:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123


Sine:
Minulla on tarkoitus pitää original vannesarja alla, joten jarrumuutoksien pitää mahtua pyörimään vakiopyörien alla.
Edessä on nyt 2wd cossun levyt (286mm) ja vakiosatulat.

hannutapio
Viestit: 112
Liittynyt: To Elokuu 15. 12:52:15 2002

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja hannutapio » To Heinäkuu 2. 21:19:13 2009

Sine kirjoitti:Tätä vähän ihmettelin, kun on sivuttain vinossa jarrusatulat. Olisikohan helpompi ilmata? Yleinen sovellutus näyttää olevan, että satula tulee suoraan ylös klo 12 kohtaan.
Jos satula on kello kahdessa toista ottaa satula kiinni iskariin.
Tästä on muistaakseni joskus ollu juttua täällä.

T:Hannu-Tapio

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » Ke Heinäkuu 8. 21:12:16 2009

Ongelmia ongelmia!

Nyt on kaikki koossa ja ilmattu mutta takajarruihin jää jostain syystä paine päälle vaikka löysää jarrun. Takajarrut jäävät laahaamaan. Helpottaa vasta kun päästää ilmausruuvista painetta pois.

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ke Heinäkuu 8. 22:23:11 2009

Antti O kirjoitti:Ongelmia ongelmia!

Nyt on kaikki koossa ja ilmattu mutta takajarruihin jää jostain syystä paine päälle vaikka löysää jarrun. Takajarrut jäävät laahaamaan. Helpottaa vasta kun päästää ilmausruuvista painetta pois.
Onko vaihdettu stefat sisään? Ettei oo jumissa, jos on niin onko "männänrengas" oikeinpäin?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » Ke Heinäkuu 8. 22:27:44 2009

Puhutko nyt pääsylinteristä? Pääsylinteri oli palasina kyllä.
Vanhoilla osilla koottiin.
Mietin vaan sitä että kun tossahan ne jarrupiirit menee ristiin, niin aika jännä kun jumittaa molemmat takapyörät.

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ke Heinäkuu 8. 22:31:13 2009

Antti O kirjoitti:Puhutko nyt pääsylinteristä? Pääsylinteri oli palasina kyllä.
Vanhoilla osilla koottiin.
Mietin vaan sitä että kun tossahan ne jarrupiirit menee ristiin, niin aika jännä kun jumittaa molemmat takapyörät.
Äh, taas kirjotin niin että puolet unohtu sanoa. :oops:

Ootko siis purkanu satuloita?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » To Heinäkuu 9. 7:45:10 2009


puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » To Heinäkuu 9. 12:26:03 2009

Eli jos ne mitkä tulee männän ja sylinterin väliin. O-renkaan tapaset, (vaikka onkin "neliön" malliset reunasta) tulee väärinpäin niin ei palauta kunnolla.

Koska toiselta puolelta se rengas on pyöreämpi kun toiselta, ja sillä se palauttaa sitä mäntää. Vaikea selittää, mutta kun mäntä liikkuu, osuu kumiin joka yrittää kääntyä = kampee männän takasin.

Tai sitten männät kanittaa muuten vaan... Toivottavasti autto yhtään :?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Ville K » To Heinäkuu 9. 12:44:57 2009

Empä oo ikinä huomannut, että ne sylinteriin tulevat kumit olis mitenkään erilaiset eripuolilta, toki joissain autoissa voi näin olla, mutta voortin satuloita on tullut todella paljon rempattua, ja aina ne on toimineet, vaikken oo kumeja sen kummemmin katsonut kuinka päin tulee :lol: Toiminta periaate on kuten Puliukko kertoi, eli kumi kun kääntyy "poikittain", se palauttaa männän kääntyessään takaisin uraansa.

Yks mikä tuli mieleen tuosta ongelmasta, onko takajarruletku tai letkut vaihdettu?
Pari kertaa törmännyt sellaiseen ongelmaan, että letkut turpoaa sisältä umpeen, silloin paineella pääsee neste läpi, mutta ei jaksa palautua toiseen suuntaan, ja jarrut jää päälle. Silloin juuri auttaa kun päästää paineet pois ilmausruuvista.
Pedal tu tö metal!

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » To Heinäkuu 9. 12:51:38 2009

Ville K kirjoitti:Empä oo ikinä huomannut, että ne sylinteriin tulevat kumit olis mitenkään erilaiset eripuolilta, toki joissain autoissa voi näin olla, mutta voortin satuloita on tullut todella paljon rempattua, ja aina ne on toimineet, vaikken oo kumeja sen kummemmin katsonut kuinka päin tulee :lol: Toiminta periaate on kuten Puliukko kertoi, eli kumi kun kääntyy "poikittain", se palauttaa männän kääntyessään takaisin uraansa.

