nelikkokossun etuvetoakselien vaihdosta ja madalluksesta

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

-tn-
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Marraskuu 3. 20:49:00 2010

nelikkokossun etuvetoakselien vaihdosta ja madalluksesta

Viesti Kirjoittaja -tn- » La Lokakuu 29. 0:41:50 2011

Tervehdys,

Hommasin sierraan uudet etuvetoakselit:
http://shop.grahamgoode.com/extended-fr ... 9249-p.asp

Olisiko jollain vähän vinkkiä mitä kaikkea pitää/ kannattaa purkaa jotta vanhat saa pois? Oma tietämys aihealueesta aika vähäinen, joten jospa kysymällä välttyis edes muutamilta ärräpäiltä ;)

Sitten vielä madalluksesta. Rekisteriotteen mukaan etäisyys pyörän navasta keskeltä pyöränkaaren ylempään kohtaan edessä 320mm ja takana 310mm. Onko tuo paljon vai vähän? Kiinnostaisi tietää kun vanhoissa renkaissa oli kohtalaisen kuluneet sisäkantit ..

-tn-

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Re: nelikkokossun etuvetoakselien vaihdosta ja madalluksesta

Viesti Kirjoittaja wex4 » La Lokakuu 29. 10:02:23 2011

riittää kun alapallot avaa ja venyttää väkisin napaa ulos päin, ei ole paljon enempää työtä vaikka ottais koko tolpan irti.
Apparin puolella täytyy etuperän öljypohja irroittaa ja sieltä löytää ja irroittaa C klipsi vetarin sisäpäästä, kuskin puolella on "vain" painamalla, lukkorengas voi olla jumissa. Vaikka on niitä nähty ettei ole lukkoja enää missään vetarissa :-)
Järjen loppuessa, periaatteet alkaa ja periaatteen vuoksi...

mesoolame
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Marraskuu 11. 15:31:16 2011

Re: nelikkokossun etuvetoakselien vaihdosta ja madalluksesta

Viesti Kirjoittaja mesoolame » Su Marraskuu 27. 6:43:53 2011

tähän liittyen..

auto alkoi "nakuttaa" kun kääntyy vasemmalle, mitä enempi kääntää, sitä enempi nakuttaa. sama tapahtuu myös jarruttaessa ja töyssyissä jne. ja tosiaan vauhti määrää tahdin, kuulostaisko oikeanpuoleselta vetarilta (sisempi pää)?

EDIT: ja sitte muutaman päivän päästä loppu nakutus ja toimii normaalisti?¿

Vastaa Viestiin