Jos rakennat siviiliautoksi, ja arvostat mukavuutta edes jossain määrin, hanki RS-palkki.
Vastaa vakiota (-72 ja uudemmat), lisäksi siinä "tornien" juureen tulee hitsatut kolmiotuet ja tornien sisään vahvikepellit.
Kuvia muutoksesta saanee harrastajilta kysymällä, täältäkin.
(Ymmärtääkseni leimalla ei kannata tarpeettomasti mainostaa mahdollista omavalmistusta. Samiharju vahvistanee tämän asian nykytilanteen juridisesti?)
World Cup -palkkia löytyy yhtä monta kuin valmistajia, eli monta. Suurin ero on juurikin hammastangon kiinnityskorkeudella, vakiokorkeudella oleva toimii normikäytössä hyvin.
Pudotetulla kiinnitystasolla olevaa harkitessa kannattaa muistaa ettei se automaattisesti ole oikealla tai halutulla korkeudella.
Moottorikorvat kannattaa ottaa samalta valmistajalta kuin wc-palkkikin sopivuuden varmistamiseksi.
Jokatapauksessa wc-palkilla auto tärisee kuin kilpa-auto, kuten kilpaosilla kuuluukin...

Pysyy kyllä konekin paikoillaan.