Yks mikä tuli mieleen tuosta ongelmasta, onko takajarruletku tai letkut vaihdettu?
Pari kertaa törmännyt sellaiseen ongelmaan, että letkut turpoaa sisältä umpeen, silloin paineella pääsee neste läpi, mutta ei jaksa palautua toiseen suuntaan, ja jarrut jää päälle. Silloin juuri auttaa kun päästää paineet pois ilmausruuvista.
En tiedä voortin satuloista mitään, mutta bemareissa ja audeissa on tosi selkeä suunta niillä kumeilla.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » To Heinäkuu 9. 12:54:23 2009

Tässä vielä kuva setupista:

http://i186.photobucket.com/albums/x88/ ... 1247133050


Autoon on vaihdettu taakse uudet bf goodridgen teräspunosletkut ja edessä on myös uudet letkut.
Ongelma ilmeni vasta kun vaihtoi rumpujarrut -> levyt. Koskaan aiemmin ei ole mitään ongelmia ollut.

henu
Viestit: 6809
Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
Paikkakunta: kuopio

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja henu » To Heinäkuu 9. 12:57:11 2009

Onkos sulla jotain jarrupaineen säädintä joka vois temppuilla ?

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » To Heinäkuu 9. 13:05:30 2009

Taka-akselissa S2 rs turbon alkuperäiset paineensäätimet paikallaan, toimivat moitteettomasti rumpujarrujen kanssa.
Rally Racen ukko sanoi että levyjarrukonversioita on tehty noitten kanssa vaikka kuin paljon ettei pitäisi olla ongelma.

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » Pe Heinäkuu 10. 8:46:38 2009

Eilen testailtiin erilaisia setuppeja.

1. Jarrupaineensäädin ohitettuna takajarru ei jätä yhtään päälle mutta lukkiutuu jarrutuksessa ennen etujarrua
2.Alkuperäinen jarrupaineensäädin käytössä, laahaus todella minimaalista ja vanne kiinni käytännössä olematon. Etujarru lukkiutuu ennen takapyörää ja tuo tuntuu ihan hyvin pelaavan kunhan hakee siitä akselisäätimestä hyvän säädön.

Ensiviikolla on tarkoitus käydä jarrudynossa säätämässä molemmat puolet samoihin takanta.

Joten nyt voisin jo äkkiseltään tuumata että levyjarrukonversio onnistuu hyvin käyttäen alkuperäisiä paineensäätimiä, mutta
ilman paineensäätimiä tulee hengenvaarallisen takapainoiset jarrut siitä huolimatta että on myös cosworth 2wd etulevyt kiinni.


Havaintovideo

http://s186.photobucket.com/albums/x88/ ... 009064.flv

Tässä siis ilman paineensäätimiä.

Ja tässä paineensäädin tapissa:

http://s186.photobucket.com/albums/x88/ ... apissa.flv

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » To Elokuu 5. 12:44:13 2010

Kirjoittelempa tänne hieman jos saisi apuja.

Nykyinen tilanne:

-Edessä sierra cosworth 2wd levyt vakio rs turbo satuloilla
-Takana sierra cosworth 4x4 koko jarrusetuppi rs2000 vaijerilla
-Wilwood jarrupaineensäädin takapiirin välissä rajoitus max 60% ja käännetty rajoittamaan täydet

Takajarrut lukkiutuu asvaltilla ennen etupyöriä ja perä lähtee sivulle. Mikä avuksi?

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja koskar » To Elokuu 5. 14:28:39 2010

Antti O kirjoitti:Takajarrut lukkiutuu asvaltilla ennen etupyöriä ja perä lähtee sivulle. Mikä avuksi?
253mm laikat :wink:. Taitaa vaan toki olla vähän ongelman kiertämistä.
Escort Mk4 "RS2300i"

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » To Elokuu 5. 15:59:18 2010

koskar kirjoitti:
Antti O kirjoitti:Takajarrut lukkiutuu asvaltilla ennen etupyöriä ja perä lähtee sivulle. Mikä avuksi?
253mm laikat :wink:. Taitaa vaan toki olla vähän ongelman kiertämistä.
No voishan tuota kokeilla jos se jarruteho putoaisi tarpeeksi. Meneeköhän nuo nykyset braketit modaamalla?

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » La Elokuu 7. 20:34:46 2010

Onko nämä 253mm levyt?

Tuote
22-5439

TAAKSE Sierra ABS/4x4/2,8/2,9 (myös Farmari)
Hinta 19.00€

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » La Elokuu 7. 21:39:41 2010

Antti O kirjoitti:Onko nämä 253mm levyt?

Tuote
22-5439

TAAKSE Sierra ABS/4x4/2,8/2,9 (myös Farmari)
Hinta 19.00€
eipä ainakaan ole hinnan kiroissa,tarvii varmaan hakee hyllyyn tommosia Sierraa varten.

mutta mittoja en muista.

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja koskar » La Elokuu 7. 22:07:49 2010

Sierra XR kirjoitti:
Antti O kirjoitti:Onko nämä 253mm levyt?

Tuote
22-5439

TAAKSE Sierra ABS/4x4/2,8/2,9 (myös Farmari)
Hinta 19.00€
eipä ainakaan ole hinnan kiroissa,tarvii varmaan hakee hyllyyn tommosia Sierraa varten.

mutta mittoja en muista.
Brembon katalookin mukaan nuo vois olla 252,5mm. Josko linkki toimii niin tuosta voi kurkistella sitä minkä löysin.
Escort Mk4 "RS2300i"

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » Su Elokuu 8. 10:33:53 2010

koskar kirjoitti:
Sierra XR kirjoitti:
Antti O kirjoitti:Onko nämä 253mm levyt?

Tuote
22-5439

TAAKSE Sierra ABS/4x4/2,8/2,9 (myös Farmari)
Hinta 19.00€
eipä ainakaan ole hinnan kiroissa,tarvii varmaan hakee hyllyyn tommosia Sierraa varten.

mutta mittoja en muista.
Brembon katalookin mukaan nuo vois olla 252,5mm. Josko linkki toimii niin tuosta voi kurkistella sitä minkä löysin.
Äkkiseltään tuo näyttäis hyvin sopivalta laikalta.
Miepä teen niin että kun on käyntiä enskerran motonetissa nappaan nuo halvat levyt ja testaan niillä. Seuraava steppi on sitten vaihtaa sierra cosworthin etusatulat eteen jos niillä saisi tehoja etujarruihin enempi.

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » Ti Elokuu 10. 13:38:17 2010

Riittääkö männässä pituus kun eikös noi nelikon levyt ole jäähdytetyt ja nyt tulee jäähdyttämättömät?
Eteen ne cossun satulat ja jos ei auta niin vasta sit ruvetaan "huonontamaan" takajarruja ;)
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Antti O » Ke Elokuu 11. 8:27:50 2010

Takana on nyt jäähdyttämättömät levyt. Olen miettinyt tuota cossun etusatulahankintaa mutta muutamia kysymyksiä on auki. Minkä sierra cosworthin satulat pitäisi hankkia? Tahtoisin ne 4 mäntäiset. Sitten sekin että mahtuuko ne vakiovanteitten alle? Onhan cossussakin 15" mutta sitten harmittaa jos ne ei sovi niin joutuu vannekauppaan. Mistä saa sopivat braketit sitten satuloille?

Tuo levyjen vaihto takana kun olisi aika paljon halvempi muutos tehdä kun ostaa cossun satulat, puhaltaa ne, sinkityttää, uudet tiivisteet, braketit... ym

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » Ke Elokuu 11. 21:57:26 2010

Antti O kirjoitti:Minkä sierra cosworthin satulat pitäisi hankkia? Tahtoisin ne 4 mäntäiset.
2WD
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

fordrs88
Viestit: 264
Liittynyt: La Maaliskuu 15. 22:08:26 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja fordrs88 » Ke Tammikuu 18. 23:15:25 2012

onkos kellään sitä stefan piirrustusta niistä braketeista tähän takajarru konversioon.

mikäli löytyy saiskos postiin

Pasi.niskanen@pp.inet.fi


kiitos

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 19. 23:27:00 2012

Laitoin postia.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

fordrs88
Viestit: 264
Liittynyt: La Maaliskuu 15. 22:08:26 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja fordrs88 » To Tammikuu 19. 23:45:10 2012

kiitooos :)

Reple
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Elokuu 5. 22:15:59 2013

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja Reple » Ke Elokuu 15. 22:46:09 2018

Nostan nyt tahallani todella vanhaa topikkia, mistä bracketit ynnämuut jotta saan eteen cossun levyt edes? Vai kannattaako katsella suosiolla valmiita paketteja?

Edit: Homma hoidossa, kiitokset koskarille!
Viimeksi muokannut Reple, Pe Elokuu 17. 17:56:49 2018. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RST S2

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Re: escortin jarru konversio

Viesti Kirjoittaja koskar » To Elokuu 16. 10:21:16 2018

Reple kirjoitti:Nostan nyt tahallani todella vanhaa topikkia, mistä bracketit ynnämuut jotta saan eteen cossun levyt edes?
Vai kannattaako katsella suosiolla valmiita paketteja?
Tarkenna vielä vähän, että mitkä satulat ja minkä cossun levyt?

Jos vaikka sattumoisin kaipaat juuri 260mm ERSTS2 / Sierra V6 jne satulalle siirtopaloja 283mm levyä varten, niin laita YV:nä sähköpostiosoitetta. Laitan sitten paluuviestinä DWG/DXF -kuvan/geometrian jolla voit teettää vaikka 12mm teräksestä ne jollain leikkuriukolla. Turboeerolle just kesällä lähetin samat tiedostot niin ne olisi ihan lähetyskunnossa :green:.
Escort Mk4 "RS2300i"

Vastaa Viestiin